פסח כשר וטעים עם החידושים של "מיה"!

פסח בפתח וכולנו מחפשים כיצד להפתיע את המשפחה במנות מעניינות וטעימות.

לקראת החג משיקה "מיה תעשיות מזון" סלסילת מוצרים שיסייעו לנו במשימה הזו ויהפכו אותה לנוחה וקלה.

אז מה יש לנו?

1

בקבוק לחיץ של סילאן טבעי 100% תמרים מובחרים, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים. כל מה שצריך הוא ללחוץ על הבקבוק והסילאן נשפך בדיוק בכמות הרצויה ובלי ללכלך. הסילאן מיוצר בתהליך מוקפד ומהווה תחליף מצוין לדבש לטבעונים ובעלי רגישויות . סילאן מתאים למנות מלוחות ומתוקות כאחד.

2

ערמונים קלופים באריזת וואקום, טעמים של אירופה בישראל. נגיסה אחת בערמון מביאה אותנו היישר לשווקי חג המולד באירופה, משהו בטעם האגוזי העשיר מעלה בחמש דרגות לפחות כל מנה שנכין.

הערמונים דלים בקלוריות, ולא מכילים כולסטרול, עשירים בוויטמין סי וחומצה פולית. גם ערמונים, כמו סילאן, משתלבים נהדר במנות מלוחות ומתוקות ואריזת הוואקום שומרת על טריותם וטעמם.

7

בנוסף ישנה סידרת חמאת הבוטנים- חמאת בוטנים קראנץ' עם שברי בוטנים וחמאת בוטנים טבעית ללא תוספת סוכר.שני המוצרים מצטרפים לאחות הגדולה- חמאת הבוטנים הקלאסית.

חמאת בוטנים מגיעה מארצות הברית והשתלבה היטב במטבח הישראלי, אם כממרח ואם כחומר גלם, רטבים, מנות אסיאתיות אהובות וכמובן קינוחים. הבוטנים מכילים הרבה וויטמינים ומינרלים, חומצות שומן חיוניות, חלבון, סיבים תזונתיים ועוד לצד שומן בלתי רווי התורם למחלות לב ומוריד את הסיכוי לחלות בסכרת. חמאת הבוטנים טבעית. מכילה 100 אחוזים בוטנים, לא תוספת סוכר, צבעי מאכל וחומרים משמרים. מיוצרת מבוטנים מובחרים, הקלויים באופן איטי.

אז לקחתי את כל הטוב הזה ובניתי ארוחת ערב נחמדה, עם מנה עיקרית צמחונית וכמובן משהו מתוק בסוף.

3

המנה שבחרתי להכין היתה אורז בערמונים, פטריות וסילאן.

התחלתי בטיגון של בצל אחד גדול קצוץ בשמן זית.

הוספתי קופסת פטריות קצוצות (ניתן להשתמש גם בסלסלה של פטריות טריות).

קצצתי את כל השקית של הערמונים בוואקום של "מיה" והוספתי לסיר.

4

ערבבתי תוך כדי בישול כשתי דקות נוספות.

הוספתי כוס אורז בסמטי.

תיבלתי בחצי כף סילאן "מיה" , מלח בנדיבות ופלפל שחור.

הוספתי שתי כוסות מים רותחים, הבאתי לרתיחה, וכיסיתי את הסיר.

5

אחרי הרתיחה הנמכתי את האש ובישלתי על אש קטנה בסיר מכוסה למשך 7 דקות.

סגרתי את האש והשארתי את הסיר סגור ללא מגע שבע דקות נוספות.

איוררתי קצת עם מזלג.

6

לקינוח מוס שוקולד וחמאת בוטנים קליל, שאפשר גם להפוך לפרווה. כל מה שעשיתי היה להמיס שוקולד, להקציף שמנת מתוקה (מיכל אחד), לחלק את הקצפת לשני חלקים, את האחד לערבב בעדינות עם השוקולד המומס, ואת השני לערבב עם כף או יותר של חמאת בוטנים (חשוב לא יותר מדי בבת אחת כדי לא להפיל את האוויר של הקצפת).

8

ערכתי בשכבות בקערית וקישטתי בכדורים בסגנון "קליק".

9

ומה עוד אני יודעת על המוצרים החדשים של "מיה"?

סילאן טבעי מיה בבקבוק לחיץ. משקל 470 גרם. כשר לפסח. כשרות-בד"צ מהדרין. מסומן בתו הירוק של משרד הבריאות. מחיר מומלץ לצרכן  16:90-17:90 ₪ . ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות.

ערמונים קלופים וקלויים מיה תעשיות מזון. כשר לפסח. משקל 100 גר. מחיר 4.90-5.90 כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.

חמאת בוטנים טבעית. מכילה 100 אחוזים בוטנים, לא תוספת סוכר, צבעי מאכל וחומרים משמרים. מיוצרת מבוטנים מובחרים, הקלויים באופן איטי. משקל. 510 גר' מחיר 11.90-14.90. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות. חמאת בוטנים קראנץ. משקל-510 גר. מחיר 11.90-14.90. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה

וקצת אודות "מיה תעשיות מזון"  – מיה מייצרת, מייבאת ומשווקת מגוון ענק של מוצרי מזון, כשרובם מיוצרים ונארזים במפעל במישור אדומים. מכיוון שהרבה מהמוצרים מיוצרים תחת קורת גג אחת, הדבר מאפשר להקפיד במיוחד על האיכות והפיתוח כמו גם על חומרי הגלם.

מגוון מוצרי "מיה"  מתאים גם לשומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים ועוד, כשכל אחד מהם יכול למצוא שפע של מוצרים המתאימים לו.

המוצרים הם ברמת הכשרות הגבוהה ביותר בד"צ העדה החרדית בירושלים ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות.