RONI KHAN – היופי נמצא בפרטים המנצנצים…

רוני כהן בכלל למדה משפטים וחשבונאות, כשבמהלך הלימודים היא השתתפה בתוכנית חילופי סטודנטים ומצאה את עצמה בסינגפור, שרק משכה אותה לטייל עוד ועוד. במסגרת הטיולים רוני שאלה את עצמה למה בעצם לא להביא את כל העולם לישראל. "כל העולם" במקרה שלה היה תכשיטים מכל הסגנונות ובכל טווח המחירים, כך שכל אישה תוכל למצוא את מה שמתאים לה בדיוק.

רוני, שהגיעה ממשפחה שהוויתה תכשיטים, החליטה להמשיך את המורשת ופתחה לפני כשנתיים את הסניף הראשון של RONI KHAN  ואחריו את שאר סניפי הרשת בקניון עזריאלי התל אביבי, קניון איילון ברמת גן, קניון הזהב בראשון לציון, קניון רננים ברעננה, קניון G בכפר סבא, קניון מודיעין עזריאלי והאח החדש ביותר- קניון גבעתים.

(בתמונה בראש הדף רוני והתכשיטים, בתמונה כאן למעלה – הייתי חייבת לדגמן בעצמי את כל היופי הזה…)

מה יש בסניפים?

תכשיטים של מעצבים מכל רחבי העולם  – שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים, המחולקים לקטגוריות כמו "תכשיטים לאישה היפה והאמיצה"  בעיצובים נועזים ובולטים, "תכשיטים לאישה הקלאסית והאלגנטית"  לחובבות הסגנון, בקווים רכים ו"תכשיטים לאישה המודרנית והעדינה"  בקווים עדינים ודקים יותר, ובשילובים של מתכת ועור לדוגמא.

לקראת החורף שמתדפק על דלתנו מציגה רוני את קולקציית 2018-2019 שכוללת הן תכשיטים קלאסיים והן טרנדיים עכשוויים ושימוש בחומרים כמו סטיינלס סטיל, ציפויי זהב וכסף, עור ודמוי עור. למי שאלרגית יש גם תכשיטים כמו עגילים היפו אלרגניים. חלק מהתכשיטים משובצים באבני חן וזרקונים שלא תאמינו כמה שהם מנצנצים, וכן פריטים שצבועים בעבודת יד אוהבת במיוחד.

בין העיצובים הבולטים יש שרשראות שהסוגר שלהן ארוך ומאפשר סגירה באורכים שונים, כך שניתן לענוד את השרשרת לפי עומק המחשוף, מרמה של "צ'וקר" ועד לשרשרת ארוכה שמתכתבת עם קו החזה. עוד בקולקציה תכשיטי אוברסייז כמו טבעות בעלות נוכחות שאי אפשר להתעלם מהן, צמידים שמגיעים הן בגרסתם הקלאסית כצמיד טניס והן כקומבינציה מחוברת שמי שצופה בה לא יודע אם מדובר בצמיד אחד או בכמה בודדים, גווני אדמה, עיצובים גאומטריים לא תמיד סימטריים ואיך אפשר בלי הלבבות והנוצצים א-לה אלקסיס המיתולוגית מ"שושלת"?

המבחר הגדול מאפשר לאישה בכל גיל, מנערה בת עשרה ועד לסבתא, למצוא פריטים כלבבן (ולמי שקונה להן מתנות יש מבחר גדול לבחור ממנו) והכל במחירים מאד נוחים, בטווח שבין 50 – 400 שקלים בלבד, מה שמאפשר לבנות "סט" ולהוסיף פריטים לפי הביגוד וההופעה שאנו בונות.

מעבר לסניפים עצמם, אפשר כמובן למצוא את הפריטים כולל הקולקציה החדשה והפריטים הנמכרים ביותר, גם באתר, והמשלוחים נשלחים עוד באותו היום.