המעוז- מעוז של אלכוהול ונשנושים

 

IMG_8735

שתי דקות מדיזנגוף סנטר בתל אביב, שוכן "המעוז", בר צעיר ומגוון, שאפשר לקפוץ אליו גם אחרי יום עבודה וגם בשעות המאוחרות בהרבה – ללגימה ונשנוש בין חברים. הגענו באמצע השבוע, בשעה יחסית מוקדמת, וכבר היו במקום בליינים – ישראלים ותיירים ששתו, פטפטו וצפו אל רחוב המלך ג'ורג' ההומה. צוות המקום החייכן הציג את האפשרויות, ויש הרבה כאלה.

את התפריט הרגיל- עם מנות כמו סלטים, לאבנה, פיצה, המבורגר, פוקצ'ות , ירקות וקינוחים, יש את תפריט האלכוהול הנרחב שכולל קוקטיילים, יינות ומשקאות "ארוכים" כמו וודקה, ג'ין וכדומה, ויש מסלולים. הרבה מסלולים שהופכים את הבילוי במקום למשתלם במיוחד. כך למשל מסלול משקאות "לונג" נותן "שתה ככל יכולתך" ב-89 שקלים. המקום פתוח מהשעה 17:00, כך שאפשר להגיע ישירות אחרי העבודה, עם החברים, לנוח ולהירגע מהיום לפני שהולכים הביתה, ואם רוצים אירועים- ל"המעוז" יש חדר אירועים מאובזר שיכול להכיל עד 80 איש לכל מטרה- קריוקי, אירועי חברה ואפילו בר-מצווה.

ביום רביעי, שהוא היום שבו הגענו לבקר, יש הפתעה מיוחדת- בעצם שתיים- יין חופשי ב-59 שקלים, ומגש גבינות עם פינוקים, גם הוא ב-59 שקלים, שמתאים לזוג. השילוב "גבינות ויין" הוא שילוב קלאסי וכשהמגש הגיע, כמו בשעת תה אנגלית- במגדל של שלוש קומות, הוא היה מרהיב – בקומה התחתונה שכנה פוקצ'ה חמימה בלוויית שלושה מטבלים, בקומה האמצעית שכנו להם תותים ותפוחים פרוסים לצד חופן נדיב של אגוזי מלך, ובקומה העליונה קוביות של מגוון סוגי גבינות קשות. כל שנותר היה להכין "ביס" שכולל את הכל ביחד, להוסיף שלוק יין, ויש שילוב טעמים שעולה על סך חלקיו.  לאחר שרוקנו את כל שלושת הקומות של המגדל, נותר רק להתרווח אחורנית, ללגום את היין שעוד נותר בכוס וליהנות מהשלווה.

והפרטים הטכניים-

"המעוז"- המלך ג'ורג' 32 תל אביב

סיווג המקום- בר.

שעות הפתיחה- מחמש אחרי הצהרים ועד אחרון הלקוחות. בשישי  ושבת מהצהרים (בנוסף לאירועים).

מתאים ל- מבוגרים ששותים אלכוהול (אם כי באירועים ניתן לשלב ילדים). ישנן מנות צמחוניות וטבעוניות המסומנות בתפריט.

גישה לנכים- יש, דרך הכניסה האחורית.

מחיר ארוחה ממוצעת- תלוי מאד ביום, במסלול ובשעה.

מבצעים – בכל יום יש "HAPPY HOUR"  בין חמש לשמונה בערב שבהם יש מנות בעשרים שקלים וכוסות יין ב15 שקלים, וכן כאמור המסלולים השונים.

המקום אינו כשר

 

לפרטים נוספים ומבצעים שונים התקשרו עכשיו  – 073-7842620

לאתר- http://www.itravelisrael.co.il/BusinessPage.aspx?BusinessID=21803&CategoriesID=2