"נווה תבלין" חוגגת יום עצמאות מתובל במיוחד!

 

20190505_192723

את התערובות של "נווה תבלין" הכרתי לפני כמה חודשים, כשהפכתי מנת כבדים סתמית לחוויה קולינרית בקלי קלות.

הפעם התחדשתי לכבוד יום העצמאות במוצרים מסדרת "תערובת תיבול מעולה " באריזה חגיגית במיוחד ומעוטרת בדגל ישראל, המתאימים במיוחד ל"דיאטת יום העצמאות" שהיא במילים אחרות "על האש" בבוקר, "גריל" בצהרים ו"ברביקיו" בערב.

בסידרה ארבעה מוצרים –

"ברביקיו של נווה" – מלח גס, פלפל שחור גרוס, שום גרוס, כוסברה וקימל, "גריל עוף" – פפריקה מתוקה, כמון , מלח ושום, "תבלין על האש" – פפריקה מתוקה, פלפל שחור, מונוסודיום גלוטמט, מלח, שום, כמון וכורכום, ו  – "פילדלפיה" – פפריקה מתוקה, חרדל, מלח, אורגנו, טימין ובזיליקום.

אנחנו בחרנו לשלב את התבלינים בתערובת הקציצות שלנו לכבוד יום העצמאות (טוב, עצלנים, לא ממש פתחנו מנגל בפארק, יותר השתמשנו בגריל על הכיריים…).

והנה התוצאה –

 

20190509_145236

מה שנחמד הוא שהתבלינים מגיעים במיכל שקוף עם מכסה מתברג ומחולק, כך שאפשר לפתוח בכל כיוון לכל כמות מבוקשת, וגם להכניס כפית אם צריכים כמות גדולה יותר.

את התערובת ניתן להוסיף לתיבול כל דבר- בשר, דגים, עוף, ירקות ומה לא, וניתן להוסיף חמש כפות תערובת לחצי כוס שמן זית או קנולה ולקבל מישרה שבו אפשר להשרות את הבשר או הירקות לכמה שעות או ללילה, בהתאם למתכון, או למרוח את המשרה לפני צלייה, בקיצור, כיד הדמיון הטובה עליכם (והטעם כמובן).

עוד דבר שאני אוהבת בתערובות הללו הוא שהן מאפשרות לטבח החובב לקבל יחסים מדוייקים בין התבלינים ולא לנסות "לתקן" ולהוסיף יותר מזה ופחות מזה ולא להצליח לדייק בטעמים.

המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ יורה דעה והם ניתנים להשגה ברשתות ובחנויות המובחרות.