LIKE AND SHARE – לקיץ טוב יותר!

 

5 (2)

מה יותר טוב מהפתעה אחת? הרבה הפתעות. רצוי בתוך קופסה יפה שמגיעה ככה באמצע היום.

ב"לייק אנד שייר" הבינו שצריך להתכונן היטב לקיץ, בעיקר מישהי כמוני, ענוגה ועדינה שחשופה לפגעים האכזריים של מזג האוויר (נא לקרוא באווירה דרמטית) והכינו חבילה שכוללת כל מה שצריך כדי לצלוח את תקופת הקיץ בשלום.

אמנם אני ברזילאית, אבל בניגוד לאסוציאציות שלנו כשאנו שומעים את המילה "ברזילאית" , אני ממש לא מולטית עם עור שוקולד וגוף שנולד לסמבה, אלא יותר פולניה לבנבנה שמחליפה צבע מלבן בוהק לאדום מבעבע בעקבות כל חשיפה לשמש.

אז הגיעה חבילה הקרויה  2018 Shine, Care and Share, ובתוכה :

קרם הגנה לפנים של "מורז". "מורז" היא חברה ישראלית המת חה בפיתוח וייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים לטיפול וטיפוח העור, המבוססים על תמציות צמחי מרפא. בחברה ממצים צמחי מרפא ובראשם צמח הפוליגונום שמגיע משדות אורגניים בעמק ישראל ובגליל. תמצית הצמחים מרוכזת מאד בתכשירים, ברמות של 65% – 100% כך שכל טוב הצמח נכנס למוצרים.

 

20180720_152544

קרם ההגנה של "מורז" הוא המילה האחרונה במסנני הקרינה והוא מגן מפני קרני UVB ו- UVA, וגם מועשר בחמאות, שמנים ותמציות שמגנים ומזינים את העור בו זמנית. הקרם מיועד לפנים וגם לצוואר שאנו נוטים להזניח ושיכול להסגיר את גילנו, הוא היפו אלרגני וללא פרבנים.

"סנו די ג'ונגל" – מעלה לי זיכרונות מהטיולים בברזיל, כשהגענו למנאוס ויצאנו לכיוון הג'ונג'לים רק כדי לגלות שיש מגפת קדחת צהובה שמועברת על ידי עקיצות יתושים, ואנחנו בגופיות ומכנסיים קצרים.  כדי למנוע עקיצות, שלא רק מעבירות מחלות, הן גם "סתם" מגרדות ולא נעימות, מגיע ,סנו די ג'ונגל, שמגן מפני יתושים עד שמונה שעות ויעיל מאד לא רק ליתושים הישראלים אלא גם לדרום אמריקאים, טרופיים, תאילנדיים ועוד.

 

20180720_152641

במוצר יש ריכוז גבוה של DEET (שלושים אחוזים לחומר הפעיל דוחה היתושים) שהוא מעל הכמות המומלצת של 25%.

נקטר מנגו של "פרימור".

בקיץ צמאים הרבה, מזיעים הרבה ושותים הרבה, ועדיף שיהיה טעים ומרענן. טעמי מנגו מביאים את המתיקות העדינה ביחד עם התחושה הטרופית שמעבירה אותנו היישר לחופי זנזיבר או סיישל, ובנקטר של "פרימור" יש לפחות 25% פרי מפוסטר וללא חומרים משמרים. לשים במקרר ולהנות.

(או להוסיף לשייקים וקוקטיילים ואז השמחה בכלל רבה!)

 

20180720_152517

ואיך נהנה מהשתייה אם השפתיים שלנו פצועות ויבשות?

מותג "בליסטקס" הוא מותג מוצרי שפתיים ידוע, אהוב ומפורסם, והחידוש הוא "בליסטקס שפתון מנגו תפוז"– שפתון לחות שנועד להגן על עור השפתיים מפני קרינת שמש 15SPF בצירוף שמירה על לחות השפתיים, וויטמינים E ו – C, אנטיאוקסידנטים ובנוסף גם טעם וריח מרעננים וחדשניים של תפוז ומנגו.

 

20180720_152610

כשהשפתיים מתייבשות זו צרה רצינית מאחר ואנו נוטים ללקק אותן, מה שרק מחמיר את הבעיה. כאחת שמשתמשת בשפתונים עמידים שגם כך נוטים ליובש, השפתיים עוד יותר צועקות "הצילו" ו"בליסטקס" עוד לפני ההגנה מהשמש, גם מגן עלי מהיובש (גם של מזגנים). השפתיים רכות, לחות, מריחות נפלא ומי יוותר על נשיקה בטעם מנגו תפוז?

פריימר של FLORMAR מגיע לשיפור ההופעה, כי בקיץ קשה לשמור על פאסון כשהכל נוזל. מדובר בפריימר שמשמש כבסיס לאיפור ומונע הברקה של עור הפנים (שנראית כמו זיעה מרוחה ומאד לא נחמדה).

 

20180720_152620

 

פלורמר הוא מותג איכותי ונגיש שמוכר כבר כ47 שנים ליותר ממאה מדינות בשבע יבשות, ויש לו מבחר של מעל 2000 מוצרים. החברה מתגאה בכך שכל אישה תוכל למצוא מה שנדרש לה ומתאים לה מבחינת מרקמים, צורות והעדפות. הפריימר אכן עושה את העבודה ועזר לי להניח כמות הרבה יותר קטנה של איפור על הפנים כי לא חששתי שיימוג, ייזל או ימרח איכשהו.

וההפתעה האחרונה בקופסה- חטיפי HAPPY NUTS שמגיעים מ"וילי פוד".

 

20180720_152526

מדובר בחטיפים בריאים במיוחד שמבוססים על פירות יבשים, אגוזים, ושקדים בדבש, ומכילים גם וויטמינים ומינרלים. הצירוף הזה נותן לנו בוסט של אנרגיה להמשך היום, הבילוי והשמש , במקום לקנות כל מני פיתויי חוף דביקים, יקרים ולא בריאים. –(והזכרתי כבר שהם ממש טעימים?)

מצויידת בכל הטוב הזה אני מוכנה לקיץ, לשמש ולכיף!!

Shine_Care_Share2018#