מיקי רוקד סירטאקי

קחו מוצרי גלם איכותיים שעומדים בתקנים המחמירים ביותר, שלבו אותם עם טכנולוגיות חדשניות, נסיון של 78 שנים וראש יצירתי במיוחד. מה קיבלתם? "מעדני מיקי".  וככאלה שיש להם ראש יצירתי, תמיד יש רעיונות לטעמים ושילובים חדשים, שחס ושלום לא יהיה משעמם בפה.

והפעם "מעדני מיקי" לוקחים אותנו היישר לטאברנות ביוון, לקול הבוזוקי והצלחות המתנפצות, ה"יאסו" וה"OPA" – וכמובן המאזטים. סידרת ה"יאסו" החדשה של "מעדני מיקי" אומרת ש"דברים טובים באים באריזות קטנות"- הרבה מנות קטנות וטעימות מרכיבות ארוחה כייפית במיוחד. ומהם הדברים הטובים? מדובר בסדרת סלטים חדשה שכוללת –

"טחינה סלק"- שעשויה בהשראת מתכון של ממרח יווני בשם "פנזרוסלטה" שכולל במקור סלק ויוגורט כבשים. היות והסלט של "מעדני מיקי" הוא טבעוני, כמו גם שאר הסלטים בסידרה , הסלט מבוסס על טחינה משובחת ומומלץ לאכילה בכל דרך- מריחה, ניגוב או בכפית אלגנטית.

"פאווה" – ממרח אפונה קלאסי שהוא הגרסה היוונית של חומוס, כך שזה בהתחלה נראה לנו מוכר אבל משהו מפתיע בהמשך….

"פלפלים קלויים" – פלפלים כמו שצריך, מלאים בצבע ובטעם מעושן היישר מהאש, נהדרים להוספה לכריכים, לסלט או לנשנוש עם מזלג ככה מהאריזה.

"טחינה פלפלים"- גם כאן ווריאציה למתכון ממרח יווני בשם "טירוקפטרי" שכולל במקור גבינה ופלפלים וגם כאן קיבל טחינה כדי להפוך לאופציה טעימה עבור טבעונים (וכולם בעצם).

"טחינה פטרוזיליה" – טחינה גולמית עשירה שפונקה בפטרוזיליה.

"אג'דה" – ממרח של תפוחי אדמה ושום, כמו הטעם המפורסם ביוון.

שני הטעמים האחרונים יגיעו למדפים בקרוב. את הארבעה הראשונים כבר אפשר למצוא, וכמובן שהייתי חייבת לטעום אותם ולחזור עם הרשמים..

ולא תאמינו איזה עיתוי- הכנתי את המגש שאתם רואים בתמונה, בצירוף חמוצים (ופלפל חריף אדום אחד , ככה שיהיה), וביצים קשות וכמובן בקבוק אוזו בשביל להשלים, והתיישבנו ביחד מול הטלוויזיה לראות מה שיש, ובדיוק, אבל בדיוק קוסמי שמימי, שודר פרק מהסידרה של אהרוני וגידי, שעסק ביוון וביקר בטברנות יווניות, ובעיתוי עוד יותר משעשע, כשטבלנו את המזלג שלנו בממרח ה"פאווה"- זו היתה בדיוק אותה מנה שאהרוני וגידי אכלו, והסבירו אחד לשני שמדובר ב"ממרח" ולא ב"משחה" – מילה שעצבנה את גידי.

מבחינת הטעמים- הפיבוריט שלי היה הטחינה עם הסלק, בזכות המתקתקות (וגם כי אני אוהבת צבע וורוד). הפלפלים היו לי חריפים (בן הזוג טען שבשבילו לא), ואכלתי אותם עם הרבה לחם, ועדיין עקצצו לי השפתיים. הפאווה היה משהו שנהניתי לאכול בכפית כשנגמר לי הלחם, וטחינת הפלפלים היתה מעט פיקנטית, אבל הטחינה ריככה את העוקצנות הפלפלית כך שהיה לי ממש סבבה.

כמו שהזכרתי בפסקת הפתיחה, ל"מעדני מיקי" יש וותק ונסיון של 78  שנים, מאז נוסדו ב1939 על ידי האחים מיקי ואימרי קאופטייל, כשמאז עובדים שם בני הדור השני והשלישי. חוץ מ(הרבה סוגים של) סלטים, מייצרים במפעל גם סלטי דגים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים, מלוחים, סלמן מעושן, נקניקי דגים ועוד.

 

להשיג בכל רשתות השיווק, כשר בהשגחת הרב לנדא.