go on nutrition- לרגעים אנרגטיים ובריאים.

1

התסריט תמיד חוזר על עצמו- קמים בבוקר ומחליטים שהיום נאכל בריא. לא עוד תועפות של סוכר ופחמימות ריקות, הגוף שלנו הוא המקדש וצריך לכבדו במקסימום בריאות.

אנחנו משתדלים לתכנן ארוחות בריאות אבל אז… מגיעות השעות הבעייתיות – אחת עשרה בבוקר, רחוק מארוחת הבוקר ולא מספיק קרוב לארוחת הצהרים, וחמש אחר הצהרים, כשמי זוכר כבר מה אכלנו והערב עוד רחוק… אלה שעות המלכודת- שעות ה"מתחשק לי משהו טעים" ביחד עם ירידת האנרגיה כשעוד יום או ערב שלם לפנינו.

בשעות האלה המילה "חטיף" עולה לנו בראש, אבל רוב החטיפים רחוקים מאד מהגדרת ה"בריאות" ולחילופין אם יש כאלה המוגדרים כבריאים, הם איכשהו לא ממש טעימים

לחברת Sante המתמחה במזון בריאות יש הצעה נפלאה לפתרון הבעיה הנשנושית הזו- "go on nutrition" חטיף חלבון  בשלושה טעמים המבוסס על איזולט, שהוא חלבון מי גבינה איכותי, במשקל 50 גרם- הכולל 33% חלבון.

מבחינתי, עוד לפני שאני מתרשמת מהערכים התזונתיים והבריאותיים, השיקול הראשון שלי הוא אם הוא טעים. חטיף שאיננו טעים יכול להיות הבריא ביותר בעולם אבל אני לא אגע בו. חטיף צריך להיות קודם כל הנאה.

2

אז טעמתי.

בשלישיית הטעמים יש וניל-פטל, שוקולד, וקרמל מלוח.

כבר בטעימה ראשונה שמחתי לגלות שאין מתיקות יתר. בהרבה חטיפים או שיש המון סוכר, או שיש המון תחליף סוכר ובעצם לא מרגישים את טעמי החטיף המקוריים. ב "go on nutrition" המתיקות מעודנת ומשאירה מקום להרגיש את כל השאר- ובעיקר המרקם הלעיס (באנגלית ההגדרה היא צ'ואי, מין צמיגות נמסה כזו על הלשון).

אני הגעתי אל החטיף רעבה, ואפילו מחצית ממנו הספיקה לי כדי להרגיע את הרעב ולהגיע רגועה אל הארוחה שעתיים אחר כך.

אחרי שנרגעתי מבחינת הטעם והמרקם, גיליתי את כל רשימת היתרונות הבריאותיים-

כאמור בחטיף יש 16.5 גרם חלבון, המהווה שליש ממשקל החטיף כולו. החטיפים מועשרים בשבעה ויטמינים (ויטמין C, ויטמין E, ויטמינים מקבוצה B – 5B, 6B, 1B, 3B, 12B), במינרל מגנזיום ובסיבים תזונתיים. בכל חטיף רק 1.3 – 1.7 גרם סוכר (שהם סוכרים מהפרי).

בניגוד לדעה הרווחת לפיה הקהל של חטיפי חלבון הם רק ספורטאים, חטיף go on nutrition מתאים גם לכאלה שלא יודעים איך נראה בכלל חדר כושר.

החטיפים מגיעים באריזה השומרת על הטריות והתכולה ונוחים לפתיחה ולנשיאה לכל מקום , לכל עת של פינוק ורעב שנוחת עליך ככה באמצע היום.

כשר חלבי (חלב עכו"ם)

להשיג ברשת סופר פארם, BE, חצי חינם, טבע קסטל, חנויות נוחות, בתי טבע, חדרי כושר, בתי מרקחת, מכולות ועוד.