סיידווק קפה תל אביב- חוויה שונה בכל שעה

הדבר הראשון שבו הבחנתי כשהתקרבתי ל"סיידווק" – בדיזנגוף פינת גורדון, הייתה כלי המים לחתולים ולכלבים שניצב בחוץ ומראה שבמקום חושבים על הכל. כשנכנסתי ובחנתי את התפריט, ראיתי ש"לחשוב על הכל" הוא באמת המוטו של המקום.

"סיידווק" ממוקם בנקודה מצוינת בין כמה וכמה מלונות, ובליבו של רחוב דיזנגוף ההומה. המקום כולל חלק חיצוני (נגיש לנכים) , שחלקו ייסגר ממש בימים אלה בסגירת חורף עם מנורות חימום, וחלק פנימי, שכולל גם בר ארוך ומצויד. העיצוב כולל תקרה גבוהה, וקירות לבנים, עם פרסומים שונים ומעניינים על אירועים שקורים בתל אביב.

כשניסיתי לאפיין את המקום, לא הגעתי למסקנה אחת מכיוון שהקהל שפוקד אותו כל כך מגוון, ואופי המקום תלוי גם בשעה שמגיעים אליו- אם מדובר בשעות הבוקר, הארוחה השולטת היא ארוחת הבוקר, והמקום משרת גם את התיירים השוהים במלונות הסמוכים. שעה-שעתיים אחר כך, כבר מדובר בפגישות עסקיות על כוס קפה, או באימהות בחופשת לידה שרוצות נשנוש קטן, סטודנטים שיושבים על כוס שתיה ועובדים על המחשב הנישא, ועוד. שעתיים אחר כך כשכבר מגיעה שעת הצהרים, המקום מהווה מוקד משיכה לרעבים שרוצים סוגי מנות שונים- ממנות קלות כמו כריכים , טוסטים או סלטים, ועד מנות קלאסיות יותר כמו קרפצ'ו (בשרי או צמחוני), פירות ים, חזה עוף, פסטות וכדומה. לקראת שעות הערב הבליינים מתחילים להגיע והמקום מקבל דגש של בר עם נשנושים, כשהוא מצויד בשפע של אלכוהול ומגיש גם קוקטיילים קלאסיים (ובקרוב הגדלה של תפריט הקוקטיילים!).

סקרנים לדעת עוד? הנה המשך הכתבה- כאן…..