GOLFZON – לחבוט בסטייל!

גולף תמיד נתפס כספורט אליטיסטי, של מליונרים שלובשים חולצות יוקרתיות ויש להם נער שסוחב עבורם את מחבטי הגולף. עכשיו כבר לא צריך להיות מליונר, וגם לא צריך להתאמץ – אין צורך לנסוע למגרשים רחוקים, לנהוג ברכב הגולף בין גומה לגומה, לסחוב ולהיות תלויים במזג האוויר, מכיוון שלישראל הגיעה בשעה טובה ענקית הגולף GOLFZON – המייצרת טכנולוגיות מתקדמות לסימולטור גולף INDOOR.

עכשיו אפשר להיות בחדר ממוזג, בכל ביגוד והנעלה שרוצים (ואני עליתי לשחק בשמלה ונעלי עקב!), בבוקר או בערב, בלי לסבול משמש או מגשם, רוח או בוץ, בלי לסחוב ובלי לבזבז זמן על נסיעה או הליכה בין גומה לגומה, רק לחבוט ולראות תוצאות מיידיות.

איך עושים את זה?

הסימולטור בנוי מ Augmented Reality – המחשה מציאותית של מגרשי הגולף המובילים בעולם, שצולמו על ידי רחפנים ואז הומרו למציאות מדומה, ברמת דיוק של העץ והשיח, כך שכשמשחקים, אם כדור אמיתי היה נחבט בעץ ומגיב אחרת, כך גם בסימולטור.

כדי להשיג את התוצאה המושלמת פותחו מעל 250 פטנטים יחודיים שיכולים לנתח את חוזק המכה והזווית ברמת דיוק מטורפת ולחשב לאן הגיע הכדור והאם נכנס לגומה.  החישובים מושגים באמצעות מצלמות מהירות מאד (כ2000 שוטים בשניה) וסנסורים שונים שמאפשרים גם ניתוח של החבטה ונתונים רבים.

אחרי שחבטתי בכדור יכולתי לראות לאן הוא מגיע, וכן לראות RE – PLAY  של עצמי חובטת במבט מלפנים, כדי שאוכל לבדוק את אחיזת הידיים שלי ובמה אפשר לשפר את התנועה.

הסימולטור מאפשר הן למידה (ברמות קושי שונות) והן משחק לשם הנאה, אפילו בין שישה שחקנים שונים באופן סימולטני בדרגות שונות, מגרשים לבחירה וניתוחים שונים של המשחק.

וזה לא הכל – לכל סימולטור יש גם מערכת ניהול דרך אפליקציה שמאפשרת לשחקנים לזכור את ההישגים שלהם ולבדוק את ההתקדמות, וכן אתר אינטרנט שמאפשר לכל מקום המשלב סימולטור כזה (כמו מרכזים מסחריים, בתי מלון, קאנטרי קלאב ועוד) לנהל את הסימולטור והפעלתו בצורה נוחה.

לא רק אני התלהבתי מהאפשרות להתנסות בספורט המרתק הזה בצורה נוחה וקלה, אלא כמוני יש עוד כ50 מליון איש ברחבי ה עולם שאימצו את המשחק  בGOLFZON  להנאה ותחרות.

GOLFZON – קיימת כבר 18 שנים וראשיתה בדרום קוריאה, כשהיא שמה לה למטרה להנגיש את משחק הגולף לכל אחד, בכל גיל, בכל דרגת כושר ובכל רמת ניסיון וכמובן מעמד כלכלי).  היום הסימולטורים של GOLFZON נמצאים בכל אסיה, ובמעל 46 מדינות בצפון אמריקה ואירופה, ועכשיו גם אצלנו בישראל.

בסך הכל ברחבי העולם מופעלים כיום למעלה מ25000 (!) סימולטורים כך שבכל רגע נתון יש המון המון אנשים שמשחקים , לומדים ונהנים.

ועוד קצת עובדות על GOLFOZON   – היא גם מחזיקה באקדמיה לגולף שבה כל אחד יכול ללמוד לשחק, היא פועלת בתחום הריטייל וכמובן – גם מחזיקה מגרשי גולף משלה.

GOLFZON – היא מנותני החסות הרשמיים של אליפות הנשים העולמית בגולף (LPGA)  ונותנת החסות העיקרית לשחקנית הגולף האמריקאית המובילה אליסון לי, וכן הסימולטורים של החברה עוזרים לקבוצת הגולף הלאומית של קוריאה להתאמן ולהשתפר.

בשלב הראשוני נוכל לפגוש את הסימולטורים במרכזי תרבות ופנאי (כמו קאנטרי קלאב), מרכזים מסחריים, בתי מלון, מגדלי יוקרה, מרכזים אקדמאיים ואף לקוחות פרטיים שיהיו מעוניינים בכך.

מהחוויה שלי אני יכולה לסכם- אין צורך במשקפי שמש, אין צורך במאמץ גופני גדול של הליכה על גבעות ותילים, אין בוץ, אין סחיבה- יש הרבה נוחות, קיבלתי את המידע המלא על ההתקדמות שלי (ולא תאמינו כמה שמתקדמים אפילו כשמגיעים בלי לדעת איך להחזיק במחבט), לא בזבזתי זמן על הליכה ממקום למקום, וקיבלתי גם עידוד מאלה שישבו על הספה והתבוננו במשחק שלי (ויכולים גם לעודד בתחרויות שכאמור יכולות להיות עד שישה אנשים במקביל).

אם אתם סקרנים לגבי גולף ורוצים לנסות, או מעוניינים לשלב את ההתנסות עם מסיבת רווקות, גיבוש עובדים, חוויה משפחתית, יום הולדת , או אימוץ כתחביב או כספורט קבוע, הנקודה הראשונה שנפתחה היא בקניון ארנה בהרצליה, ניתן לתאם משחק באתר, ולהכנס לאווירה!!

התרשמות נוספת בסרטון היוטיוב.