מהותי- חוויה מעשירה ליחיד ולקבוצה

אירוע חברה- כבר מיצינו את המסעדות, סדנאות הבישול והג'אקוזי בספא. מסיבת רווקות- כבר מיצינו את הסקסולוגית, החשפן, ושבעה סוגי קישים שונים. יום הולדת – כבר מיצינו את חדרי הבריחה, שיעור הריקוד והקרנת סרט פרטית. מה הלאה?

איך מוצאים משהו שיהיה כייפי, מעניין וגם עם ערך מוסף?

הכירו את "מהותי". מרכז פעילות חוויתי בתל אביב שמיועד לבני כל הגילאים ולכל האירועים, שמשלב טכנולוגיה ופעילות מהנה עם תובנות ודיונים שעוזרים לכל אחד להיות הגירסה הטובה יותר של עצמו, המבינה יותר והמכילה יותר, כדי שיוכל להיות אדם טוב יותר לסביבתו.

התפיסה של "מהותי" היא שהכל מתחיל מאיתנו, מאיך שאנחנו מרגישים כלפי עצמנו, ומתחושה זו נובע היחס שלנו והתגובות שלנו לסביבתנו. אם אדם לא מרגיש טוב עם עצמו, איך יוכל להיות טוב כלפי אחרים?

ל"מהותי" מגיעים בתיאום מראש בקבוצות סגורות, ועוברים מסלול בהתאם לבחירה ולגיל, מסלול שכולו חוויות אינטרקטיביות באמצעים כמו טאבלטים, מסכים, חיישני תנועה ועוד.

ניתן לתאם ביקור פרטי, פעילות לכיתות או תנועות נוער, סדנאות לחברות וארגונים וכאמור הרבה אירועים אישיים כמו ערבי נשים, מסיבות רווקות (ורווקים שמאסו בצירוף של אלכוהול-חשפנית-בדיחות קרש), מסיבות פרישה וערבים לגמלאים, וכמובן פעילות לפעוטות, ילדים ונוער.

הביקור שלי ב"מהותי" נערך לכבוד חנוכת פעילות הערב המיועדת למבוגרים החל מגיל עשרים ועד 200. בלי לעשות יותר מדי ספויילרים, בתמונות אפשר לראות תחנות פעילות שונות שבהם כל אחד נדרש לתת את הזווית שלו על עצמו ולשמוע את האחרים. הנושא של הפעילות בה אני השתתפתי היה הכרות עצמית, מה אני מקבלת ומה אני רוצה לשנות. יש כמובן פעילויות באוריינטציה אחרת כמו בערבי גיבוש לחברות שבהם מתמקדים במציאת החוזקות של כל עובד ואיך הן מקדמות את האירגון.

גמלאים ופורשים יכולים במסגרת הפעילות להבין איך לקבל את השינוי בחייהם, בערבי רווקים ניתן לחקור את התפיסות שלנו לגבי זוגיות ועוד.

בין האפשרויות במקום יש פעילות הורים ילדים במסלול יצירתי ומעורר דמיון,  מציאת אוצרות תוך כדי מילוי משימות במסגרת "הרפתקה באי", פעילות חווייתית לקטנטנים שמבוססת על הספר "מסע בארץ האור" שבו ילדים לומדים על עצמם ועל שיתוף פעולה, פעילות יום הולדת השמה את החוגג במרכז והופכת למסיבה בעלת ערך, פעילות לבתי ספר עם או בלי ההורים, הרצאה על "מדעי האושר" שמלמדת שיטות להעלאת מדד האושר האישי, פעילויות לבני נוער ותיכוניסטים להכרת ה"אני" ובחירת הכיוון בחיים, פעילויות מיוחדות לבני מצווה והוריהם,  והרשימה עוד ארוכה.

"מהותי" הוא מרכז פעילויות מבית "מהות החיים"  שהינו אירגון לתועלת הציבור וללא כוונות רווח תחת הקרן המשפחתית על שם תד אריסון.