Unity Art מציגים "האישה בעיר הגדולה".

1

השבוע התקיים ערב מיוחד במינו- פסטיבל "האישה בעיר הגדולה" – יוזמה משותפת של איגוד נשים דוברות רוסית בישראל (ARSWI) איגוד האומנים Unity Art ובית האופנה  IMG Style, בתמיכת "הבית לתרבות רוסית בתל אביב" ופורטל הנשים הבינלאומי Womfire.

2

הערב היה הצדעה לאופנה, אמנות, מוסיקה ויופי ומפגש של נשים יוצרות גדולות מהחיים בכל התחומים- פריטי אמנות דקורטיבית ושימושית, טיפוח, שוקולד בעבודת יד, צעצועים, פריטים למטבח, בובות, תכשיטים, טיפים לסטייל האישי, ארומותרפיה, טארוט ועוד,  והרבה אהבה ואנרגיה נשית.

גולת הכותרת היתה תצוגת אופנה בעיצובה של אירה מזור גלץ (מותג איי. ג'י. סטייל), שהציגה בעזרת דוגמניות שהן נשים אמיתיות, מכל המידות והגזרות, בגדים ואביזרים מרהיבים שהפכו כל אחת ואחת לכוכבות על השטיח האדום.

3

איגוד האומנים "יוניטי ארט" הוא יוזמה של מריה פרייגר המופלאה, שעמלה למען האמנים לילות כימים וכבר ארגנה תערוכות כולל אחת ייחודית ברכבת תוך כדי נסיעה מתל אביב לירושלים, מלאה בצבע ויופי.

הפרוייקט הבא של פרייגר הוא תערוכת ענק של אמני יוניטי ארט באקספו תל אביב בחודש מרץ 2022 וכל הפרטים יופיעו בדף הפייסבוק של "יוניטי ארט".

4

בית האומנים "יוניטי ארט האוס" מפגיש עשרות יוצרים מכל הארץ בגלרייה ובקומת סדנה ויצירה, הכל פרי עמלה של מריה פרייגר.

אם אתם מחפשים תכשיטים ייחודיים, פריטי עיצוב, אופנה, מתנות, פינוק לכם ולבני המשפחה, והכל בעבודת יד- כדאי להגיע לגלריה ולבחור.

IMG_6945

(בתמונה למעלה מצד ימין- מריה פרייגר)

כתובת הגלרייה- רחוב רזיאל 6 יפו, והיא פתוחה בימים ג-ה בין השעות 15.00 – 20.00 , ובסופי שבוע- ימי שישי ושבת בשעות 11.00 – 20.00.

פרטים נוספים בטלפון 054-3544218 ובדף הפייסבוק.