רוז קליניק- שושנת הדרום.

 

 

Screenshot_1

טוב, כשהוזמנתי להתנסות בטיפולים של "רוז קליניק" כבר היתה לי סיבה למסיבה- בגלל השם, שאני מתחברת אליו מאד, ולא רק זה אלא שלעומדת בראש מתחם הטיפולים "רוז קליניק" קוראים שושנה לביא, שגם יש לה שם מקסים (ואני בכלל לא משוחדת בעניין!) וגם היא עברה במשך השנים הכשרות רבות בארץ ובחו"ל והתמחויות במיטב הטיפולים שעוזרים לנו, נשים וגברים כאחד, להרגיש טוב עם עצמנו, בעידן הסלפיז וההקפדה על המראה.

כי היום כבר לא צריך להתפשר על פגמים קטנים או נזקי גיל, אם אפשר לטפל בהכל ולהראות (ולהרגיש ) נפלא אז למה לא?

אז על מה בדיוק מדובר?

"רוז קליניק" יושבים בשני מקומות- בבאר שבע (רחוב האבות 44) ובמיתר (שזה הרבה יותר קרוב למרכז) ברחוב אירוס1. ויש להם שני סודות מקצועיים מיוחדים וייחודיים – ציוד מתקדם של NOVAMEDICAL, ומבחר מוצרים של TALIA ACTIVE COSMETICS.  ואיזה טיפולים יש שם? 4 עובדים ושני רופאים מומחים ברפוא אסטטית של עור ופלסטיקה, מטפלים במגוון רחב של תחומים כמו המסת שומן, פילינג, טיפולי פנים, בוטוקס וטיפולים לקמטים, הזעת יתר, הסרת שיער, הצרת היקפים, העלמת נימי דם ושיער מהפנים, ואסטטיקה מתקדמת, בין השאר בטכניקות כמו גלי רדיו, לייזר, אור ואפילו הסרת קעקועים בלייזר, כך שכבר לא תקועים כל החיים עם אותו קעקוע שעשינו פעם ברגע של חוסר מחשבה…

לרשימה אפשר להוסיף גם טיפולי לייזר לבעיות פטרת, איפור קבוע, איפור לאירועים וגם טיפולי ספא מפנקים.

נוכח רשימה כזו היה לי רק דבר אחד לעשות – למהר ולשכב על מיטת הטיפולים ולהתמסר לידיה של שגית מ"רוז קליניק" שהדגימה לי את טיפול WISH, שמתבצע בעזרת מכשיר שנקרא WISH PRO, שעובד באמצעות המרה של פולסים אלקטרו מגנטים שהופכים לשדות אנרגטיים פעילים. הרעיון הוא להחדיר כמה שיותר חומרים מזינים ומעשירים לעור. חומרי ההזנה הם לפי קפסולה אישית שמותאמת לסוג העור, למצבו ולגיל המטופל או המטופלת (כן, כמו שהזכרתי קודם, הטיפולים מועילים מאד לשני המינים).

לפני השלב הזה, היה שלב נוסף של מכשיר ה"גט פיל" שעובד כמו מתז על הפנים, ותפקידו לנקות את העור ביסודיות, להעלות את רמת הלחות ולהחדיר ויטמינים כדי לרענן את עור הפנים, לנקז את קשרי הלימפה ועוד.

 

אחר כך היתה גם מסיכה מפנקת ובסוף הטיפול אפילו לא החזרתי את המייקאפ שהוסר בהתחלה, כי העור היה כל כך רווי בהמון דברים טובים, וכל כך חי וחיוני, שבאמת לא היה צריך לכסות אותו בשום דבר.

למעשה, טיפולי הWISH (ששמם לקוח מכך שהם יכולים לענות על משאלות שונות של לקוחות), יכולים להגיע כטיפול בפני עצמם בבודד, או כחלק מסידרה, למטרות שונות – ניקוי והזנת העור, שיפור קמטי גיל, מיצוק והצערת העור, הרגעה והפחתת אדמומיות, הזנת לחות ועוד.

להשלמת הטיפול קיבלתי ערכה של מוצרי TALIA  להבהרה והצערת העור- סרום מעיין הנעורים שמכיל ויטמין C  ומעודד ייצור קולגן, תוך כדי תחושה מאד נעימה וחלקה של העור, סרום קוויאר שחור– שנועד לשיפור מראה של עור רפוי ולטשטוש קמטים וקמטוטים, ולשמירה מפני איבוד מים והזדקנות העור, וכמובן ממריץ ייצור קולגן, קרם פנים אולטימייט – קרם ערב שמכיל מיקרוקפסולות של רטינול שמתפוצצות על הפנים בעת המריחה (מומלץ למרוח פעם ביומיים ואחר כך במרווחים), ומפחית קמטים ומשפר משמעותית את מרקם העור, וקרם פנים רפטינול  לשימוש יומי אחרי הסרום, ומכיל חומצות מבהירות שגם מטפלות באקנה הורמונלי, ממריצות ומחזירות חיים לעור עייף.

