WISHLIST – בית של משאלות.

Screenshot_2

חג הפסח הוא אולי חג החירות אבל לפני החג כולנו עבדים- של הנקיון, של ההכנות, ושל הסדר, לא רק זה שנערך עם צלחת של כרפס וחרוסת אלא כזה שצריך לעשות בכל הבית, בעצם בכל השנה.

הבעיה היא לא דברים מוגדרים שכולם יודעים איפה הם – המברג בקופסת כלי העבודה, המחבת בארון כלי המטבח וכדומה, אלא הדברים שנוטים להסתובב, להתפזר ובאופן כללי להערם בכל מקום.

הפתרון הוא אמצעי סידור שיהיה גם פשוט, וגם ייצור מקום מאורגן לכל דבר, ורצוי שגם יהיה יפה ומעוצב כדי שיתרום למראה הכללי של הבית מעבר לשימושיות.

קיבלתי לסיקור מוצר מעניין- BUTTON UP   בעיצוב של WISHLIST. "וישליסט" הן שתי מעצבות כשרונית –  מיכל פיקל שגיא, ויפה בורשטיין, שמשלבות גם יופי וגם פונקציונליות, ובעיקר הרבה חוש הומור ויוצרות מוצרים כמו מחזיקי מפיות עם אזניים של בעלי חיים, צלחת לפירות שמצליחה להחזיק אותם בלי שיתגלגלו (ואיך לא חשבו על זה קודם?), צלחת למצות בעיצוב בני ישראל שיוצאים ממצריים, ועוד הרבה.

ה"בוטון אפ" הוא דבר קטן וגאוני- מתלה מגנטי, לכל הדפים/תכשיטים/מגבות מטבח/תזכורות/ציורים של הילדים וכך הלאה, בצורת כפתורים בצבעים שונים.

ההתקנה היא פשוטה- מחזיקים את הכפתור כשהפתיחה שלו כלפי מעלה ומגלים בפנים מעין וו קטן. מקלפים את נייר הדבק מאחור (וחשוב מאד להחליט מראש במדויק איפה מתקינים כי הדבק חזק ביותר), מצמידים וזהו- זה כבר שם. המוצר מיועד להדבקה על משטחים חלקים כמו שיש, קרמיקה או זכוכית (בידקו שהם נקיים וחלקים ). כל מה שנשאר הוא לפתוח את הכפתור, לשים את מה שרוצים לתלות, ולסגור חזרה. זה יציב כמו סלע.

(התקנה בעזרת אצבע אחת וזהו- מוכן)

איפה אפשר להשתמש בBUTTON UP ? איפה שהדמיון מנחה אותנו – במשרד לכל תזכורת ופתק אפשרי, במטבח למגבות מטבח או לחוט של הכפפות, בחדרי הילדים לכל היצירות של הילדים, שלא רק שהם יכולים לתלות לבד, אפשר גם להפוך את כל הענין לתצוגה מתחלפת, לתלות על מראה גדולה תמונות של בני המשפחה, או על מראת חדר השינה כדי להצמיד שרשראות ואביזרים, פשוט אין סוף אפשרויות שכולן פותרות לנו את בעיית הבלגאן ובעיקר את הלחץ של "איפה שמתי?"

את הBUTTON UP כמו גם המון מוצרים מדליקים אחרים ניתן לרכוש כאן.