Marry land 2019 – לחתונה שהיא חלום.

1 (1)

 

חתונה היא כבר לא מזמן צירוף של "אולם+רבע עוף+תזמורת". בחתונות היום יש שפע של פרטים קטנים הבונים אירוע ייחודי ובלתי נשכח.

מהרגע שהאורחים מגיעים לחתונה ועד עזיבתם, הם זוכים לשלל פינוקים ואטרקציות שהופכים את הערב לחוויה ומותירים זכרונות ומזכרות לרוב.

כדי לבנות חתונה כזו, ולא לשכוח אף פרט, מוצאים את עצמם הזוגות המאורסים במירוץ ובהתרוצצויות המונעות מהם להשוות ולבדוק מה מציע כל ספק, וללא ספק מפספסים הצעות טובות. האידאל הוא שכל האטרקציות יוצגו במקום אחד, והזוגות יוכלו להכיר, ללמוד ולשמוע כדי לדעת מה מתאים לחתונה שלהם לפי טעמם, אורחיהם ותקציבם.

זהו למעשה הקונספט מאחורי " Marry land" – המיזם של מפיקת החתונות דנה ישראלי, שריכז זו השנה השניה מעל שישים ספקים כדי שזוגות מאורסים ירגישו שהם בחתונה אמיתית ויוכלו להתרשם ולבחור, וגם להינות ממבצעים מיוחדים ומתנות.

מעל 2500 איש הגיעו לאירוע שנערך במתחם האירועים "אמיליה"" בראשון לציון. כבר בכניסה  עמדו בגאווה לימוזינות ורכבי וינטג'  של דורה הסעות וסטייל לימוזין לכניסה מרשימה של החתן והכלה.

במתחם עצמו כיכבו שולחן המתוקים המרהיב של "דלידס" עם מגדלי מעדנים, אהלי חינה עשירים ומפוארים (פורטונה הפקות חינה), מתנה ייחודית לאורחים – כוסות צ'ייסר שעליהן מודפסות תמונות האורחים כפי שצולמו במהלך הערב, כך שיוכלו לקחתן הביתה והן אפילו חסינות מדיח כלים של "פרינט פקטורי", בשמים ייחודיים של SHEIVALD- מתנה מיוחדת לאורחים שנבחרה בקפידה על ידי הזוג המאושר כולל אריזת מזכרת, בר בירה בצורת חבית של "בירה'לה" שמציע סוגים שונים של בירה, שירות פוט מסאג' לאורחים שהתעייפו ברחבת הריקודים מידיי מטפלי "פריאב", משחקי שתיה בבר של "לפלנדיה", עיטורי פרחים ובלונים של "קסם וללון" ו"לה פלור שזירת פרחים", דוכן גלידות טבעוניות של ILLO בטעמים מיוחדים, מה שמתאים במיוחד היות ורוב האולמות הם בשריים מבחינת הכשרות, עמדות צילום עצמי בצירוף אביזרים שונים, כולל הדפסה על מגנטים ("SMILE"), הדפסת צילומי האורחים על קוביות עץ דקורטיביות ("ארטבלוק"), מטעמי המלבי של "המלביה", בר פיצוחים של GONUTS, מוסיקה סוערת של BOMBASTIC, הדגמות של איפור ושיער לאירוע של רעותי ביוטי, שיראל ספדי, הודיה  אהרוני וקלי דולב, גלידה של "גלי גלידה" ו"פנינת המתוק", קוקטיילים של "סטאר בר", אביזרים ממותגים של "מיימותג", מיצגים חיים של ויולטה ברזיל, מיכל גליקברג, הפסל החי מישל תם ועוד, כנריות יפות ומוכשרות, בשר הברביקיו המעושן של עידן והרשימה עוד ארוכה.

גולת הכותרת של הערב היתה תצוגה של מעצב שמלות הכלה עובד כהן, ומעצבת חליפות החתן דורין סגול, בסימן "לאהבה אין חוקים" שבה השתתפו זוגות מהקהילה הלהט"בית, מגזרים שונים, זוגות מעורבים ועוד.

הזוגות המאורסים שהשתתפו באירוע זכו בפרסים שווים בהגרלות שנערכו במקום כמו שמלות כלה, חליפות חתן, ליל כלולות ברשת מלונות בוטיק, החלקת שיער, איפור ושיער לאירוע ועוד וכל המשתתפים קיבלו הנחות והטבות בלעדיות.

כיבדו בנוכחותם גם מפורסמים כמו הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש, השף צ'ארלי פדידה, סמואל חגאי, אליאב רחמים, יוגב אלקיים, דורון מירן, פיני בלילי ועוד.