סירופ "אחוה" – לקיץ מרווה ובריא!

 

20180727_103016

(בתמונה למעלה- הגירסה לילדים)

קיץ, חם, שותים הרבה . ילדים נוטים לשכוח לשתות וחובתנו כמבוגרים להזכיר להם לשתות, רצוי בלי להיות נודניקים יותר מדי. אז איך עושים את זה? מציעים להם משקה שהוא גם טעים (עבורם) וגם בריא (עבורנו). מה המשקה? כוס מיץ מרווה שמוכנה מסדרת הסירופים החדשים של "אחוה".

כן, "אחוה" –  אלה שאנחנו מכירים כאלופי החלוה, מביאים לנו עכשיו הפתעה קיצית בדמות סדרת סירופ בתוספת וויטמינים- בטעמי ענבים, אננס ופטל, המועשרים בוויטמינים מקבוצה B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובמחיר נוח במיוחד.

מכיוון שכל בני הבית שלי (קרי אני ובן הזוג) כבר מעל גיל 18, שידרגנו מעט את השימוש בסירופים, ובמקום פשוט למהול אותם במים למשקה, או להפוך לקרחונים בסגנון "שלוקים", הוספנו סירופ לסודה שהכנו במכשיר סודה, וגם… התוספת השמחה הסודית המכונה גם "וודקה". הולך טוב גם עם אוזו לאווירה יוונית צבעונית.

 

20180727_103044

(בתמונה למעלה -הגירסה למבוגרים)

שימוש נוסף וכייפי שאני חושבת עליו הוא להוסיפו למוס ווניל, פלאן או מלבי לתוספת טעמים וצבעים.

המלצה נוספת שלי – להקפיא ענבים ולהוסיף אותם לשתיה על תקן קרח, גם מקרר וגם טעים.

בעבר "אחוה" כבר שיווקה סירופ לשתיה, בבקבוקים גדולים שנועדו לשוק החרדי והמוסדי, ובעקבות הביקוש לסירופים שיהיו גם איכותיים וגם מוזלים, מושקים עכשיו הסירופים בבקבוקי ליטר אחד.

משקאות מבוססי הסירופ יהיו מושלמים לצד הטחינה והחלוה המפורסמים של "אחוה", והמאפים השונים שנמכרים לשוק המקומי ולשוק הבינלאומי.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקלים לבקבוק 1 ליטר.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.