ארכיון תגים | טיפוח

להתגלח בSchick

מכירים את הסטראוטיפ של "גבר גבר" – זה שמתגלח עם נייר זכוכית? אז זהו, זה כבר נעלם. הגבר החדש רוצה גילוח שישאיר אותו הכי חלק ונעים, ושהפעולה עצמה תהיה בשיא הרכות והנוחות.

יש מבחר גדול של סכיני גילוח בשוק, וקל להתבלבל  – מה מתאים לעור הגברי? לעיקולים של הפנים? לפאות הלחיים? ומה קורה עם מי שרוצה לעצב זקנקן צרפתי למשל?

כאן נכנס לשוק שחקן חדש – "POWER SELECT SHICK HYDRO 5"  ומאחורי הטייטל המרשים הזה נמצא סכין גילוח עם סוללה ושלוש דרגות רטט, ליצירת המגע המושלם עם העור והשערות שהוא אמור להעלים. ולא סתם רטט- שלוש דרגות רטט, כך שלעור של בייבי פייס עדין וגם לעור של קאובוי מחוספס וצרוב שמש, כל אחד מהם ימצא את הדרגה שמתאימה לו מבחינת איכות הגילוח וסוג המגע, ויש גם התרעה על סוללה חלשה, כדי שהמשתמש לא ייתקע בלי סוללה ועם גילוח חסר בדיוק לפני פרזנטציה חשובה, וגם השוס- מאגר לחות במרקם ג'ל שמחזיק פי שתיים מפסי הלחות המקבילים הקיימים בשוק, ומופרש במגע עם מים ככה שהוא גם לא מתייבש סתם, והכל ביחד יוצר גבר מגולח ומטופח, שגם מרגיש טוב.

המכשיר מתאים לכל הסכינים של " שיק הידרו" וכולל גם FLIP TRIMMER שנותן אפשרות להגיע לכל המקומות הקשים כמו פאות לחיים או שפם (וגם לגומות חן סטייל ג'ון טרוולטה למשל), פס הג'ל גם מודיע בבירור מתי יש צורך להחליף סכין, הסכין לא נסתם בשערות (ושערות גבריות קשות מאד להוצאה מסכין!), והסכין מחליקה על הפנים בנוחות בזכות ידית אחיזה ארגונומית ומגיני הלהבים.

הבן חמד את הסכין עוד כשהיתה באריזה, ולאחר נסיון אחד על עורו העדין (תינוק של אמא נשאר כזה גם אחרי צבא….) ולאבא שלו לא היתה שום דרך לקחת את זה ממנו לעצמו…

אה, והדובדבן – מוצרי "שיק" נמכרים במחיר נמוך ב15% מהמתחרים, ככה שאפשר גם להיות מטופח וגם להיות חסכן. לטעמי- זה מוציא את ה"אחלה גבר" שבתוך כל אחד.

להשיג ברשתות השיווק וחנויות פארם.

 

אלמקס- התרופה הכי טובה היא המניעה.

בסרט "חנות קטנה ומטריפה" בגירסה החדשה יותר, ביל מורי משחק מאזוכיסט שמת על רופאי שינים. הוא מגיע לטיפולים מיותרים, נהנה מכל רגע ובסוף נזרק על ידי הרופא בליווי הקריאה "סוטה!".

הדמות הזו שמשחק מורי, היא היצור היחיד עלי אדמות שאוהב ללכת לרופא שיניים. כל שאר העולם ממש לא מסמפט את זה, או אפילו שונא ומפחד. ואם לא רוצים להאלץ ללכת לרופא, הדרך הטובה ביותר היא למנוע את הבעיות לפני שהן קורות, או להקטין נזקים.

"אלמקס" יצאה בסידרה למניעה וטיפול בעששת, שהיא הגורמת העיקרית לבעיות שיניים וחניכיים, בשם "CARIES PROTECTION" שמספקת לנו חבילת הגנה שתרחיק את רופא השיניים מלוח הזמנים שלנו.

