אגאדיר פולג- סניף חדש, תפריט חורף חדש!

כשאומרים לי שהמבורגר מסוים הוא "אחד מעשרת ההמבורגרים הטובים בעולם" (לפי "ביזנס אינסיידר"), וכשרשת זוכה בפעם העשירית ברציפות בתואר "ההמבורגר הכי טעים בתל אביב" ("טיים אאוט") אז ברור שאני חייבת לבדוק במה מדובר.

והנושא המדובר הוא –

חורף 2018 בפתח , ולמרות שעדיין יש ימים שמשיים, הגשמים שכבר החלו לרדת מזכירים לנו לשלוף את המטריות ולהתכונן, וגם בסניף "אגאדיר" החדש במתחם הסוהו החדש בפולג נתניה, כבר מתכוננים עם תפריט חורף חדש והרבה פינוקים.

כבר כשנכנסים לסניף ניתן להתפעל מהעיצוב המיוחד, של האדריכל אורי בן דרור ממשרד Mu, באווירה של דיינר אמריקאי, עם ספות, מפלסים שונים, חלל פנימי וחיצוני, שפע תאורה ומטבח פתוח בו אפשר לראות את המנות מוכנות (ומגרות במיוחד).

התפריט, כמו שאפשר לראות מהדוגמאות בתמונות, הם ההמבוגרים האהובים עם שלל טופינגים שונים, (המלצה שלי – לכו על אננס צ'ילי!), מנות פתיחה שונות ומגוונות, סלטים שונים, מנות עוף ובקר, מנות בהשראה יוונית ומרוקאית, וכמובן קינוחים.

תפריט החורף עדיין לא פורסם אבל יש כבר ספויילרים כמו טופינג של כבד אווז משובח, וסנגרייה חמה בתפריט הקוקטילים כך שבהחלט יש למה לצפות.

סניף פולג הוא הסניף ה13 של הרשת והמיקום שלו, ממש מול "איקאה" מאפשר לקהלים רבים ליהנות ממנו- מעובדי המשרדים בסביבה בשעות היום, סטודנטים ומשפחות בשעות הערב וחוגגי הלילה בשעות הלילה (המקום פתוח עד שתיים בלילה!) שיהנו מתפריט לילה מיוחד.

ביום השקת המסעדה הזמין אייל עופר, מנהל הרשת את כל הילדים לסדנת עיצוב מיוחדת בהנחיית כוכבי הילדים לאון ויואב, ובזמן שההורים נהנו ממבחר המנות העשיר והאיכותי, הילדים יצרו אומנות שימושית.

כל המנות במסעדה מוכנות ממאה אחוזי בשר בקר משובח וטרי שמגיע כל בוקר למסעדה ומצטרף לירקות טריים היישר מהשווקים, כל זאת בניצוחו של השף רוברט קלוגר שלא מפסיק לחדש בטעמים וברעיונות.

והפתעה מיוחדת- במסגרת חגיגות הפתיחה, מי שיזמין מנה עיקרית מלאה של המבורגר, עם תוספת בצד ושתיה קלה, ייהנה ממנה ראשונה מתפריט המנות הראשונות בתשעה שקלים בלבד (!). עיסקה משתלמת וטעימה במיוחד.

המבצע בתוקף עד ה17 לנובמבר לכן רצוי למהר ולתפוס אותו.

הנחות מיוחדות גם לסטודנטים וחיילים.

 

מסעדת אגאדיר נתניה-פולג. מתחם סוהו פתוח א'-ש' 12:00-02:00 .