ארכיון תגים | טיפוח

רונית ברבי לO-R – – החידושים.

אחרי קרוב לשנתיים חזרתי לבקר אצל הקוסמטיקאית רונית ברבי, ללמוד מה חדש בטיפוח הגוף והפנים, וברור שגם להתפנק כמו שרק רונית יודעת לפנק!

על הביקור הקודם בO-R אפשר לקרוא כאן.

הפעם בזמן שרונית מחדשת לי את העור, שמעתי על שלושה  טיפולים חדשים שעוזרים לנו להראות טוב מתמיד.

הראשון, שיטה ייחודית בשם "הי-פו" שהם ראשי התיבות של high intensed focus ultrasound שנועדה להלחם בקמטים, לעכב את תהליך ההזדקנות ולדחות תהליכים דרסטיים של ניתוחים פלסטיים שונים , בעזרת מכשור מיוחד (בטכנולוגיה המתקדמת ביותר והחדישה ביותר בעולם כיום) שמגיע לשכבת השריר בעור בעומק של 4.5 מילימטר, וגם מעליו, בשכבת ה3 מ"מ ויוצר מעין "כוויה תת עורית" שגורמת להחלמה של העור בצורה מבפנים החוצה וכך העור נעשה חלק, אלסטי ומוצק.  חשוב לציין שבגלל הדיוק, אין שום פגיעה בשכבות שמעל הנקודה המבוקשת, ויותר מזה, המטופל או המטופלת יכולים מיד אחרי הטיפול לקום וללכת לעבודה או לכל עיסוק שהוא, בלי שום סימנים או כאבים.

להמשיך לקרוא

חנה שהינו – לנשים יפות ומאושרות יותר.

לפעמים כל מה שצריך כדי שנרגיש טוב, הוא טאץ' קטן במראה, אותו תיקון של משהו שמעצבן אותנו ומקלקל לנו את הלוק, ואת מצב הרוח. אז לא תמיד צריך ללכת לכיוון הדרסטי – של תעשיית הפלסטיקה, על שלל סיכוניה ומחיריה, לעיתים עדיף טיפול פשוט יותר שמביא לתוצאות מרשימות, ומרחיק אותנו מסכיני מנתחים למיניהם.

זה לא סוד שאיפור יכול לעשות קסמים – להעלים בעיות, להדגיש קוים יפים ובאופן כללי לעשות שינוי גדול בכמה צבעים ויד מיומנת. אבל מה? איפור, גם העמיד ביותר, בסוף יורד, ואחרי שאנחנו יוצאת לבילוי ובטוחות שאנחנו נראות מליון דולר, אנחנו עוברות ליד מראה מיקרית ורואים שהמסקרה נזלה, והשפתון נעלם עם כוסית השתיה השניה, וחבל.

להמשיך לקרוא

דשלי- היהלום בשיער שלי.

האמת, אני מאד נהנית לבקר ב Desheli בראשון לציון – האווירה תמיד נינוחה, האסטטיקה בשיאה, ואני יודעת שכל הצוות שם מסור ל"איך להוציא אותי הכי יפה ובריאה שיש" באמצעות פטנטים חדשניים.

להמשיך לקרוא

רוז קליניק- שושנת הדרום.

 

 

Screenshot_1

טוב, כשהוזמנתי להתנסות בטיפולים של "רוז קליניק" כבר היתה לי סיבה למסיבה- בגלל השם, שאני מתחברת אליו מאד, ולא רק זה אלא שלעומדת בראש מתחם הטיפולים "רוז קליניק" קוראים שושנה לביא, שגם יש לה שם מקסים (ואני בכלל לא משוחדת בעניין!) וגם היא עברה במשך השנים הכשרות רבות בארץ ובחו"ל והתמחויות במיטב הטיפולים שעוזרים לנו, נשים וגברים כאחד, להרגיש טוב עם עצמנו, בעידן הסלפיז וההקפדה על המראה.

להמשיך לקרוא

הלגה רקנטי – יופי מבפנים החוצה.

