JAVANI – היופי שמקיף אותך.

לאלי ששון יש הרבה סיבות להיות גאה- קודם כל באמפריית השטיחים שלו "שטיחי אלי ששון" שמפורסמת כבר ארבעים שנה, והשטיחים שלה מככבים במוסדות הנחשבים ביותר- כמו בית הנשיא, הכנסת, מרכז פרס לשלום, מרכז רבין, המשכן לאומנויות הבמה ומלונות רבים ברחבי הארץ והעולם, וגם בשלוש בנותיו – גילה, רחל ומיכל, שפתחו עכשיו את הסניף הצעיר – "שטיחי JAVANI".

בסניף הממוקם ברחוב המנופים 8 בהרצליה פיתוח, ניתן להתרשם ולרכוש שטיחים מודרנים מיוחדים במינם.  השטיחים עוצבו על ידי המעצבים הבכירים ביותר באיטליה, ויוצרו בעבודת יד קפדנית מחומרים כמו צמר, משי, בננה סילק ובמבו סילק.

ומה הופך את השטיחים ליצירות מופת?

קודם כל תהליך הבחירה שלהם- צוות המומחים של שטיחי ג'באני נוסע במיוחד לתערוכות הגדולות והחשובות ביותר, ובוחר שם בצורה קפדנית תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר, את השטיחים הטובים ביותר עבור הסניף הישראלי.

יש לציין שב"שטיחי ג'באני" יש גם שטיחים מיוחדים מהודו, שנארגו במיוחד לנוחות ישיבה מקסימלית.

והעיצוב עצמו? אחרי חומרי הגלם המשובחים, יש גם חיתוכים מרשימים בגבהים שונים שיוצרים תלת מימדיות ונראים אחרת מכל זווית שמתבוננים בהם, כך שנוצרת יצירה חדשה מכל זווית. ישנם גם שטיחים המשובצים באבני קריסטל סברוסקי לאווירה מפוארת במיוחד.

מבחינת סוג העיצובים- כל אחד יכול למצוא את טעמו- אם בשטיחים מודרניים וחדשניים לפי האופנות החדישות ביותר, או בעיצובי וינטג' במרקמים ייחודיים. וכמובן שלהתאמה המושלמת ניתן לרכוש שטיחים לפי המידה המבוקשת ובכך לעצב את החללים מוגדרים מראש, או להגדיר חללים באמצעות השטיח . השטיח גם יוצר אווירה חמימה (ואין כמו עונג של לצאת מנעלי עקב אחרי יום ארוך ולפסוע על שטיח מפנק, או לשבת על הספה ולתת לרגליים לנוח על המרקמים הנעימים כל כך).

צוות החנות יידע לעזור למי שלא יודע בדיוק מה הוא צריך, כדי להביא להתאמה מושלמת לעיצוב הרצוי, והכל באדיבות ובמקצועיות.

בג'באני ניתן למצוא מותגים שונים , שלכל אחד מאפיינים מיוחדים, שמתאימים למגוון רחב של עיצובים ובתים –

"סקלפ" – שילוב בין ישן וחדש, שכולל עיטורי חריטה על מרקם נוח לדריכה, שמדגיש את יופיים של פרטי הריהוט שמסביבו. שטיחי ה"סקלפ" מגיעים בגדלים שונים כך שאפשר להתאימם מחדר אוכל ושינה ועד חדרי אירוח גדולים. השטיחים עמידים במיוחד ומומלצים לבתים עם ילדים או חיות מחמד, מכיוון שהם קלים יחסית לניקוי. האווירה ששטיחי "סקלפ" משרים היא טבעית כך שהיא מחמיאה לכל סוגי הרהיטים- קלאסים או מודרניים.

"טרה"   – שטיחים בצבעים מוצקים ואלגנטיים, שעוברים תהליך שטיפה ותיקון סופיים שמקנה להם מראה מבריק. החיתוכים יוצרים תחושה של שני גוונים בשטיח ומבליטים את המאפיינים המיוחדים.

"ווניס" – שטיחי משי מסיבים טבעיים, שמעוצבים עם צבעים שמגיעים ממפעלי עיבוד ירקות, פירות ושורשים אקזוטיים, והייחוד שלהם הוא בהשתלבות עם סביבה מודרנית, ובעיקר עם האקלים של ישראל.

"סאן סטה" – גם הם שטיחי משי, שמאופיינים בעיטורי צורות וסמלים שונים – מהטבע כמו פרחים ועלים, או סימני תרבויות שונים, והם מגיעים בשלל צורות, או ריבוע ומלבן קלאסיים או שטיחים

 

 

קטגוריה נוספת שיש ב"ג'באני" הם שטיחי העור, בדוגמאות גאומטריות ובצורות שונות, שמשרים אווירה יוקרתית בכל מקום בו הם נפרשים.

בג'באני המוטו הוא שהשטיח הוא תכשיט לבית, שמעלה אותו מ"דירה" ל"בית" , ולא משנה מה הגודל, וכמובן מחמיא לכל רצפה- משיש, קרמיקה, פרקט או כל צורת ריצוף אחרת.