ארכיון תגים | פרווה

עוגות "אחוה" באריזה אישית, ההנאה הפרטית שלי.

20210127_202957

הקורונה הביאה לביקוש רב למוצרים ארוזים אישית לשמירת הגיינה מירבית. כשזה מגיע לעוגות, זו ההעדפה הפרטית שלי גם בימי שיגרה, כי כך אני בטוחה שהחלק שלי שמור ולא לוקחים לי…

חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות חדשה באריזה אישית: עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג ודניש קינמון.

להמשיך לקרוא

ערגליות "עיגוליות"- חדש, חדיש ומחודש.

1

יש אייקונים שאסור לשנות. ויש כאלה שכיף לקבל גירסה נוספת שלהם. "ערגליות"  הוא אייקון ישראלי שמתחיל בילדים שנהנים מהמרקם הנמס בפה, דרך הצבא והמילואים, חדרי המורים, ישיבות צוות ושידוך מופלא עם קפה.

הטעמים הקלאסיים של שוקו ותות קיבלו "אחים"  בהרבה מהדורות שונות כמו מייפל, תפוח, תמרים וכדומה.

להמשיך לקרוא

תערובת קטניות אורגנית "תבואות" – כשמתחשק חורף חם בלב.

20210112_185631

יש מצב שכשמחפשים "מזון בריא ומנחם" במנוע חיפוש כלשהו, התוצאה שמתקבלת היא קטניות.

הקטניות מכילות שפע של בריאות כמו חלבונים, וויטמינים ומינרלים כולל מקבוצה B, ברזל, אבץ, סידן, כרום ומגנזיום.

קטניות גם תורמות לתחושת שובע כך שלא רצים כל רגע "לחפש משהו טעים".

להמשיך לקרוא

שום בצל, זעתר, גבינה- המהדורות המיוחדות של "ביסלי" ו"אפרופו".

20210114_165200

"ביסלי" ו"אפרופו" הם חטיפים מוכרים ואהובים. חלק מהעניין של להיות מוכר הוא שאם אנו אוהבים משהו, אנו תמיד שמחים לפגוש אותו בשנית ואף כבר מדמיינים את הטעם והמרקם עוד לפני שפתחנו את השקית.

להמשיך לקרוא

Fitness וירקות- הנשנוש (הבריא וה- )מושלם

20201229_200959

"אז בא לי נשנוש" – משפט שנשמע בהרבה בתים, בעיקר בשעות הערב ובעיקר מול שפע תוכניות הבישול בטלוויזיה. המשפט הזה נשמע הרבה גם במקומות עבודה אי שם בין הקפה של הבוקר לבין הזמן הארוך מדי שנשאר עד ארוחת צהרים, וכמובן גם כשיושבים על הספסל בגן הציבורי ומתפעלים מיכולתו של הילד לתזז בין חמישה מתקנים תוך עשר דקות.

להמשיך לקרוא

נפטון- על הפלפלים ועל העגבניה!

20201223_201652

אנו מוצאים את עצמנו מבלים זמן רב במטבח בהכנת ארוחות לנו ולבני הבית, וחידושים תמיד מעוררים עניין ומגוונים לנו את המנות.

"נפטון" מביאים לנו שני חידושים שללא ספק יתבלו לנו את מעשה ידינו וישמחו את החיך והבטן.

להמשיך לקרוא

FITNESS MULTIGRAIN- שיהיה משהו (בריא) לנשנש.

20201207_183545

בדרך כלל כשחושבים על "נשנוש בריא" איכשהו הטעם הוא מתוק- גם אם מדובר בממתיק דל קלוריות.

ומה קורה כשמתחשק משהו מלוח? אותו קראנץ' שבא עם התנועה של השקית והפה, רצוי בלווית העונה החדשה של "הכתר"?

להמשיך לקרוא

B&D – אטריות קמח כוסמין, לטעם ולבריאות.

20201126_195543

נודלס, פסטה, לוקשן, אטריות, לא משנה  איך תקראו להן, הן מככבות במטבח וחביבות על גדולים וקטנים כאחד.

מרקים, מוקפצים, פשטידות, תבשילים, וכל מה שאפשר להעלות על הדעת, אפשר להכין מאטריות, אפילו מנות מתוקות!

ואם כבר אוכלים אטריות, לא שווה לתת להן ערך מוסף ענק של בריאות?

להמשיך לקרוא

MIX חדש של אסם- ערבבו אותי!!!!

20201104_111437

כולם אוהבים הפתעות. כלומר, הפתעות בכיוון של מסיבת הפתעה ליום ההולדת ולא נניח לדוח חנייה..

באסם הלכו צעד נוסף והפתיעו בהפתעה- מוצרים מפתיעים בעצמם, שבתוכם הפתעות בטעמים מפתיעים. כן, השורש פ.ת.ע יחזור כאן הרבה, ובצדק.

להמשיך לקרוא

במבה בלונד- כי בלונדיניות עושות יותר חיים.

במבה1

טוב, אני לא יודעת לגבי הבלונדיניות אבל כשאני קיבלתי לטעימה חבילת "במבה במילוי קרם בטעם שוקולד בלונד" היא פשוט חוסלה תוך דקות, כשמנדיבות ליבי אני צועקת לבן הזוג "אם לא תיקח עכשיו, על הדקה הזו, לא ישאר לך!"

להמשיך לקרוא