5.91- – לגעת בים, לחוש בשמחה.

1

אחד הדברים הרומנטיים והיפים ביותר הוא הים. הוא נצחי, תנועתו נצחית והוא נוגע בשמיים שם באופק. אירועים על רקע הים תמיד יהיו יפיפיים במיוחד, ואם אפשר להוסיף גם שירות מצוין, עיצוב ייחודי, אוכל ברמת קולינריה גבוהה מאד ומיקום מרכזי, מה יותר טוב מזה?

השבוע הושק מתחם 5.91 שבנתניה במשתה מפואר שכלל את כל המי ומי שהגיעו לברך – ציפי רפאלי שהביאה איתה את התגלית החדשה שלה רומי פרנקל, רוסלנה רודינה היפה, שלי גפני והבסטי סנדרה ריגלר, עדן יוחנן וקסניה טרנטול והשפית המדהימה ג'קי אזולאי שלא רק הגיעה אלא גם נכנסה למטבח כדי להוסיף טאצ' אבק כוכבים על המנות.

לפני הכל- מה פירוש השם 5.91? לא נחזיק אתכם במתח – מדובר במרחק במטרים מהים. פחות משישה מטרים מהמתחם לגלים.

כשמגיעים למתחים מגלים ראשית את החלק החיצוני, בשטח של 1400 מטרים רבועים, נהדר לחופות על רקע השקיעה, ומאפשר לאורחים מרחב נוח לפטפט עם המכרים והחברים ולהרים כוסית.

2

בחלק זה ישנן גם פינות זולה כולל נדנדות אישיות שאין חשק לקום מהן ותאורה רומנטית.

כשנכנסים מגלים שטח פנימי ענק של 2000 מ"ר שבו ברים שונים, דוכני הגשת אוכל, אפשרויות ישיבה שונות, עמדת הופעות וכמובן שפע של מקום לריקודים סוערים עד הבוקר. לצד הרחבה יש גם לאונג' מפנק למי שרוצה לנוח מעט ולחזור לחגוג.

משחקי התאורה הופכים את המקום לקסום, ומוסיפים ברק מיוחד לכלי הזכוכית והילה לפרחים הרבים.

3

על הבר סוגי קוקטילים יצירתײם שנראים כמו יצירות אמנות קטנות, כולל קוקטייל פופקורן מיוחד, ומי שלא הנהג התורן הרוויח בגדול. באירוע ההשקה נוסף על הבר הרגיל גם בר מתוך מכונית וינטג' יפיפיה.

אם תשאלו אורחים מה הדבר הראשון שהם זוכרים מחתונה, עוד לפני שמלת הכלה והמוסיקה, מדובר כמובן באוכל. על האוכל קום ויפול אירוע, וב5.91 מנצח על הקולינריה שף המקום אור שפירא, בעברו שף קבוצת כתית של מאיר אדוני. את האוכל מכינים במטבח פתוח מול האורחים כך שכל אורח יכול לצפות במנה שלו כשהיא מוכנה באותו הרגע. חומרי הגלם הם ברמה הגבוהה ביותר והטרייה ביותר, וההגשה היא בסגנון מסעדה, כשהאורח בוחר את המנה מתוך תפריט ויכול לבחור כל מה כמה שירצה ומתי שירצה, כבר לא צריך להתעכב עד שעה מאוחרת רק כי האוכל עוד לא הוגש, וכבר לא צריך להפסיק לרקוד כי עכשיו מגישים מנה, הכל בנוחות של האורח.

4

בערב ההשקה הוגשו מבחר מנות מהגוון הרחב- קרפצ'ו בקר משובץ, קרפצ'ו חציל עסיסי, פרפה כבד אווז יוקרתי שתובל בברנדי דבש, גלייז פירות יער ודובדבנים והוגש עם מבחר לחמים הנאפים בטאבון שבמקום, סשימי אינטיאס, וסלטי שורשים יפני ומלפפונים בלקני, מנות עיקריות של פילה בקר עם קרם תירס ודוקסל פטריות, ספריבס טלה, סלמון נורבגי בגלייז מיסו הדרים, מנה צמחונית של קארי אדום תאילנדי ואיך אפשר בלי שוק אווז בבישול איטי? וקינוחים של עוגות שונות ומפנקות. כל האוכל והמתחם כמובן כשרים.

5

איך זוכים בכל הטוב הזה לאירוע האישי? לא צריך לחשוב הרבה ולתכנן, כל מי שמגיע לחגוג מקבל מנהל ומפיק צמוד שדואגים לפני האירוע, במהלכו וגם לאחריו שהכל יהיה מושלם עד הפרט האחרון, כולל האפשרות להחליט על אירוע פנים או חוץ ממש ברגע האחרון בהתאם לתחזית מזג האוויר, וויטרינה ענקית של 60 מ"ר למקרה שמחליטים על אירוע פנים ובכל זאת רוצים את הנוף לים.

6

 

המקום בבעלות היזמים יאיר זגורי וערן דלאל וכתובתו – שדרות עובד בן עמי 2 נתניה.

המתחם מכונה 5.91 אבל הציון בהחלט 100!