ל"דומינו'ס שלי שלוש פיצות…."

תחושת הרעב הכי חזקה שלי היא ברווח שבין הזמנת הפיצה לבין בוא השליח. נכון שבפועל זה לא זמן ארוך, אבל סובייקטיבית- נצח.  ב"דומינו'ס"  משיקים את "Click & Collect" – קטגוריית ההזמנות במקום, שמאפשרת לנו לשלוט בדיוק בזמן קבלת הפיצות ומביאה לנו גם אפשרויות למנות חדשות.

למה הכוונה? מזמינים דרך האפליקציה והאתר, או דרך הטלפון או פשוט מגיעים לסניף עצמו, ומקבלים את המנה באיסוף עצמי . ככה פשוט. והסנונית הראשונה בקונספט החדש היא "שלוש פיצות מיני משפחתיות +שלוש תוספות בתשעים שקלים בלבד" (כלומר שלושים שקלים לפיצה בגודל שמפוצץ אדם ממוצע ומכסה לו את ארוחת הצהרים בכיף).

מה הכוונה "גודל מיני משפחתי"? אם פיצה אישית היא בגודל של 8 אינץ'  (קצת יותר מעשרים סנטימטר קוטר), ופיצה משפחתית היא 14 אינץ' (קרוב ל36 סנטימטר קוטר), אז ה"מיני המשפחתית היא בגודל 11 אינץ' (כ28 סנטימטר) והיא משביעה בגדול.

הפיצות מגיעות בחלוקה לשש פרוסות, ממאה אחוזי מוצרלה פריכה וכאמור אפשר לבחור תוספת אחת לכל פיצה (או חצי חצי).

הגודל "מיני משפחתי" הוא גודל חדש וייחודי וכך בעצם שלושה אנשים שרוצים פיצה, כבר לא צריכים להתווכח איזה תוספות מתוך מגוון גדול של תוספות הם רוצים- כל אחד מקבל את הפיצה שלו בדיוק כמו שהוא רוצה (בתמונה למעלה אפשר לראות את הפיצות שאנחנו בחרנו – אחת – האמצעית- עם תוספת אחת והשתיים בצדדים עם שתי תוספות חצי חצי).

אני הייתי מורעבת, ובכל זאת לא הצלחתי לחסל ממש את הכל, ותרמתי פרוסה אחת לגבר לצידי.

(וטיפ שלי- הדיל הזה של הפיצות מצויין למסיבות יום הולדת לילדים- הפרוסות מתאימות בדיוק לגודל, המבחר ענק והמחיר מצוין).

שלישיית הפיצות היא רק יריית הפתיחה בתפריט המנות שיינתן במסגרת של "קליק אנד קולקט" והפתעות נוספות מובטחות בהמשך.