אלכו-ג'ל GOLD- הרבה יותר מנקיון.

הידיים שלנו ממש לא נקיות רוב הזמן. אנחנו לא מפסיקים לגעת בהמון דברים במהלך היום, רובם בלשון עדינה לא ממש סטריליים. עד לשנים האחרונות הפתרון היה לרוץ לשטוף במים ובסבון, מה שלא תמיד זמין, עד שהומצא ג'ל הניקוי שמציל אותנו כשאין אפשרות אחרת- חומר שמנקה ומחטא את הידיים ומאפשר לנו לגעת באוכל או בגוף או באנשים היקרים לנו בלי להזיק לאף אחד.

אחרי שהתרגלנו להסתובב עם בקבוקון בכל מקום, שלא לדבר על צוות רפואי שעבורו מדובר בהצלה של ממש, מגיעים החידושים וחברת ד"ר פישר מביאה לנו את החידוש האחרון שבעצם ניתן לומר עליו "איך לא חשבנו על זה קודם"- שילוב של נקיון ביחד עם טיפוח או במילים אחרות "אלכו ג'ל GOLD" – ג'ל לשמירה על הגיינת הידיים שמועשר בכדוריות מוזהבות של ויטמין E  שמתמוססות במגע עם העור וכך יש לנו לא רק עור נקי ומחוטא אלא גם גמיש ובריא יותר, עם ריח עדין ונעים במיוחד.

מעבדות מצאו שתכשירי "אלכו- ג'ל" קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו, כולל חיידקים שגורמים דלקות בדרכי השתן, הרעלות דם, דלקות ריאות וקרום המוח, בקרום הלב, מורסות, הרעלות מזון, דלקות בכיס המרה וזיהומים שונים.

חוץ מוויטמין E  מה עוד יש ב"אלכו-גל GOLD"?  – הנקיון מושג על ידי 70% אלכוהול שפועל במהירות וביעילות, חומרים המותאמים לעור רגיש, פרו ויטמין B5  עם אלוורה וקמומיל לשמירה על לחות העור, ניחוח עדין וכמובן התייבשות מהירה שמשאירה את העור רענן ונעים.

אין צורך אפילו לפרט לכמה מקומות ושימושים התכשיר מתאים- להורים שמחליפים חיתול, לילדים שנוגעים בכל דבר, לחיילים שמתעסקים בהרבה דברים לא הכי נקיים, לכל מי שקונה משהו לאכול ורוצה לאכול אוכל נטו, בלי כל מה שהוא נגע בו בהתחלה, למי שלא מתלהב מהכיורים והסבון בשירותים ציבוריים (ובצדק!), למקומות שיתופיים כמו בעבודה או בתחבורה ציבורית, בטיולים ונסיעות, בעצם איפה לא?

ועכשיו במהדורה מיוחדת- אלכו-גל GOLD באריזת 100 מ"ל ועוד אריזה של 30 מ"ל עם מתלה מעוצב כדי לתלות על התיק, העגלה, החגורה וכו', וכך יש גישה נוחה מאד בכל מקום, כשאפשר כמובן למלא מילוי חוזר מהבקבוקון הגדול יותר.

מאחורי תשלובת ד"ר פישר יש למעלה מחמישים שנות מחקר ונסיון, ידע רפואי ובינלאומי בפיתוח תכשירים שדואגים שכל המשפחה תהיה בריאה. הייצור הוא כמובן תחת ביקורת איכות קפדנית על פי תקנים בינלאומיים מחמירים, והם כוללים את המרכיבים הבטוחים ביותר והמתקדמים ביותר.

כשחושבים על "אלכו-ג'ל" השאלה היחידה שצריכה לעלות היא "איך חיינו בלי זה עד עכשיו".