פסטיבל תל אביב EAT 2018 – הכינו את התיאבון!

 

7

אמש נפתח פסטיבל "תל אביב EAT 2018"  בגן צ'ארלס קלור, וחגיגת ענק קולינרית החלה בדיוק בשעה שש בערב. עשרות דוכנים של מיטב השפים והמסעדות משכו את המוני הסועדים הרעבים שהתפנקו במנות מעניינות, מסקרנות וכמובן טעימות, במחיר גג של 35 שקלים בלבד.

כל מה שהיה צריך לעשות הוא להסתובב, לקרוא את התפריטים שהציע כל דוכן, להתלבט קצת או הרבה ולבחור את המנות שהוכנו במהירות (ונזללו במהירות לא פחותה!).

 

1

אז מה היה לנו בערב הראשון של הפסטיבל?

השמות הגדולים ביותר – חיים כהן (עם נציגות של "דיקסי" ו"יפו תל אביב"), שאול בן אדרת (עם נציגות ל"תרנגול הכחול" ו"קימל בגלבוע"), בינו גבסו, אביב משה ,יוסי שיטרית, יובל בן נריה, גיא גמזו, שחף שבתאי ועוד. בנציגות הצפונית כיכב יוסף ז'וז'ו חנא ממסעדת "מגדלה".

 

2

בשוטטות בין הדוכנים ניתן היה לפגוש את "מאנט הריי", "קוואטרו", "מסה", שתי הגרסאות של "טאש וטאשה" – הכשרה והלא כשרה, משאית הבשר המרשימה של "אגאדיר", ומרשימה לא פחות גם "טראק דה לוקס", השחיתויות של "גורדוס" ושל EGGZIT שהן הפנטזיה של כל ילד ומבוגר, גלידות אייסברג, רחל בן אלול מ"מאסטר שף", לצד הקרמבו של שי גולן, זוכה "בייקאופ" , נקניקיות פרנק ששיגעו את כל החלל עם הריחות, בני הדייג (הכשרה) וטנאת האתיופית הטבעונית, פינות מאנצ'יז ומולן פינות בריאות, גבינות של "באשר", ואבטיח עם בולגרית, פרעצלים של JUST GRAB במליון ציפויים מגוונים, מגדלי הוואפל-גלידה-יוגורט-ממתקים-פירות של FROST, UNICORN- פופקורן בטעמים, ערמונים קלויים כמו באירופה, עמדת מוצרים דרום אמריקאים, אסאדו משובח בBBQ בשרים, בקלוואה וכנפה, והמלצה מיוחדת על GREEK FOOD – אוכל רחוב יווני של השף גיא פרץ שבו ניתן היה לטעום גירוס וסופלאקי משובחים ונימוחים, ממש נמסים בפה. את כל הטוב הזה ניתן להוריד בעזרת דוכני אלכוהול ובירה רבים שפזורים במתחם.

 

3

(בתמונות – שמח בפה ושמח בנשמה!)

 

4

כשאומרים ש"כל העולם ואשתו" היו שם, הכוונה לא היתה רק לקהל אלא גם לסוגי המסעדות, שבהם כיכבו כמעט כל המדינות על הגלובוס- ארצות הברית (כולל הקורנדוג האהוב), תורכיה, וויטנאם, יוון, הוואי (בקערות של אוכל בריאות טעים), מקסיקו, תאילנד, גאורגיה (כולל ממתקי ה"חוט"), קולומביה, ברזיל, ארגנטינה, ומה לא. מסע קולינרי עולמי במקום אחד.

 

5

את הקולינריה ליוו להקות וזמרים שהופיעו על שתי במות, ועל הכל ניצחה הבריזה שהגיעה מכיוון הים.

 

6

הפסטיבל ממשיך גם הערב (30 למאי 2018) וגם מחר (31 למאי 2018) החל מהשעה שש בערב.

  • בעלי אפליקציית ByMe יקבלו הטבה לרכישת מנה ממסעדת טאיזו בעלות של 25 ₪ במקום 35 ₪!
  • מומלץ להגיע ברגל עקב עומס כלי הרכב.

בתאבון תל אביב!!