בסדרת המוצרים של TALIA  יש עוד הרבה מוצרים ובינהם – סבון לכל סוגי העור, טבעי וללא חומרים כימייים , קרם אנטי אייג'ינג שמכיל תאי גזע ומגן על סיבי האלסטין ועל העור מפני רדיקלים חופשיים, קרם עיניים שעובד כמו בוטוקס- מפחית את פעולת השרירים מסביב לעיניים ובכך מפחית קמטים, ועוד.

אני חייבת לציין שתוך כדי הטיפול, כששגית השתמשה במוצרים של TALIA  על הפנים שלי, עטף אותי ניחוח עדין והדרי שמהווה בהחלט סוג של ארומותרפיה, מרגיעה ומרעננת בו זמנית.

אפשר להגיע לטיפול התנסות (באורך מלא) במחירים מוזלים, ואז להחליט איזה טיפולים נדרשים וכמה.

עוד טיפול מעניין שיש ב"רוז קליניק" הוא בדיקת BIOSCAN – שמאתרת ומטפלת באיברים מוחלשים ואלרגיות. זו היתה פעם ראשונה ששמעתי על סוג אבחון כזה, וחקרתי היטב את לילך ארגמן, מאבחנת מוסמכת של IHT  בישראל. כדי לאבחן היא משתמשת במכשיר וואנטג' שמאושר על ידי הFDA  האמריקאי, ה CE האירופאי, ומשרד הבריאות הישראלי, שבודק בצורה מקיפה וממוחשבת את כל הגוף ומוצא מדוע יש לאדם סימפטומים שונים. הענין הוא שאחרי הגילוי, בניגוד לאלרגיה רגילה שהפתרון לה הוא המנעות (משהו כמו "אתה אלרגי לבוטנים ?אז אל תאכל בוטנים") שלא פותרת את הבעיה אלא את הסימפטום, לילך מוצאת פתרונות אחרים שמאפשרים תיקון הבעיה מהשורש, כך שהסימפטום ייעלם במהירות. במאגר הנתונים של המכשיר עשרות אלפי אפשרויות, והמכשיר מגלה מה מהן הבעיה אצל מטופל ספציפי.

הבדיקה מבוצעת ללא כאב וללא קרינה, במשך כשעה וחצי, ועוברת על 60 נקודות בידיים וברגליים, כשלמעשה נבדקת רמת הפעילות של כל איבר – מפעילות יתר ועד תת פעילות. ולבסוף מתקבלת רשימה של בעיות, כשיש גם סדר עדיפויות לטיפול. הטיפול עצמו הוא בשיטות שונות כמו צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים, וכדומה.

כאמור המיכשור שבו משתמשים ב"רוז קליניק" הוא של  "נובה מדיקל" שמתמחים בטכנולוגיות לאסטטיקה מתקדמת, לטיפולי גוף ופנים שונים . כך למשל מכשיר הסרת השיער עובד על עקרון של טכנולוגיה אופטית (אור ) שעובר דרך שכבת האפידרמיס, הופך לחום והחום מנתק את זקיק השערה מכלי הדם הזעיר שמזין אותו כך שהיא לא תצמח יותר. המיכשור של "נובה מדיקל" מאפשר הסרת שיער ללא כאב, לכל גווני העור, בכל ימות השנה (אין בעיה של תקופת הקיץ(  ומתאים לכל סוגי השיער ולכיסוי מלא של האזור המטופל, וזו כמובן רק דוגמא למכשיר אחד. מכשיר אחר למשל מטפל בבעיית סיבי קולגן שפזורים יחד עם נוזלים ותאי שומן, והטיפול הוא באמצעות ידית מיוחדת שגורמת לחימום עורי עמוק והתוצאה היא התכווצות של סיבי הקולגן שמביאים למראה מוצק והדוק, במקביל לזרימת דם משופרת.

חברת "נובה מדיקל" קיימת משנת 2002 ומספקת את הטכנולוגיה המתקדמת והאיכותית ביותר, והמכשור שנותן תוצאות מצויינות ביעילות, בטיחות ונוחות. הטכנולוגיה נמכרת ב83 מדינות בעולם.

מספר הטיפולים הממוצע ב"רוז קליניק" עומד על 4-6 טיפולים , והוא תלוי בהבדלים שבין אדם לאדם, סוג הטיפול, והאזור המטופל.

באתר של "רוז קליניק" ניתן למצוא מעבר לתפריט טיפולים גדול ואפשרויות רבות, גם מאמרים מעניינים על חידושים בתחום.

אז כשיש צוות מקצועי ומפנק, פתרון לכל בעיה שמציקה, וציוד איכותי שמשיג תוצאות אופטימליות, באמת שאין סיבה לתת להזדקנות או לפגמי הגוף להרוס לנו את היום.