צחי סיטון ודלייני ווסטפול עושים ברודווי!

 

111

את קולו הערב של צחי סיטון הכרתי כבר מהופעות קודמות, שבהן התנגן הבס בריטון ברכות והלהיב את הקהל במיטב הלהיטים האהובים. בהופעותיו מארח סיטון זמרות שונות והפעם זכיתי לראותו מארח אורחת מיוחדת- היישר מתפקידים ראשיים בברודווי , הזמרת דלייני ווסטפול.

מיד עם הצליל הראשון של ווסטפול, גם אני וגם הקהל יכלנו ממש לדמיין את הנסיכות של דיסני, שמזמרות בקול ענוג כשציפורים עוצרות להקשיב. הקול של ווסטפול מלאכי ממש, ומגיע לגבהים שלא יאמנו תוך שהוא מהדהד באולם, ומהווה השלמה נהדרת לקולו של סיטון.

מלווה בנגנים רם ארז על הקונטרבס, הנרי ורד על התופים ורביב לייבזירר על הקלידים, פתח סיטון את הערב במגוון שירי מחזות הזמר של ברודווי ועד מהרה זימן לבמה את ווסטפול. השניים ביצעו שירים לבד וביחד, ניהלו דיאלוגים משעשעים בינהם ועם הקהל והקסימו בשירים ישנים וחדשים יותר. כך נהננו משירים מרגשים כמו פס הקול האלמותי של "כנר על הגג", "אנני אוקלי" שהפך לתחרות יכולות קוליות, "צלילי המוסיקה", "גבירתי הנאווה", ושירי מחזמרים ישראלים כמו "קזבלן" ו"סלאח שבתי" שמשכו את הקהל לשיר ביחד עם הזמר.

רגעים מרגשים במיוחד נרשמו כשווסטפול שרה בעברית (!) את "לו יהי" וכשהשניים ביצעו את שיר הנושא של "פנטום האופרה" כשהצלילים הגבוהים היו מנתצים שנדלירים אם היו כאלה באולם.

ההופעות הקרובות של השניים הן ב29 למרס בהיכל התאטרון במוצקין, ב30 למרס במשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע, ועוד מידע ניתן למצוא בדף הפייסבוק.