השנים עוברות, וכמה שנישאר צעירים בנפש, הגוף לפעמים לא משתף פעולה כל כך, וכוח המשיכה מתחיל לפעול. גם החריקות מתחילות פה ושם, ואם פעם בגיל עשרים אכלנו הכל והעור היה מתוח ויפה והגוף רזה ושרירי, ברבות השנים, גם אם מקפידים על תזונה וספורט (וזה די קשה עם אורח חיים של עבודה ומשפחה וריצות להמון כיוונים ביחד), עדיין לפעמים צריך לעזור לטבע ולעשות משהו כדי לחזור לגוף שהנפש שלנו מתאימה לו.
הלגה רקנטי התחילה כקוסמטיקאית לפני 25 שנים, ואז הבינה, אחרי טיפול במאות לקוחות, שצריך להרחיב את הראייה, ואת הידע. הרבה שנות לימוד אחר כך – שבהם התמחתה בבעיות עור במסגרת קורסים לכימיה ורפואה קוסמטית, לימודי רפואה משלימה בשיאצו ורפואה סינית, התמחות בקוסמטיקה פרא-רפואית היא מצאה את הדרך לשלב את כל הגורמים הנדרשים לטיפוח מושלם לאורך השנים- שינוי באורח החיים שמתמקד הן בפנים – תזונה נכונה, תוספי מזון, ופעילות גופנית, והן בחוץ – תכשירים וסרומים יעודיים ומכשור מתקדם. השילוב בין השניים הוא שמסייע לשמור על הגוף ולשפרו לשביעות רצוננו.

להמשיך לקרוא

מיס מנגה- לבובה שבך.

כולנו שמענו על תרבות ה"מנגה" היפנית , תרבות של דמויות מצויירות ובובתיות, שמשלבות תמימות וסקסיות בכל עפעוף של עיניים גדולות ופעורות.

לא סתם הוגדרו העיניים כ"ראי הנפש" מכיוון שהן יכולות לשדר הרבה יותר ולהשפיע הרבה יותר על איך אדם נראה מאשר סתם איבר ראייה. ואחד מכלי הנשק הטובים ביותר להפוך עיניים למהפנטות היא המסקרה, שגורמת לריסים דקים, קטנים, חיוורים או בלתי נראים, להפוך למניפה שמסתירה ומגלה את המבט שמאחוריה, ומרתקת את המסתכל.

להמשיך לקרוא

VISIONNARE LANCOME – חודש עבר.

עברתי תהליך בן חודש, במהלכו הכרתי את סרום "ויזיונר" של לנקום, שאמור לעזור לי להלחם בהזדקנות העור, ולדחות ככל האפשר טיפולים דרסטיים כמו ניתוחים, הזרקות ושאר פעולות פולשניות.

בהתחלה הכרתי את המוצר (ואפשר לקרוא על זה כאן). https://shoshhazangrinberg.wordpress.com/2015/01/15/visionnaire-lancome-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%92%D7%A8-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%90/

 

אחרי שלושה ימים כבר הבחנתי בשינויים – (אפשר לקרוא על זה כאן)

https://shoshhazangrinberg.wordpress.com/2015/01/19/visionnaire-lancome-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%A9%D7%94-%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9D/

ועכשיו – עבר חודש, האם יש תוצאות?

בתחילה כתבתי על הכיף של המוצר עצמו – העיצוב היפיפה, האחיזה הנוחה (לא מחליק ולא משאיר שאריות חומר על הפיה), הריח שמקיף את הפנים בזמן המריחה, ולא משתלט, המרקם שנמרח בנוחות בלי להיות כבד , ובעיקר נספג מהר ולכן לא מפריע לאיפור שמגיע אחריו , כמו מייק אפ ופודרה ולא הופך לבוץ על הפנים אלא מבצע את עבודתו בשקט.

אחרי חודש, בחנתי את העור, גם בעזרת תמונות ממש מקרוב (והאמת, זה דרש הרבה אומץ לא רק להצטלם ככה אלא גם להסתכל על זה …). התחלתי עם קמטוטים קלים.

המצב עכשיו הוא-

(משמאל – לפני, מימין – אחרי).

כפי שאפשר לראות, בהחלט יש שינוי לטובה. הקמטוטים פחתו והם גם פחות עמוקים , מה שאומר שכששמים מייקאפ  הוא לא שוקע בפנים ויוצר תעלות שרק מדגישות את הגיל , בעיקר בתאורת ערב. המגע בעור הוא החלק הכי כייפי כי הוא פשוט חלק יותר, כמו אחרי פילינג. אישית העור שלי תמיד היה יבש ודק, ועכשיו הוא מרגיש רווי יותר, כמו אדמה אחרי גשם טוב.

