VISIONNAIRE- LANCOME- אחרי שלושה ימים.

 

אני תלמידה חרוצה, וכשאומרים לי למרוח פעמיים ביום את הסרום על עור נקי, זה מה שאני עושה.

במקרה הזה, שיעורי הבית האלה היה תענוג.

קודם כל בגלל הריח – כמו שציינתי בפוסט הקודם, ריח ענוג במיוחד. אני לא מבינה בארומותרפיה ובשיקולים של היצרן לבחור דווקא את הריח הזה, אבל בפועל מה שקורה הוא ענן של רכות מצד אחד, ותחושה יוקרתית מצד שני. הריח גם לא משתלט כך שמעבר לתחושה האישית, הוא לא מורגש בתוספת קרם לחות או מייק אפ (או שניהם).

אחר כך בא המירקם, קליל אבל לא דליל, נמרח בקלות (וגם יוצא בקלות מהפיה בלי להמרח מסביב וליצור גושים לא אסטטיים – הפיה נשארת נקייה). הקפדתי להזרים את הקרם אל האצבע בלי לגעת בפיה כדי לשמור על הגיינה מירבית.

מרחתי כמות קטנה מאד (כך שהאריזה מספיקה להמון זמן) בכמה נקודות – על המצח, על הלחיים, על הצוואר . בכוונה לא שמתי הרבה בהתחלה כדי לראות שמספיק ואין הצפה. היה מדוייק. ארבע נקודות בארבעת הכיוונים, זה הספיק בדיוק.

עד שפתחתי את צנצנת קרם הלחות שלי, הסרום כבר נספג ויכלתי להמשיך בשגרת הבוקר שלי (או עם קרם הלילה בערב).

אחרי שלושה ימים אמנם לא רואים עדיין היעלמות מוחלטת של קמטוטים, אבל קודם כל, אנשים לא מפסיקים להגיד לי שאני מלטפת לעצמי את הפנים קצת יותר מדי… אבל זה מה זה כיף… אם לא הייתי חוששת שזה יובן לא נכון, הייתי אומרת לאנשים להרגיש בעצמם את הרכות והחלקות.

מה שעוד אהבתי זה תחושת ה"רוויה" של יש לעור, נדמה שהוא קולט יותר טוב את קרם הלחות, וזה עוד בתנאים של החורף כשמצד אחד יוצאים החוצה לרוחות שמייבשות את העור, ומצד שני נמצאים בפנים עם מזגן חזק שעושה עוד יותר נזק ללחות של העור.

אמשיך לטפל חודש כמומלץ, ואחזור עם דיווחים.

lancometest#