אולטרסול MEN- לגבר החדש.

זוכרים את המערבונים שבהם הגבר-גבר תמיד תואר כ"מסוקס עם עור פנים צרוב משמש"? פעם אולי זה היה מושך, אבל היום גבר שלא שומר על עורו, והעור יבש, מתקלף ומקומט, הוא לא אטרקציה גדולה.

המודעות לטיפוח ובעיקר למניעה של הזדקנת העור, נזקים וחספוס גדלה מאד אצל גברים, והיום מדף האמבטיה של גבר כבר לא מכיל רק אפטרשייב, קרם גילוח ובושם. מצד שני, עדיין אין מספיק מוצרים שמיועדים ספציפית לעורו של הגבר, ששונה מאד מעורה של אישה- גם בגוף וגם בפנים (וגם בתהליכים שעוברים עליו כמו גילוח יומיומי).

חברת "ד"ר פישר"  משיקה לראשונה בישראל סידרת מוצרים לגבר תחת הכותרת "אולטרסול MEN" שכוללת כל מה שגבר צריך (בעיקר כי גברים לא אוהבים מלא מוצרים ומעדיפים מוצר אחד שעושה הרבה דברים) . בסידרה שני מוצרים –

קרם פנים במרקם קרם ג'ל , ותרסיס הגנה מפני השמש.

עורם של גברים עובר לא אחת גילוחים יומיומיים ולמרות שאולי משתמשים בקרם או קצף איכותי, או במכונה טובה, עדין יש שריטות מיקרוסקופיות או פגיעות בעור. יותר מכך, במהלך הגילוח מוסרים גם תאי עור עליונים , מה שאולי חיובי בתור פילינג אבל אם לא משלימים את הלחות והטיפול, העור נשאר חשוף ופגיע לסביבה.

אם נוסיף לזה את העובדה שגברים רבים עוסקים בעבודה בחוץ, בשמש או בגשם, נקבל פגעי קרינה וזיהום אוויר בטוחים.

לשני המוצרים יתרונות רבים- נתחיל מהריח, גברי ומרענן, נוסיף לזה הגנה של SPF50, היפואלרגנים ומתאימים גם לעור רגיש, עמידים במים (שזה יתרון אדיר כי גברים לא נוהגים לחדש את הקרם מדי פעם) ובנוסף כוללים שלוש הגנות- מקרינת UVA  ו – UVB  וכן סיוע בהגנה מקרינת IR,  מפני אקלים (ובישראל אנו נדים בין יובש ללחות קיצונית, בין קור לטמפרטורות גבוהות), פגעי הסביבה (כמו זיהום אוויר) והרדיקלים החופשיים (האויב מספר 1 של העור), וגם הגנה מפני ריחות גוף וזיעה, תחושה נעימה של רוגע בעור ומניעת גירויים.

כל זה מושג בין השאר על ידי שילוב של אנטי אוקסידנטים ייחודי שכולל ויטמין E  ותה ירוק.

בעזרת סידרה זו גברים לא ישתמשו במוצרים שלא תואמים את עורם, או יתביישו להשתמש במוצרים שמיועדים לנשים (כולל אריזה נשית), אלא יקבלו את המיטב להם ולעורם, שיעזור לא רק במניעת הזדקנות העור, קמטים, נגעי עור, יובש ומראה כללי לא אסטטי, אלא גם במניעת סרטן העור (מלנומה) שיכול להגרם מחשיפה לשמש .

ואזהרה מיוחדת – בישראל יש הרבה בעלי קרחות שלמעשה חשופים לקרינה ישירה מלמעלה, מה שדורש הקפדה מיוחדת על עור הקרקפת.

חשוב להימרח לא רק בים ובבריכה ולא רק בקיץ מפני שהקרינה המסוכנת נמצאת סביבנו כל הזמן, גם ביום מעונן.

מוצרי "ד"ר פישר אולטרסול" הם מספר 1 בישראל בהגנה מפני השמש והם כוללים את הגנה גבוהה מפני קרני UVA   ו- UVB . בסידרה יש מוצרים לכל אחד- בכל גיל, מין, בכל זמן ובכל מצב, המוצרים עמידים למים (כי בפועל אף אחד לא מורח יותר מפעם אחת גם אחרי כניסות מרובות לים או לבריכה), ובשיטות מריחה והתזה שונות כך שכל אחד ואחת יכולים לבחור את מה שמתאים להם ולצרכיהם.

"אולטרסול MEN" – אם הוא לא קונה לעצמו –תיקני לו את!