מתוקים לכולם- החדשים של "עלמה" ללא גלוטן.

 

20181223_181430

לאנשים הנמנעים מגלוטן, בין אם מסיבות בריאותיות או מסוג התזונה שלהם, יש קושי רב למצוא מוצרים נטולי גלוטן, בעיקר במחלקת המתוקים. בשנים האחרונות ישנה מודעות רבה לצורך במוצרים כאלה והחידושים תמיד מתקבלים בברכה.

חברת "גילרו" מייצרים באמצעות טכנולוגיות ייחודיות, סידרת מוצרים בשם "עלמה" שכולה מתוקים מפנקים מחומרי גלם מעולים ללא גלוטן.

קיבלתי להתנסות מבחר ממוצרי הסידרה- ופל ללא גלוטן במילויי שוקולד ולימון, וגלילי ופל במילוי קרם שוקולד.

ההתרשמות שלי היתה שאם לא היה צבע בהיר יותר לופלים, לא הייתי מוצאת שום הבדל בינם לבין ופלים רגילים עם גלוטן. יותר מכך, יחסית למותגים אחרים שיש בהם גלוטן, כמות המילוי נדיבה מאד, ויחס מדויק עם עלי הופל, כלומר לטעמי גם מי שאין לו בעיה עם גלוטן, ייהנה מאד ממוצרי "עלמה".

למעשה, פתחתי בראש ובראשונה את חבילת הופל במילוי לימון (כן, אני שוש ואני אוהבת ופל לימון!), ובלי לשים לב "נעלמה" כמעט חבילה שלמה. אם לא היו מסתכלים עלי, סביר להניח שזה מה שהיה קורה.

 

20181223_202010

מעבר לופל ללא גלוטן במילוי קרם בטעם שוקולד, ופל ללא גלוטן  במילוי קרם בטעם לימון, וגלילי ופל במילוי קרם שוקולד, ישנם בסידרה מוצרים נוספים – גלילי ופל במילוי קרם בטעם  אגוז, גביעי גלידה גלידריה, וגביעי גלידה אמריקה- כולם ללא גלוטן, ללא שמן דקל, ללא רכיבים מהחי, ללא חומרים משמרים עם סוכר חום.

המוצרים מסומנים כמוצרים ללא גלוטן אחרי שעברו בקרת איכות  מהגבוהות בעולם ואישור GMP לייור מוצרים ללא גלוטן.

מוצרי "עלמה" ללא גלוטן כשרים פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.