בכלל האיפור "יושב" טוב יותר באופן כללי, גם הסומק למשל, שנמרח באחידות בגלל חלקות העור, וגם עפרון האיפור שלא שוקע בקמטים של פינות העיניים (ובעיקר איפור נוזלי יותר כמו איילינר).

התחושה שלי בסופו של דבר, מעבר לשינויים הנראים לעין , הוא שכל המרכיבים ביחד גורמים לפנים להראות זוהרות יותר, ולנו להרגיש טוב יותר, דבר שמקרין ישירות על המראה החיצוני, כי אישה שמרוצה מעצמה, היא אישה יפה, או ליתר דיוק- עוד יותר יפה.

אז ב"מבחן ההערכה העצמית של ויזיונר" בהחלט הצלחתי.

lancometest#

דשלי – ליופי שלי.

יום הולדת הוא תמיד אירוע משמח. הבעיה שיום ההולדת גם מציין כמה שנים חלפו עלי, ובעיקר על פניי, שהם הדבר הראשון שכל אחד רואה כשהוא פוגש אותי.

אם יש משהו שלא אוהבים בגוף, תמיד אפשר להסתיר ולטשטש- ללבוש רפוי יותר אם לא אוהבים את הבטן, להקפיד על שרוולים אם לא אוהבים את העודפים שמתחת לזרועות. אבל מה עושים עם הפנים? מלבד לעבור למדינה שבה חובשים רעלות, אין פתרון אחר מלבד לדאוג לעור הפנים (והמחשוף – שמסגיר את הגיל לא פחות).

המלחמה להשארת העור צעיר ויפה כפי שהיה לפני עשרים שנה, כבר מזמן מוכרת בשם "אנטי אייג'ינג" ויש בה עולם שלם של מוצרים וטיפולים, שלא תמיד קל להבחין מה טוב לנו, מה עובד ומה בדיוק לעשות. לפעמים אנחנו צריכים הדרכה כדי לדעת שאנחנו לא מפשלים, כי גם אם נרכוש את החומרים הטובים ביותר , לא בטוח שנדע להשתמש בהם כמו שצריך או לגרום להם להפעיל את כל מה שיש בהם על עורנו.

הוזמנתי ל"דשלי" – סניף ראשון לציון (בית UMI ברחוב משה לוי 11) כדי לדעת איך בדיוק להשיג את התוצאות האופטימליות עבור העור שלי.

"דשלי" היא חברה שהמוטו שלה הוא להמנע מטיפולים פולשניים, הזרקות, חיתוכים ושאר טראומות לגוף ולנפש ( ולארנק) כמה שיותר או לפחות לדחות אותם בעשר שנים ומעלה. למעשה ל"דשלי" יש מעל 300 סניפים בכל רחבי העולם,  והסניף בראשון לציון הוא סניף הדגל – כי יש כאן גם גאווה ישראלית – המוצרים תוצרת הארץ, כמובן נחקרו ונבדקו מעבדתית, קיבלו את כל האישורים והשאלה הראשונה ששאלתי – לא נוסו על בעלי חיים.

הגעתי לסניף בשעת ערב (הסניף פתוח עד עשר בערב כך שלקוח או לקוחה אחרונים מתקבלים עד השעה שבע בערב, שזה מצוין לאנשים עובדים).

הסניף ענק ומכיל למעלה מ18 חדרי טיפולים אישיים מטופחים, מצויידים ונקיים.

השלב הראשון שעובר כל מי שמגיע לשם (ואני בכוונה כותבת בלשון שמתאימה לשני המינים מכיוון שהטיפולים מתאימים מאד גם לגברים שרוצים לשמור על מראה צעיר – וזקוקים להכוונה מיוחדת, גם בגלל שעור של גבר שונה מעורה של אישה, וגם בגלל שהם לעיתים חוששים  מ"אובדן גבריות" או משהו מצ'ואיסטי אחר), הוא שלב האיבחון. אז ישבתי עם מרים, שעברה על פני בעזרת מכשירים ששיקפו את הפנים לתוך המחשב, ונתנו טבלה מסודרת של מצב עורי – הקמטוטים, אחוז הלחות בעור (וננזפתי על זה שאני לא שותה מספיק, והם צודקים – אני מתחייבת לנסות לשתות יותר!), פיגמנטציה ושאר מאפיינים של העור.

