מתוק ומלוח חיים ב"אחוה".

חברת "אחוה" אולי מתמחה בין השאר גם בעוגות ומאפים אבל היא בטח לא שוקטת על השמרים. (כן, אני תמיד אוהבת לפתוח פוסט במשחקי מילים…). וכן- זה גם נכון- ב"אחוה" אוהבים לצאת עם חידושים וגרסאות מעניינות למוצרים כדי שיהיה לנו גם טעים וגם מעניין.

הפעם שני מוצרים חדשים הגיעו אלי-

הראשון מלוח- טחינה, ולא סתם טחינה אלא "טחינה בטחינה עדינה". למה הכוונה? התהליך משופר בעזרת טכנולוגיות חדשות והטחינה של זרעי השומשום (שלא הושרו במלח ולא הוסף להם מלח) היא עדינה במיוחד ויוצרת מרקם מלטף ומפנק.

כשאני מכינה לעצמי ממרח טחינה, אני הולכת על המתכון הבסיסי של תוספת מים, מיץ לימון ופטרוזיליה וערבוב נמרץ (אני אוהבת טחינה סמיכה) ואני בהחלט חשה בהבדל מבחינת הטעם. המרקם גם מצוין אם רוצים לעשות משהו מתוק כמו עוגיות או לשפוך על קינוחים.

את יתרונות הטחינה בכלל כולם יודעים- הוויטמינים, המינרלים, הסידן, הברזל , החומצות החיוניות והסיבים התזונתיים מצד אחד, והנתרן המופחת מצד שני, הופכים את הטחינה למזון על ועכשיו במרקם חדש מעולם לא היה כל כך כיף לאכול בריא!

הידעתם שאחוה היא מותג הטחינה הנמכר בישראל? כן, זה כך לפי נתוני סטורנקסט 2015 והטחינה החדשה בהחלט תצטרף לסטטיסטיקה הזו גם בזכות מחיר אטרקטיבי במיוחד- 8-10 שקלים לחצי קילו!.

ואחרי המלוח מגיע המתוק וגם כאן יש הפתעה טעימה ובריאה- אחוה מביאה לנו עוגת חמוציות חדשה – פשוט מפוצצת בפרי (משקל העוגה 450 גרם ויש בה 15% חמוציות).

העוגה כייפית במיוחד לצד קפה, אבל אני אישית פשוט חתכתי עוד פרוסה ועוד פרוסה ככה, מכיוון שהיא רכה כל כך , עסיסית ומתקתקה בלי להיות דביקה ומתפוררת. הטעם מזכיר סוג של "אינגליש קייק" אירופאי איכותי.

אם לא היתה האריזה, יכלתי בהחלט לחשוב שמדובר בעוגה באפייה ביתית של אופה מצטיינת.

העוגה מצטרפת ללין העוגות הבחושות של אחוה- מאפים בטעם ביתי ובמחירים נוחים (ואגב, מצויינת כמו חברותיה לסידרה- לכל פעם שצריך להביא כיבוד לבית ספר למשל).

אחוה היא היצרנית המובילה של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה והעוגות ללא צבעי מאכל ושומרות על טריות לאורך זמן כך שתמיד אפשר להחזיק עוגה במזווה למקרה שיבואו אורחים (אם כי סביר שנחסל אותה בעצמנו עוד הרבה קודם).

עוד מאפים במגוון של אחוה הן עוגות שמרים, עוגות באריזה אישית ומגוון ענק של עוגיות בטעמים שונים, לצד טחינה גולמית איכותית (כמו זו שבתחילת הפוסט), מוצרי חלוה, ממרחי טחינה שונים וגם מוצרים אורגניים ומוצרים ללא תוספת סוכר.

הכשרות היא בד"צ , והמוצרים ניתנים להשגה ברשתות השיווק וחנויות מובחרות.