דומינו'ס- כשחשבתי שאי אפשר להגזים יותר.

חודש אוגוסט הוא תמיד חודש מוגזם- חופש מוגזם, שעות שינה (של הילדים) מוגזמות, שעות ערות (של הילדים) מוגזמות, חום מוגזם לגמרי, בקיצור, חודש מוגזם (אתם בטוחים שיש בו 31 ימים ? לא קצת מוגזם?)

בכל אופן, באווית ההגזמה, גם דומינו'ס מצטרפים לחגיגה וממשיכים להגזים גם את המוגזמים שלהם.

זוכרים את הפיצות "המוגזמות"? אלה עם ההתפרעות על התוספות – כשמקבלים שלוש תוספות שהן גירסאות שונות של התוספת המקורית (שלושה סוגי פטריות על ה"מוגזמת פטריות" , שלושה סוגי גבינה על ה"מוגזמת גבינות" ושלושה סוגי בשרים על ה"מוגזמת פפרוני" – בסניפים הלא כשרים). אז "למה לעצור כאן"?, כך חשבו להם בדומינו'ס והתוצאה- מהדורה מוגבלת וחגיגית במיוחד לחודש אוגוסט – פיצה "מוגזמת שוקולד m&m's"!

למה בדיוק הכוונה?

כשרוצים משהו מתוק אחרי הפיצה, אפשר עכשיו לקבל מאפה בגודל פיצה אישית, עם קרם ריקוטה עשיר, שכבת שוקולד אגוזים בלגית, פצפוצי שוקולד לבן, ועל כל זה סוכריות m&m's שמתפצחות בפה, למי שחסר קצת טעם של שוקולד.

אז ככה זה נראה מבחוץ – 

וככה זה נראה מבפנים –

וזוכרים איך נראתי כשהגזמתי בפעם האחרונה?

אז תראו את ההגזמה שלי עכשיו….

המוגזמת המתוקה נמצאת במהדורה מוגבלת עד סוף אוגוסט בסניפים, אז שווה לרוץ- יש רק עד סוף החודש כדי להנות מהמתוק המתוק הזה. זה קינוח מצוין לארוחת פיצה, וגם סתם ככה, כשבא משהו מתוק, שווה לאמץ את הרעיון. אגב, טיפ שלי – אם מזמינים פיצה רגילה קודם, ואחר כך את הפיצה המתוקה, שווה לשמור את המתוקה סגורה היטב בקופסה, כדי שתישאר חמימה וכייפית במיוחד!