"בר דגים" עזריאלי- יאסו תל אביב!!

לרשת "בר דגים" נולדה אחות חדשה דנדשה במתחם האוכל של מגדלי עזריאלי בתל אביב, והחגיגה היתה אמש גדולה.

השפים ינאי ארז וניר כרמלי, אחרי מסעות ארוכים בעולם, גילו שהם הכי אוהבים דגים.

הרעיון היה פשוט- מטבח שף מהיר, שמאפשר לכולם להנות ממנות דגים על ידי מנות שמתכתבות עם מנות בשר, ומצד שני גם גן עדן לחובבי הדגים. אם מוסיפים לזה מחירים משתלמים, חומרי גלם איכותיים ושירות ידידותי במיוחד, מקבלים חבילה שמענגת גרגרנים באשר הם.

 

בחגיגה אתמול ב"עזריאלי" תל אביב, ניתן היה לטעום בין השאר את המנה שנבחרה אחר כך כפייבוריטית שלי – ה"פיש אנד צ'יפס"- – נתחי דג בבלילה מטוגנים בתוספת צ'יפס, ברבוניות  מצופות קמח ותבלינים ארומטים, גם הן לצד צ'יפס, "המבורגר"  שמכונה בתפריט "קריספי סנדוויץ'" ( בדיוק הדוגמה להתכתבות עם הבשר)- כשהקציצה היא דג שצוות ללחמניה קלויה, ביחד עם לימונים כבושים, קצת חריף (אבל באמת לא הרבה, אפילו לפולניה כמוני לא היתה בעיה עם החריפות), טרטר וירקות,  שוורמת ים (עוד טייקאופ על בשר) – נתחי טונה אדומה צרובים על הפלנצ'ה עם טחינה, חריף וירקות, זיתים מתובלים שהלכו מצויין עם אוזו ונגזרותיו, "טטקי טונה"- על סלט אסיאתי – מנה מרעננת במיוחד, "קבב ים"- קציצות דגים שאנחנו קיבלנו על ברוסקטות, ואיקרה עם צלפים שסגרה את הפינה החלבית. המנות באו מכל קצוות התפריט- קלאסיקות, כריכים , ומנות בר שהולכות עם המבחר האלכוהולי הנרחב של המקום.

(בתמונות למעלה ולמטה- מעדני דגים)

הסניף הוא השלישי של הרשת (אחרי שוק צפון ברמת החייל ושוק האוכל באושימרקט כפר סבא) ובקרוב יש סניף נוסף בראשון לציון – בקניון ראשונים.

הדבר הראשון שמבחינים כשמגיעים לסניף בעזריאלי הוא העיצוב המיוחד של המעצבות רונית פוגל וליטל פוגל, שכולל הרבה מוטיבים ים תיכוניים וימיים כמו תאורת מתכת עם חבלים, צינורות שיוצרים תחושה של צוללת, כולל חלון עגול קומפלט, והפייבוריט שלי – חלון עגול שצופה אל המטבח כך שאפשר לצפות בהכנת האוכל און-ליין.

בהשקה האלכוהול זרם ואיתו עלה מפלס השמחה, ומי שלא עסק בלטעום עוד ועוד ממעדני המקום, פצח בריקודים יווניים סוערים לקול צלילי הלהקה היוונית של יקוב סמרי, שהופרעו מדי פעם בקולות ניפוץ צלחות מסורתי על הרצפה (ואפילו טום אביב, זוכה "מאסטר שף" האחרון, השתתף בשמחה ובניפוץ!).

בתמונות ניתן לראות את המנות (בגודל מוקטן), את העיצוב וכמובן את השמחה וכולם מוזמנים להצטרף לטברנה השמחה בעזריאלי – אוכל טוב, מחיר טוב, אלכוהול טוב- והרבה שמח.

(למעלה חוגגים, למטה פינוקים!)