VISIONNAIRE- LANCOME- האתגר הגדול (חלק א').

בדיוק אתמול היה לי יום הולדת. אני בת 46. כן, נולדתי כשהאדם הראשון הלך על הירח (למעשה חצי שנה לפניו), גדלתי על טלוויזיה בשחור לבן ובערוץ אחד (אם לא נספור את "ירדן" ו"לבנון"), שיחקתי מתחת לבניין, לטלפון היה צריך לחכות שבע שנים (קווי כמובן) ו"מחשבון" היה משהו שקיבלתי במתנה לבת מצווה, ביחד עם "אנציקלופדיה בריטניקה". אז פרגית אני לא, ולמרות שתמיד הקפדתי על ניקוי העור, הימנעות משיזוף ועישון כמובן וכל השאר, סימני גיל צצים, כי עם התנועות של הפנים והמימיקה באים הקמטים, זה קומפלט. גם פגעי הזמן- הרדיקלים החופשיים שבאוויר, זיהום האוויר, המים, הלחץ שאנו חיים בו בארץ, הכל ביחד לא מייטיב עם עור הפנים.

התזה שלי גורסת שבמלחמה כמו במלחמה- צריך להשתמש בתותחים הכבדים ביותר האפשריים, אם מדובר בניתוחים פלסטיים, הזרקות, מילויים, מתיחות, שאיבות ועוד. רק מה? מדובר בהליכים מאד קשים – גם מבחינה פיזית וגם מבחינה כספית, ותמיד עדיף להשאירם כאופציה האחרונה.

אז כשקיבלתי להתנסות את "מבחן ההערכה העצמית של ויזיונר" מבית לנקום, החלטתי לתת צ'אנס. אחרי הכל, הפלסטיקאים והמזריקים למיניהם יכולים לחכות…

היום אני הולכת לנסות את המריחה הראשונה, כך שבנתיים יכלתי להתרשם רק מהמראה והתכונות הכלליות. מבחינת האסטטיקה – מישהו עשה עבודה יפיפיה. הבקבוקון חלק למגע, בקווים רכים, בצבע כחול מקסים, שהייתי שמחה להאיר בו למשל פינה אינטימית. קווי המתאר בצבע הזהב נותנים תחושה מלכותית לבקבוק. כשפתחתי אותו שמחתי לגלות שבניגוד לבקבוקי לחיצה דומים, קודם כל הוא כבר על מצב פתוח ולא צריך לחפש איפה יש מנגנון שיחרור (שזה מאבק שמגיע אחרי שהיה מאבק בכלל לגלות למה לא יוצא מההתחלה). לחיצה עדינה מוציאה כמות מדוייקת – לא יותר מדי שמבזבז חומר, ולא פחות מדי שדורש מאמץ כדי להוציא כמות נדרשת.

הריח עדין עדין, חמים ורך (אין לי איך לתאר אותו מלבד אולי סוג של ריח של עור תינוקי טהור בלי כל מני מבשמים חזקים). ממריחה קטנה על היד ראיתי שהחומר נספג תוך שניות כך שבבוקר אין בעיה לשים אותו מתחת לקרם הפנים שלי (וקרם העיניים, וקרם הצוואר, והמייקאפ, והפודרה והאיפור וכך הלאה…).

אז בנתיים הרושם מצוין ונשאר רק לבדוק אם המוצר גם מועיל לעור כפי שהוא מבטיח – עור רך יותר, גמיש יותר, חלק יותר ויפה יותר  (למרות שאני אישית ממש מושלמת ואני לא רואה איך אפשר להפוך אותי ליותר יפה אבל נראה…)

המשך יבוא.

lancometest#