אלדד אביגד- הקסם שביופי

הדבר הראשון שהבחנתי כשאלדד אביגד פתח לי את דלת הסטודיו שלו בפתח תקווה היתה החיוך המאיר שהבהיר לי שהגעתי למקום טוב. בגלל שפולניה כמוני מקדימה בהרבה לשעה שנקבעה, התמזל מזלי להיות נוכחת כשאלדד איפר בחורה צעירה בשם לי-חן לאירוע. בתמונות המצורפות ניתן לראות כמה שהיא יצאה יפה, ואין פלא ,מכיוון שאלדד, שהגיע לתחום מאהבת ציור ופיסול, עוסק בהמון תחומי יופי- מאיפור ועד טיפולי יופי שונים, איפור קבוע, הדרכה ולימוד, ועוד ועוד.

הוזמנתי לנסות בעצמי את כל הטוב שיש לאלדד להציע וכאן נכנסת הפיסקה הראשונה שלי, שבה הגעתי לסטודיו וקיבלתי חיוך ענק בכניסה.

המטרה היתה להתנסות במסכות החדשניות להשגת תוצאות מיידיות לעור הפנים (כי מה לעשות שאנחנו נשים חסרות סבלנות וזמן?). המסיכות הן מקולקציית COUTUR MAGIC MASK והן מיובאות באופן בלעדי על ידי חברת הקוסמטיקה "אלכס קוסמטיקס" מגרמניה, שאלדד משמש מדריך שלה בארץ ומלמד את יתרונותיה.

השלב הראשון בטיפול שעברתי היה ניקוי, ולמרות שהגעתי עם איפור עמיד בתוספת כל מה שהפרצוף חוטף כל היום, אלדד ניקה לי את הפנים עד תום, כדי שיוכלו לספוג את כל החומרים הטובים שיבואו אחר כך.

השלב הבא היה מסיכת פילינג של "אלכס קוסמטיקס" שמורכבת מגריסה בדרגות שונות של 14 סוגי צמחים שונים ומינרלים. התחושה היתה מעקצצת וזה אמר שהטיפול אכן עבד. את המסיכה אלדד עיסה לתוך עורי והגיע לכל פינה ושקע בפנים בתנועה מתמדת.

בגלל שלא מדובר בשיוף מכני אלא בהחדרה לתוך העור, כל הטוב שיש בצמחים נספג תוך כדי הפילינג ונשאר שם להמשך השפעה חיובית.

אחר כך הגיע השלב הכוכב של הטיפול- המסיכה. כאמור מדובר בקולקציה שלמה שמותאמת לפי דרישות הלקוחה והטיפול הנדרש. במבחר יש מסיכת זהב שסופחת רעלנים שמצטברים בעור למראה זוהר, מסיכת כסף טהור שכוללת חומצה הילורונית למראה בריא ושמירה על המים בעור הפנים, מסיכה שחורה שמבוססת על חימר שחור לניקוי עמוק של רעלים, מסיכה אדומה שמבוססת על חימר אדום ואצות אדומות שמקלפת קילוף עדין את העור להשגת עור חלק ורענן, מסיכה כחולה שמבוססת גם היא על חומצה הילורונית ואצה כחולה למיצוק, מסיכה ירוקה על בסיס חימר ירוק עם אלוורה וקמומיל לניקוי וכיווץ נקבוביות פעורות ולמיתון קמטים, מסיכת פנינים לבנה שגם היא ממצקת ומשיגה עור בהיר וקורן, והמסיכה שנבחרה בשבילי- המסיכה הסגולה (למרות שבתמונות זה נראה כחול- מדובר בסגולה) שהיא על בסיס תירס, אבוקדו ואלוורה, ליצירת גוון אחיד.

המסיכה נמרחה על פני למשך כעשר דקות, ובנתיים שמעתי על טיפולים נוספים כמו החלטת הקמטוטים הקטנים שיש על הסנטר עם הגיל, טיפולי פילינג עמוק- מה הם כוללים ומה התוצאות וכך הלאה.

עוד שמעתי על מסיכת הלד הביודינמית- שם קצת מפחיד, אבל בסך הכל מדובר בטיפול באור- אדום או ירוק (בעבר כבר התנסיתי בטיפול זה במקום אחר) שעובדים על בסיס פוטותרפיה- טיפול באור באורכי גל שונים לחידוש, טשטוש קמטים, הבהרה, טיפול באקנה ועוד.

אחרי שהמסיכה נוקתה מפניי, נמרחה עלי עוד מסיכה שקופה שנספגת, למען הלחויות, ועוד קרם של תאי גזע מתפוחים ירוקים, הכל כדי לשמר את מקסימום התוצאה.

לסיום גם קיבלתי משיחה של חמאת שיאה וקרם קוקוס על השפתיים כדי שיהיו רכות (ועשו לי קרייבינג לפינה קולדה).

אלדד שמח לשמוע שאני הולכת ישירות הביתה לישון ולא מתאפרת לשום מקום, כדי שהחומרים הטובים יוכלו להשאר עלי עד הבוקר.

בתמונות אפשר לראות את התוצאה- העור שלי היה בהיר במיוחד, למעשה אני כבר לא זוכרת את עצמי כל כך בהירה, והתחושה היתה "רוויה" מלחות. גם בבוקר שאחרי הרגשתי שאני לא צריכה קרם לחות כלשהו.

בדף הפייסבוק של אלדד ניתן למצוא המון טיפים, הדגמות, הדרכות ועצות לגבי טיפוח, איפור ושמירה על העור הכי מושלם שיש.