פיליפ מרטינ'ס ב"קאטו"- כי גם לשיער מגיע ספא.

 

קט1

כשאני שומעת את המילה "ספא" – האסוציאציות שלי הן בדרך כלל חלוק מפנק, נעליים רכות, ריחות קטורת ובעיקר פינוקים לעור הגוף והפנים. הפעם, כשהוזמנתי לנסות את מוצרי "פיליפ מרטינ'ס" האיטלקי , במספרת "קאטו" בשוהם , הכרתי חוויה חדשה- ספא לשיער, הראש והקרקפת.

רוני בשרטי, מעצב שיער עם וותק של 22 שנים ויותר, שמתמחה בהחלקות שיער ותוספות בשיטות ייחודיות, הוא הנציג האזורי של "פיליפ מרטינ'ס" – מוצרי שיער – מצבעי שיער ועד לשמפו, כל מה שצריך בשביל טיפוח מקסימלי . מלבד הטיפוח והטיפול בלקוחות רוני גם מציל כאלה שנפגעו מהחלקות או תוספות לא מוצלחות . המספרה היא המספרה היחידה על בסיס אורגני באזור .

 

קט3

השלב הראשון היה אבחון הקרקפת וההחלטה על הטיפול המתאים. אני שמחה לציין שהגעתי במצב טוב, ללא קשקשים או בעיות מיוחדות ולכן רוני החליט על טיפול שמטרתו ניקוי עמוק של הקרקפת, סוג של פילינג להחזרת החיות, ביחד עם טיפולי שמנים- שמן זית ושמן חוחובה שידועים בסגולותיהם המצויינות לעור הקרקפת והשיער.

 

 

קט2

אחרי חפיפה מפנקת עם שמפו "פיור" להמרצת מחזור הדם,  כמובן של פיליפ מרטינ'ס (למעשה, כל המספרה היא רק של מרטינ'ס, מאה אחוז ביטחון ללקוחה שאין שום שימוש בשום חומר שאינו שלו), רוני הכין את החומר הנדרש ומרח אותו על הראש בעודו מסביר על תכונות כל שלב ושלב. אחרי החומר הטיפולי הגיעו השמנים. התחושה על הראש היתה קרירה בגלל המנטול שבחומר, וממש ניתן היה להרגיש את הפעולה שהתרחשה על העור.

 

קט4

(למעלה- האבחון והחפיפה, למטה- הכנת החומרים)

 

קט5

כאן בא השלב המפתיע- כשחזרנו לאווירת "ספא" , בזמן שרוני עבר עם מכשיר אדים שפיזר אדים חמים על כל הקרקפת כדי  להחדיר את כל החומרים הטובים.

 

קט6

(למעלה- שלב המריחה, למטה האידוי)

 

קט7

ואם אנו במושגי ספא, אז אחרי ה"סאונה", הגיע שלב ה"עטיפה". אז כאן לא היתה עטיפת בוץ כמובן… אבל היה ניילון נצמד שעטף את כל השיער ואיתו נכנסתי ל"סאונה היבשה"- היא מכונת החימום, שהזכירה לי בהתחלה את מכשירי הפן של פעם, כאלה שהדודות היו יושבות עם עיתוני "לאישה" בשנות השבעים ומרכלות… כמובן שהמכונה כאן היתה חדשנית ביותר, יש מעטות כאלה בארץ, והיא חיממה אותי מכל הצדדים.

 

קט8

ישבתי עם החומר והחימום כעשרים דקות ואז השלב הבא היה חפיפה עם מסיכה שנשארה על הראש דקה אחת, אין צורך ביותר ואז שלב הייבוש שכלל מוס, ג'ל מיוחד וסיום בשמן לסגירת הקצוות ואנטי "פריז".

אורך הטיפול כולו כשעה, שבמהלכה צפיתי בנשים שנכנסו למספרה ויצאו יפות ומטופחות, כשרוני נותן את כל תשומת ליבו לכל לקוחה ולקוחה, כולל כאלה שנכנסות ב"דחוף דחוף יש לי חתונה היום!".

 

קט9

(למעלה- הייבוש והעיצוב)

ומה למדתי על מוצרי "פיליפ מרטינ'ס"?

הזכרתי כבר שמדובר במספרה אורגנית, ואכן כל המוצרים הם ללא כל חומר מן החי (ולכן גם מתאימים לטבעונים שמקפידים) וכמובן לא נוסו על בעלי חיים, והם כוללים הכל- החל משמפו , מסכות הזנה לשיער, סדרות טיפוח כמו לטיפול בנשירת שיער, שיער פגום ויבש, קשקשים ועוד, ומבוססים על שמנים טבעיים ללא אמוניה, ניקל, עופרת, מתכות ושמנים סנטטיים. החומרים מיועדים הן  לשימוש במספרה, הם טיפוליים ומשקמים, וגם ניתן לרכוש  להמשך הטיפוח בבית ושמירה על התוצאות – במספרות המורשות ואון ליין באתר .

 

קט10

(למעלה- טא-טאאאאאאם!!! התוצאות!)

כאמור הטיפול שלי היה לחיזוק וניקוי, אבל במספרה יש עוד המון טיפולים לשיקום השיער כמו טיפול אנטי אייג'ינג שמשקם ומזין את השיער על ידי הגברת זרימת הדם בבסיס השערה, ומבוסס על שמן זית ואלוורה כך שהשיער יוצא רך , מבריק וחזק,  טיפול לנשירת שיער שמזין במינרלים ומעודד התחדשות, טיפול לשיער פגום ויבש לאחר טיפולים כימיים על ידי שמן חוחובה, טיפול לשיער שומני, דק ודליל על ידי עיבוי סיב השערה, טיפול לקרקפות יבשות או מגורות, וכן לקרקפות שומניות ועם קשקשים, פתרונות לפסוריאזיס,  ויובש באמצעות שמנים טבעיים, טיפולי סבוריאה וקשקשים לניקוי והתרת קשרים, וכמובן שיקום לכל שיער שעבר הרבה טראומות כמו טיפולים כימיים או כאמור החלקות ותוספות לא מוצלחים.

יצאתי מהמספרה עם תלתלי הטבעיים אבל בגרסתם המאד משופרת, ועם תחושה נקייה מאד בקרקפת.  כדאי לבצע טיפול כזה מדי כחודש, כדי לשמור על הרעננות ואיכות עור הקרקפת, שמקרין ישירות על השיער ומראהו.

מספרות הקונספט של "פיליפ מרטינ'ס" נמצאות גם בתל אביב וחיפה. ניתן למצוא את המוצרים גם במספרות נוספות שהן מורשות ורשומות באתר.

(עוד פרטים על "קאטו" בדף הפייסבוק).