עם הדף הגעתי לבגירה , הקוסמטיקאית היפה שבשעתיים הקרובות לא רק טיפלה בי אלא גם הסבירה כל דבר, מה החשיבות של כל חלק וחלק בטיפול ובסוף גם סיימה בכמה דקות של הילינג שחיממו לי את הפנים, את הלב ואת הנשמה.

אבל נחזור להתחלה – הרעיון הוא שכל מטופל מקבל תוכנית טיפולית. אפשר לעשות את הטיפולים במקום או – וזה הרעיון בגדול – לעשות את הטיפולים עצמאית בבית בעזרת החומרים המותאמים לו או לא אישית והוראות מדוייקות. את הטיפולים עושים עם מכשיר בשם "פוטותרפיה" שהוא פטנט בלעדי של "דשלי" והוא מקרין שני סוגי צבעים שעובדים על אספקטים טיפוליים שונים – אור כחול  שעובד על חיטוי וניקוי, ואור אדום שעובד על מיצוק.

הטיפול שנקבע לי כלל ניקוי, הזנה, מיצוק וקרמים.

בגירה ניקתה לי את הפנים עם מוס שכולל לחות, כך שהטיפול התחיל למעשה כבר בשלב הניקוי. אחר כך הגיע פילינג להורדת התאים המתים ולפתיחת הנקבוביות כדי שאפשר יהיה לסלק כל מה שהצטבר שם. קיבלתי מראה כדי לראות מדי פעם איך התוצאות, וכבר אחרי עשר דקות טיפול הרגשתי שהעור שלי פשוט יותר בהיר (ובעצם יותר נקי ). המכשיר הפוטותרפי היה השלב הבא, בצד המגנטי שלו, להחזרת האלסטיות לעור  יחד עם מסכת ניקוי, ואחר כך החדרת חומצה אלרונית (שמשתמשים בה בדרך כלל בהזרקות לקמטים) ישירות לשכבת הדרמיס.

מסכת לחות היתה הבאה בתור, זו שמכילה את המקסימום – כל 260 הוויטמינים והמינרלים, כמו גם קרם הלילה של "דשלי".

הטיפול לגברים דומה אבל עם התאמות – גם במקרה שלהם יש את השימוש במכשיר, אבל שם הפילינג הוא רק בחלק העליון של הפנים מכיוון שהגילוח שלהם עושה להם פילינג תמידי בחלק התחתון של הפנים. גם להם עושים מיצוק בעזרת האור האדום וניקוי בעזרת האור הכחול, וכמובן קרם עיניים (כי העור סביב העיניים דק במיוחד, עובר מימיקה רבה בכל תנועה שלנו והוא הראשון להתקמט) ולבסוף סגירת נקבוביות כך שהעור ייראה אחיד.

החומרים של "דשלי" מבוססים על ארבעה סוגים של תאי גזע, שהם לפי המדענים "הדור הבא של האנטי איג'ינג" מכיון שהם מתקנים נזקי עור ברמה העמוקה וחוסכים את הטיפול ברעלנים כמו בוטוקס.

החומרים כאמור מכילים תאי גזע שמופקים בין השאר מתפוח (לחידוש העור והתאים), מפרחים מהרי האלפים (שנלחמים ברדיקלים החופשיים ומזהמים אחרים), פפטיד אנטי אייג'ינג שמגן על גרעין התא מפני הזדקנות, תאי גזע מענבים (שמשקמים נזקי קרינת UV), תאים מצמח הארגן ( שממצקים את העור ומגמישים אותו) ואבקת יהלומים טהורה שמוסיפה קולגן שהגוף מפסיק לייצר בגיל ארבעים ושאחראי על גמישות העור ועוזר לחומרים הפעילים לחדור לעומק העור.

מעבר לכך החומרים מכילים כ260 מינרלים וויטמינים שונים, ולעומת זאת אין בהם כימיקלים או חומרים משמרים, כך שהם גם היפואלרגנים .

במקום לא מקבלים מטופלים מתחת לגיל 35-40.

