"סנדלפור" – לפסח (ומימונה) מתוקים במיוחד.

 

ההה

מתוק. כולנו אוהבים מתוק. כשמתחשק "משהו טעים" זה בדרך כלל משהו מתוק. בפסח (ובחגים בכלל) כשאנו יוצאים משגרת העבודה , ויש לנו הרבה יותר זמן פנוי, אנחנו גם בדרך כלל רעבים יותר ומשתוקקים יותר למתוקים, ובחג כמו המימונה, שמזמן הפך לחג לאומי של כל העדות, המתיקות היא השולטת ביד רמה.

את "סנדלפור" ומוצריה הכרתי לראשונה בפרסומת שבה דוגמנית לא מצליחה להגיד את שם החברה, עד שהיא טועמת מהמעדנים ונהנית.  אז לי דווקא אין בעיות בהגיית השם, ואני תמיד שמחה לטעום את המוצרים הכייפיים של "סנדלפור" ושמחה לשמוע על החידושים.

ואיזה חידושים?

לכבוד חג הפסח אפשר לפנק עכשיו את כל בני המשפחה בלי בעיות- עם אריזה בגודל ענק של מעדני פרי בגודל של חצי קילו של עונג טהור. את המעדנים שמגיעים אלינו בעזרת חברת סיימן- שהיא יבואנית מוצרי גורמה, אפשר למרוח על מצה (או על לחם בימים שאינם פסח), מצויינים למילוי מאפים, כבסיס לקינוחים, כליווי למתוקים של המימונה- והפייבוריט שלי- קצת מעדן פירות על גבינה חריפה איכותית- מביאה אותנו ישר לפאריס היוקרתית, עם נצנוץ של אורות האייפל על הרקע.

המעדן ניתן גם לבישול ואפייה, כך שהוא מצויין בעוגות, עוגיות (המלצה שלי- העוגיות הקרויות "עוגיות בוהן" – הן עוגיות פשוטות עם חור שממלאים במעדן – תעסוקה נהדרת לילדים ותוצרים טעימים), ולמעשה- יש גם מתכונים מלוחים שבהם ניתן לשלב מהמעדן (מסתדר נהדר עם עוף למשל, במתכון של "עוף בפירות".) האמת- עזבו מתכונים- קחו כפית, תגידו לכל בני הבית שמזל שזו צנצנת של חצי קילו כי אולי ישאר בשבילם משהו, ותהנו!!!

מעדני הפירות של "סנדלפור" הם מאה אחוזי פרי טבעי, ללא כל תוספת סוכר, ומגיעים במגוון טעמים כמו תות, פירות יער, תפוזים, פטל, אפרסקים, אוכמניות, משמשים וכל הטוב שגדל במטעי הפירות של אירופה, אלה שנראים כאילו שיצאו מאגדות ילדים.

ועוד הפתעה לפסח (ולא רק)- דבש סנדלפור בשתי אפשרויות- דבש טהור 100% טבעי- מפרחי בר שהגיעו לכוורות באירופה והפכו למעדן, ללא חומרים משמרים, ודבש מפרחי הדר 100% טהור וטבעי (המלצה שלי – למופלטות!!!).

מוצרי "סנדלפור" משווקים בארץ כ18 שנים בהצלחה גדולה וחוץ מישראל נמכרים בכמאה מדינות בחמש יבשות (ונראה לי שמי שנוסע לקוטב – שווה לו לקחת צנצנת אחת או שתיים או עשר לשיפור מצב הרוח…). האריזה נוחה לפתיחה מצד אחד ושומרת על הטעמים והניחוחות מצד שני.

להשיג בכל רשתות השיווק. כשר לפסח.