206 גריל בר פתח תקווה- עסקיות מנצחות!

לפני שנתיים חגגתי את יום ההולדת שלי ב"206 גריל בר" בפתח תקווה,  ונראה שלא גדלתי רק בשנה אז אלא גם במידת המכנסיים כי הנדיבות והכמויות הגדולות שהן סמל המקום, בהחלט נכחו על הצלחת (צלחות) שלי.

המסעדה שהיא האחות הקטנה של "206 צהלה" שאין בן אדם בארץ שלא מכיר, מציעה מגוון רחב של בשרים ודגים ביחד עם בערך מליון סוגי מאזטים ותוספות.

המסעדה מעוצבת בסגנון ספורט, כולל לוקרים ולוח תוצאות, ומחוברת מאד לעולם הספורט, כך שהרבה ספורטאים מתארחים בה,  והרבה אירועים שקשורים לספורט מתקיימים בה.

אני אולי לא טובה בספורט אבל טובה בלאכול, והתפריט המיוחד החדש של "206 גריל בר פתח תקווה" הוא בדיוק מה שאני רוצה- הרבה ובמחיר אטרקטיבי מאד מאד מאד.

שימו לב- עסקיות שמוגשות כל היום (וזה כבר יתרון אדיר , אין הגבלת שעות שבדרך כלל מאכזבת אותנו במקומות אחרים), עם שלושה סוגים של ארוחות קבוצתיות משתלמות ברמה מטורפת-

"קבב ערבי ללא תחתית לארבעה סועדים"- קבב ללא הגבלה, שתי תוספות לבחירה, מזטים וסלטים טריים חופשי וקנקן שתיה (לימונדה, תפוזים, סודה או גזוז). כל זה במחיר מצחיק של 206 שקלים בלבד, והיות ומדובר בארבעה סועדים- זה יוצא 51.5 ₪ לאדם שאוכל עד כדי פיצוץ, איפה עוד מוצאים דיל מטורף כזה?

"בירה ללא תחתית ונשנושי בשר לשני סועדים" – בירה מהחבית לשני סועדים כמה שירצו, ביחד עם דלי כנפיים גדול ו4 נקניקיות צ'וריסו, וכמובן גם כאן מזטים וסלטים טריים חופשי. מצויין למפגש חברים, מסיבת רווקים/ רווקות, או כל התכנסות כייפית.

והדיל השלישי שבו אני בחרתי – "ארוחת שיפודים לארבעה סועדים"- 2 שיפודי פרגית, שני שיפודי לבבות, 4 קציצות קבב ערבי, כבד עוף, שתי תוספות לבחירה, מזטים וסלטים טריים חופשי וגם כאן קנקן השתיה.

הוזמנתי עם הבן הקרניבור ועם אתגר של "האם אנחנו נעמוד בזה?" וזה היה וואחד אתגר.

שני מלצרים נדרשו כדי להביא את המאזטים (שהכילו גם פלאפל חם ופיתות כמובן),  ורשימה ארוכה של קעריות עם המון דברים טעימים בפנים שמתמלאים באורח פלא כל פעם שמתרוקנים, כולל טאבולה משובחת, סלט חצילים שהיה הפיבוריט שלי, עגבניות מכל מני סוגים, טחינה כמובן, סלק, כרוב וכל טוב.

בתמונות אפשר לראות את השולחן העמוס שלנו, עם השפע הגדול. לדעתי, גם ארבעה סועדים יתקשו לסיים את כל המנות, בעיקר כשמתפתים למלא שוב ושוב את קעריות המאזטים (איך אפשר לסרב לטעמים הללו?).  צוות המקום כבר רגיל ולא התרגש מהבקשה שלי לארוז את השאר , פשוט כי חבל להשאיר.

המקום מרווח מאד, התאורה טובה (לא כמו במקומות אחרים שבהם צריך להדליק פנס של סלולרי כדי לקרוא את התפריט) והצוות ידידותי מאד. (ותודה מיוחדת לספיר שבחרה את המוסיקה לערב, והפגיזה עם צלילים לטיניים משכרים).

כאמור הדילים קיימים לאורך כל היום, ומשתלמים מאד, שווה לבוא עם חברים!

המקום אינו כשר.