אגב, מי שרוכש את המכשיר הפוטותרפי יכול להשתמש בו (אחרי חיטוי במגבון אלכוהולי) לכל בני המשפחה לטיפול בנפיחויות כמו מתחת לעיניים, קופרוז , והוא מצויין להרגעת פצעי בגרות אצל מתבגרים וגם מבוגרים.

כל חודש המטופל חוזר לביקורת ועוברים על התוכנית שלו ומשנים לפי הצורך. לפי בגירה, נשים בוחרות לרוב לטפל בבית, בעוד גברים מעדיפים להגיע ולקבל את הטיפול (והפינוק היוקרתי) במקום.

לפני שנה זכו "דשלי" במקום הראשון בתחרות קוסמטיקה בין לאומית של האיגוד הקוסמטי הבינלאומי בעיקר בגלל שהמכשיר והאורות מטפלים לא רק בסימפטומים (קמטוטים, פיגמנטציה וכו') אלא בעיקר בבעיה עצמה, על מנת שהסימפטומים בכלל לא יופיעו.

במקום יש גם מחלקה לשיקום וטיפוח השיער  שגם היא מטפלת בשיער ובשיקומו בעזרת טיפול חדשני וטבעי שגם הוא מבוסס על תאי גזע ממקור צמחי.  חומרי הטיפול בשיער גם הם פטנט של "דשלי" והם כוללים שמפו שמעניק לחות לשיער ומחייה אותו תוך החזרת תפקוד בלוטות החלב לנורמלי, מרכך שיער שמחזיר לשיער את החיוניות ואת הברק, מסיכת שיער עשירה שמזינה שיער פגום וממריצה את זרימת הדם לקרקפת  ובכך מונעת נשירה או התקרחות וסרום משקם לקצוות השיער שמגן עליו מפני נזקים.

בסיכומו של דבר, כל מי שרוצה להראות צעיר, לשמור על המראה, ולהרגיש טוב עם עצמו (מה שמקרין החוצה), ולא רוצה ללכת על האמצעים הדרסטיים שכוללים סכינים ומזרקים, יכול להגיע ל"דשלי"- לקבל ייעוץ והכוונה, לבנות לעצמו תוכנית, ולטפל בעצמו בבית בנוחות שלו, או בחדרים המפנקים של המקום, ולהשיל שנים מהמראה.

עוד פרטים ב-  http://www.desheli-r.co.il/

VISIONNAIRE- LANCOME- אחרי שלושה ימים.

 

אני תלמידה חרוצה, וכשאומרים לי למרוח פעמיים ביום את הסרום על עור נקי, זה מה שאני עושה.

במקרה הזה, שיעורי הבית האלה היה תענוג.

קודם כל בגלל הריח – כמו שציינתי בפוסט הקודם, ריח ענוג במיוחד. אני לא מבינה בארומותרפיה ובשיקולים של היצרן לבחור דווקא את הריח הזה, אבל בפועל מה שקורה הוא ענן של רכות מצד אחד, ותחושה יוקרתית מצד שני. הריח גם לא משתלט כך שמעבר לתחושה האישית, הוא לא מורגש בתוספת קרם לחות או מייק אפ (או שניהם).

אחר כך בא המירקם, קליל אבל לא דליל, נמרח בקלות (וגם יוצא בקלות מהפיה בלי להמרח מסביב וליצור גושים לא אסטטיים – הפיה נשארת נקייה). הקפדתי להזרים את הקרם אל האצבע בלי לגעת בפיה כדי לשמור על הגיינה מירבית.

מרחתי כמות קטנה מאד (כך שהאריזה מספיקה להמון זמן) בכמה נקודות – על המצח, על הלחיים, על הצוואר . בכוונה לא שמתי הרבה בהתחלה כדי לראות שמספיק ואין הצפה. היה מדוייק. ארבע נקודות בארבעת הכיוונים, זה הספיק בדיוק.

עד שפתחתי את צנצנת קרם הלחות שלי, הסרום כבר נספג ויכלתי להמשיך בשגרת הבוקר שלי (או עם קרם הלילה בערב).

אחרי שלושה ימים אמנם לא רואים עדיין היעלמות מוחלטת של קמטוטים, אבל קודם כל, אנשים לא מפסיקים להגיד לי שאני מלטפת לעצמי את הפנים קצת יותר מדי… אבל זה מה זה כיף… אם לא הייתי חוששת שזה יובן לא נכון, הייתי אומרת לאנשים להרגיש בעצמם את הרכות והחלקות.

