"סבון ירדן"- מתנה קסומה לחג.

לפוסט

החגים בפתח ואיתם השאלה הנצחית "מה נביא כמתנה??". אז אפשר לללכת על הבנאלי ולקנות עוד כד דקורטיבי שיושלח לארון ה"מתנות שאין לנו מה לעשות איתם ונמחזר ברגע שנוכל, ואפשר לבחור משהו שהמקבל באמת יאהב וייהנה.

מתנה כזו היא "סבון ירדן"– סבון בריאות בשותפות עם הטבע של "חווה חקלאית ירדן".

הדבר הראשון שחשים כשפותחים את האריזה הוא הריח הממכר שטוב יותר מכל בושם ידוע. הסבון מגיע בצבעי לבן או ירוק פיסטוק ומיוצר משנת  1966 בשיטה טבעית עתיקה מחומרים טבעיים בלבד.

לא סתם "סבון ירדן" הוא סבון זוכה פרסים בין לאומיים ותארים עולמיים כמו "הסבון הטוב ביותר", התחושה היא שכל מקלחת הופכת לספא יוקרתי והעור חלק כמו שלא היה הרבה זמן.

הסוד של "סבון ירדן" הוא מתכון שעובר בין בני משפחת מלכי דורות רבים וכולל את הידע העצום שלהם בצמחי מרפא בכל המקומות בהם עברה המשפחה- איטליה, כפר יאסיף, רודוס ותורכיה ולבסוף בישראל.

הסבון כחול לבן ומיוצר בישראל בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי. הוא לא נוסה על בעלי חיים והוא לא מכיל פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, SLS, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. הסבון מכיל שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס והאריזות ניתנות למיחזור.

"סבון ירדן" מצויין לשני המינים, הריח הוא יוניסקס כך שאפשר לפנק נשים וגברים היקרות והיקרים לליבנו (וגם את עצמנו על הדרך).

*** המלצה מיוחדת- את האריזות הריקות כדאי לשים במגירת הלבנים או בארון הבגדים וריח מדהים יגיע אליכם בכל פעם שתפתחו או תשתמשו, הרבה יותר טוב ממרכך כביסה!

כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר