היופי של ד"ר לורה וBELOTERO-

אם תשאלו אישה (וגם הרבה גברים) מעל גיל ארבעים, מה יותר מפחיד- רוחות ושדים או קמטים, התוצאה תהיה די חד משמעית- הקמטים הם האויב הגדול של האדם, בעיקר האישה, במלחמה נגד הגיל, כי עם כל הפוליטיקלי קורקט, "העולם שייך לצעירים" הוא לא רק סלוגן של חברת הלבשה משנות השמונים, הוא המציאות.  פעם בני שישים נידונו להיות חרושי קמטים ולשבת בקופת חולים כל היום או מקסימום על כיסא נדנדה תוך סריגת סוודר לנכדים בחברת חתול או שניים. היום גיל הוא רק מספר, וכולם חיים בקצב, ורוצים להספיק כמה שאפשר, תוך כדי המראה הכי טוב והכי צעיר האפשרי.

והקמטים הם האויבים של כל זה. לכן תעשיית המילויים לקמטים, פורחת ביחד עם כל הרפואה האסטטית, וזו דרך מצוינת להחליק את הקמטים ולהראות מצוין.

בתוך שפע חומרי המילוי שקיימים בשוק, קל להתבלבל, וגם כשמתייעצים עם הרופאים, אנו סומכים עליהם שהם יבחרו את הטוב ביותר עבורנו.

חברת "פרומדיקס" של גבי חנני, מביאה לנו את החידוש האחרון בתחום החומצות ההלירוניות, שהן בעצם חומרי המילוי לקמטים השונים, בצורת BELOTERO  – חומצה הלירונית , אחת משלושת החומרים היחידים שיש להם את אישור הFDA , אחרי שעברו מחקרים על גברי מחקרים. החומר, שמיוצר בשוויץ על ידי חברת MERZ , נושא עימו מספר תכונות ייחודיות שהופכות אותו לא רק לבטוח ביותר, אלא גם לאידאלי ביותר בתוצאותיו.

(בתמונות למעלה- גבי חנני מסביר על היתרונות של "בלוטרו" במרפאה של ד"ר לורה מוצ'ניק בתל אביב).

אבל לפני הכל- מה בעצם גורם לקמטים? לאורך החיים העור מתייבש, השומן אובד ורקמת השריר מתדלדלת. הדבר גורם לירידה באלסטיות, אבדן נפח ונפילה של העור. חומרי מילוי נועדו לא רק למלא את הקמטים עצמם אלא גם לתת נפח ולחות.

הסוד הגדול של בלוטרו הוא שהוא "סודי ביותר" – אף אחד לא יודע שהוא שם, גם לא זו שנושאת אותו בתוך פניה. אי  אפשר להרגיש, אי אפשר לראות, רק התוצאות מדברות בעד עצמן ונותנות לנו מראה צעיר , רענן וזוהר . למעשה, לבלוטרו  יש כמה וכמה גרסאות בהתאם לשימושים הנדרשים- ממילוי שטחי לקמטים זעירים כמו למשל סביב הפה או "רגלי העורב"  בצידי העיניים, שהם הקמטים שהכי הרבה בעייתים למילוי כי חומר צריך להיות עדין מאד כדי למלא במדויק ולא ליצור גבשושיות, דרך מילוי לקמטים עמוקים כמו בצידי הפה, ועד גירסה ליצירת קימורי פנים מושלמים.

הטכנולוגיה רשומה כפטנט וכאמור מאושרת על ידי רשויות הבריאות המחמירות ביותר בעולם.

עוד נקודה חשובה לא פחות, בלוטרו מחזיק עד שנה וחצי, כך שאפשר להיות רגועים.

BELOTERO  זכה בתואר "חומר המילוי הטוב ביותר בעולם" בתחרות שנערכה באיטליה ב2014.

ואיפה הכרנו את BELOTERO?  כאמור ניתן לקבל טיפול בחומר זה במרפאות רבות ברחבי הארץ, ואחת הבולטות בהן היא DR LORA , – של דוקטור לורה מוצ'ניק, שהיא רופאת משפחה ומומחית לאסטטיקה ולייזר. לדוקטור לורה כמה סניפים, כך שאפשר להנות מהטיפולים בכל קצה של הארץ. אנו ביקרנו במרפאה ברמת החי"ל, שמעוצבת בחמימות רבה, והצוות מקבל את פניך (היפות) ודואג שיהיו עוד יותר יפות.

(בתמונות למעלה- דוקטור מוצ'ניק והמרפאה).

מעל ל15 שנה דוקטור לורה מטפלת בלקוחות בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר (וזו הסיבה שהיא בחרה לעבוד כעת עם החומצה ההילרונית של BELOTERO) , מתעדכנת בכל עת בחידושים האחרונים, ובקליניקה יש את המיכשור הטוב ביותר כדי לעשות את הלקוחות הכי מרוצים. אם משלבים  בנוסף גם את הידע הרב של דוקטור לורה, מקבלים את התוצאות הטובות ביותר.

במרפאה ניתן להשיג את כל טיפולי היופי הלא כירורגים – הסרות שיער, טיפולי לייזר למשל להסרת סימני מתיחה, להצערת העור ולטיפול באקנה בגב, מתיחות פנים באמצעות חוטים, שזו שיטה מצוינת למי שחוששת מסכין המנתחים, וטיפולים רבים אחרים שמותאמים אישית למטופל.

באתר של המרפאה ניתן לראות תמונות של "לפני " ו"אחרי" שמדגימות לנו את התוצאות המרהיבות שניתן להשיג בטיפולים השונים, בהתאם למה שאנו רוצים.

אז היום באמת שאין סיבה לחיות עם הקמטים, כשאפשר ללכת לטיפול קצר ולא כואב, ולחזור צעירים ורעננים, בעזרת חומרים טובים ובטוחים, ומטפלים מקצועיים.