"אופטיקה עיניים" – שווה להעיף מבט (או שניים!)

ג'קי קנדי הפכה אותן לגלאם מוחצן, אלטון ג'ון בנה מהן קריירה, ואין כוכב הוליוודי שלא שומר על המסתורין בלעדיהם- המשקפיים!

בין אם מרכיבים משקפיים כדי לשפר את הראיה או כדי להתגונן מהשמש, המשקפיים הם גם פריט אופנה שיכול לשוות מראות שונים לאותו אדם, בלי להוציא הון על אאויטפיטים.

בשנות השבעים הרכיבו נערי הפרחים משקפיים בעלי מסגרת עגולה, הרבה פעמים בגווני כתום או וורוד פרחוניים, וג'ון לנון נראה מהורהר במשקפיו שהפכו לסמל שלו. שנות השמונים הביאו את ז'אנר הטייסים  ואת משקפי המראה שהשתלבו עם האופנה המוגזמת של אותה תקופה.

קפיצה קטנה לימינו אנו, וכדי למצוא את הטרנדים המיוחדים ביותר לסתיו וחורף 2018-2019 כל שעלינו לעשות הוא לסור לרשת "אופטיקה עיניים" ולפנות לנו הרבה זמן כדי למדוד ולבחור את הדגמים האהובים עלינו.

(קרדיט לכל הצילומים בפוסט- יח"צ)

מה בקולקציה?

הדגש הוא על מסגרות משקפיים בעלות נוכחות, ואחת המעצבות המיוחדות בתחום היא קרולין אברם, מומחית בעיצוב מסגרות בטאצ' ייחודי כשהיא משלבת ברוב דמיון ויצירתיות את התרבות ההודית, ביחד עם הפולנית, האפריקאית, הצרפתית ואף ניחוח קאריבי.

לאחר שעיצבה בעבר אקססוריז למשקפיים , אברם התקדמה והיום היא מעצבת מסגרות מיוחדות שמתאימות בדיוק לקו הייחודי של "אופטיקה עיניים".

עוד מעצבים המככבים בקולקצייה החדשה  – מותג פרד (שיוצג החל מהעונה הבאה ורק בעוד ארבע נקודות ברחבי הארץ!), מותג B GOLD של תום פורד שמוצג באופן בלעדי ברשת "אופטיקה עיניים", ואם תרצו להשיגו במקום אחר תצטרכו לנסוע לחו"ל כדי להשיג את אחד הפריטים הכל כך מיוחדים בציפויי זהב, מראות , מתכות , גודל אוברסייז, צבעים בולטים ועיצוב מיוחד שיהפוך אתכם למסמר הערב (וגם הבוקר והצהרים…), Dior שגם הם לא טומנים ידם בצלחת (הצבע) ומככבים בצבעי אדום וכתום סקסיים, במראה חתולי ומתפנק, ואם מחפשים משהו אלגנטי יותר ישנן המסגרות השחורות הקלאסיות בצורות גאומטריות שונות, ולמי שמחפש משהו רגוע יותר, גם מסגרות שקופות שמתכתבות עם האופנה העכשווית הבינלאומית.

גם מאיטליה מגיעים עיצובים, מבית FENDI וגם להם ישנם עיצובים הכוללים צבעים עזים, מסגרות עם הדפסים מיוחדים ולמי שמחפש את הרגוע יותר, מסגרות מאופקות יותר ומתוחכמות שיכולות להיות אופנתיות לאורך זמן.

הקולקציה מרהיבה, ומאגדת בתוכה את מיטב המעצבים הבינלאומיים ועיצובים שמדגישים את האופי והאמירה האישית, לנשים וגברים טרנדיים שאוהבים את הייחוד לצד איכות ברמה גבוהה.

הקולקציה החדשה מככבת באתר הבית של "אופטיקה עיניים", בפייסבוק, באינסטגרם (opticaeinaim) וגם כמובן בחנויות הרשת.

תרצה 19, מרום נוה, רמת גן