מה שעוד אהבתי זה תחושת ה"רוויה" של יש לעור, נדמה שהוא קולט יותר טוב את קרם הלחות, וזה עוד בתנאים של החורף כשמצד אחד יוצאים החוצה לרוחות שמייבשות את העור, ומצד שני נמצאים בפנים עם מזגן חזק שעושה עוד יותר נזק ללחות של העור.

אמשיך לטפל חודש כמומלץ, ואחזור עם דיווחים.

lancometest#

סיוון ימיני – משהו טוב בשבילך.

בתקופה הנוכחית כולנו צריכים להירגע, וכמה שיותר. אחת הדרכים שמרגיעה אותי היא טיפולי גוף ופנים, ואם זה גם משפר לי את המראה, זה גם משפר לי את מצב הרוח.

את סיוון ימיני הכרתי במקרה, אחרי שזכיתי בתחרות בפייסבוק והפרס היה טיפול פנים מפנק. סיוון לא ידעה שאני בלוגרית, ושמחתי לגלות שהיא אהבה את התשובה שעניתי לשאלה שהיא העלתה.

אז ביום שישי אחד, בין מהדורת חדשות לאזעקה, נסעתי ל"good for you" – טיפולים קוסמטיים בנס ציונה.

סיוון, בחורה חייכנית ולבבית קיבלה אותי, הציעה שתיה חמה ואז החלה לפנק אותי –

הגישה הכללית של הטיפול היתה אנטי אייג'ינג, וסיוון משתמשת במוצרים של חווה זינגבויים. בתחילה סיוון ניקתה את העור  כדי שיהיה מוכן לקלוט את כל הדברים הטובים שיבואו אחר כך. השלב הבא היה עיסוי פנים (מרגיע בטירוף) וגם אזור המחשוף (שסובל הרבה מהשמש הישראלית ואנו נוטים להזניח אותו מבחינת לחות והגנה), עם מסיכה של ויטמין E, וגם חומצה הילארונית (ידידתם הטובה של בנות ה30 פלוס – למלחמה בקמטים) ובמקביל גם ג'ל לאקסטרה פינוק.

אחר כך באה מסיכת זהב שתורמת את הזוהר וההזנה. הניקוי הבא היה עם מי פנים "ג'נרל לושן" ואחריו פילינג "גליקו אקטיב 2" שמעיף את כל התאים המתים ומגלה את העור הרענן שמתחת.

אחרי שהכל היה נקי ומטוהר, הגיע החלק של המלחמה בסימני ההזדקנות – עם "אקסטרה C – פרו נוזל עם נוגדי חמצן" וסרום "ליין קונטרול" שמותח את כל מה שכבר לא כל כך מתוח. בסוף סיוון שאלה אותי אם אני הולכת לאנשהו וכשאמרתי שהמקום היחידי שאליו אני הולכת בשישי בצהרים הוא המיטה שלי ,היא גם הניחה על פני מסיכה בשם "אקסטרה C" שמכילה המון חומרים טובים ורצוי להשאיר אותה ללא שטיפה כמה שאפשר. אני כאמור נסעתי הביתה והלכתי לישון ונתתי לכל הטוב הזה לטפל לי בעור. (וזה לא לכלך את המצעים!).

על הדרך סיוון הבחינה שהלק שלי כבר לא מושלם, ופינקה אותי גם בצבע יפה בציפורניים ( היא עושה גם מניקור, כולל בניה, גם פדיקור, הסרת שיער, טיפול גבות וגם איפור כלות – בקיצור – כל מה שצריך כדי לצאת יפה ולהרגיש מפונקת ורעננה).

סיוון עוסקת בקוסמטיקה כבר תשע שנים, ומאמינה מאד בקשר שבין גוף לנפש ובתרומה הגדולה של טיפול קוסמטי כמרגיע בנוסף לתחושה הטובה שיש לאדם כשהוא מרגיש שהוא משפר את המראה החיצוני שלו בשני המישורים – המיידי וזה של הטווח הארוך – כמו בבעיית אקנה או אנטי אייג'ינג.

דף הפייסבוק של "גוד פור יו – טיפולים קוסמטיים" – https://www.facebook.com/pages/Good-For-You-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9D/254119924616573

הכתובת – רוטשילד 2, נס ציונה.