Refresh – חגיגת פיצה ללא גלוטן

 

20180513_192905

אחד הדברים שדי מצערים אנשים שלא יכולים או שלא רוצים לצרוך גלוטן היא הפיצה. המעדן האיטלקי המפתה, שרק הריח האופייני שלו כבר גורם להזלת ריר לא רצונית נעשה חלום רחוק לנמנעי גלוטן.

חברת Refresh שמתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן, מביאה לכבוד שבועת את "פיצה מרגריטה" ו"פיצה מרגריטה עם זיתים" – שתיהן עשירות בגבינה ונטולות גלוטן לגמרי.

ההכנה קלה מאד, מהפריזר  היישר אל תבנית, משם אל תנור שחומם מראש, עשר דקות ויש ארוחה.

כשקיבלתי להתנסות הייתי קצת סקפטית. בדרך כלל מוצרים חליפיים לא מוצאים חן בעיני, כמו "שמנת צמחית" או "בשר מן הצומח" מכיוון שההבדל בטעם ניכר מאד.

במקרה של " Refresh" שמחתי לגלות כי אין הבדל בטעם, הבצק הוא בדיוק כמו בצק פיצה רגיל. אני טעמתי את "פיצה מרגריטה" ועוד קישטתי אותה בתוספות לפי העדפתי, במקרה שלי עלי בייבי קצוצים וקצת חומץ פירות יער, וקיבלתי פיצה טעימה, פריכה, עשירה ומספיקה לשני אנשים (או לעצמי כשאני רעבה, למרות שנתתי לבן הזוג קצת לטעום).

הפיצה מכילה 100% גבינה צהובה, רוטב עגבניות, סיבים תזונתיים וסידן .והיא במשקל 400 גרם. כל חומרי הגלם הם איכותיים כך שהם שומרים על מקסימום יתרונות תזונתיים.

בנוסף לפיצה ללא גלוטן, יש במגוון של " Refresh" שפע של מוצרים נוספים ללא גלוטן כמו קמחים, לחמים,  מאפים, דגני בוקר, מתוקים ומוצרים ללא סוכר.

את הפיצות ושאר המוצרים ניתן להשיג ברשתות המזון, בתי טבע ומתחמי מוצרים ללא גלוטן.

כשר חלבי בהשגחת הרבנות שדות נגב ובהשגחת בד"ץ העדה החרדית.