בסידרה משחת שינים  שמבוססת על אמין פלואוריד שנלחם בחיידקים, מעכב ייצור חומצות על ידי חיידקי הרובד וחוסם הופעת עששת.

מעבר לכך משחת השיניים מגנה על רובד השן ומחזקת את העמידות הטבעית של השן (ואם אין עמידות יש חורים, יש צורך בטיפולי שורש בגלל שהחיידקים חודרים, ולעיתים אף מאבדים את השן).

החוויה האישית שלי מהמשחה – הטעם הוא מנטה עדין, שגם משאיר שובל נעים לאחר הצחצוח. אני שמחה שאני עושה משהו שגם נותן לי חיוך לבן עכשיו וגם מסייע לי לתחזק שיניים בריאות (כלי העבודה הנחוץ ביותר של כל בלוגר…:-) ).

להשלמת הטיפול ישנה שטיפת הפה של אלמקס, שנועדו לכסות על כל המקומות שאולי התפספסו בצחצוח ולספק להם את הפלואוריד הנחוץ.

האמין הפלואורידי שפותח בבלעדיות על ידי מעבדות ELMEX עמיד לאורך זמן כך שההגנה על השיניים נשמרת.

אני בהחלט מתכוונת להמשיך ולהשתמש במשחה ובמי השטיפה לאורך זמן, גם בבוקר וגם בערב, ולהרוויח גם הגנה על השיניים וגם ריח נעים וטעם רענן בפה, אם אחרי שנת לילה או אחרי יום של ארוחות.

שם טוב ושמן טוב.

הסיור הבא שלי באזור זכרון יעקב היה בסימן שמן, שמן זית ושמן אתרי. התחנה הראשונה היתה ביישוב כרם מהר"ל, שם ביקרתי במשק יובל של חוי ורמי יובל, ובנם הממשיך מנחם. כרם הזיתים של המשפחה מפיק שמנים איכותיים מסוגים שונים – סורי, ברנע, פישולין וקורטינה, כל אחד בדרגת חריפות שונה, כך שאפשר לבחור מה מתאים לנו לשימוש הספציפי ולטעם.

השמנים הם כתית מעולה בכבישה קרה וזכו בפרסים רבים ובמקומות ראשונים בתחרויות של TERAOLIVO לדוגמא בקטגוריות כמו "בוטיק שמן הזית הטוב ביותר", "יצרן שמן הזית הטוב ביותר", "שמן הזית פישולין הטוב ביותר" ו"שמן הזית בלנד הטוב ביותר" וכך הלאה.

כדי לשמור על האיכות הגבוהה, השמן נשמר בקפדנות במיכלי ניירוסטה ובאטימה מוחלטת לחמצן, והזיתים עצמם מועברים לבית הבד ביום שנקטפו על ידי מכונה משוכללת וחדשה שנרכשה למשק.

מעבר לשמן ולזיתים מגדלים בני המשפחה גם תפוז סיני (קומווט) שמיוצא לאירופה ועומד בסטנדרטים המחמירים של היצוא לשם.

אחרי שסיירתי בכרמים הפסטורלים של משפחת יובל, טעמתי מהסוגים השונים של השמן. הבחירה שלי היתה הזן הסורי, שנמצא במקום השני מבחינת דרגת החריפות מהקל לכבד. הוא החליק בגרון ולא השאיר צריבה, אבל מצד שני השאיר שובל של טעם אופייני לשמן איכותי.

בדקתי גם את הזיתים והסבונים שמיוצרים במקום, כי אין כמו סבון שמן זית להחלקת העור וטיפוחו, את זה ידעו כבר בימי קדם.

קבוצות מטיילים יכולות להגיע למרכז המבקרים (בתיאום מראש) ולשמוע הרצאות, להשתתף בפעילויות שונות – גם לילדים, ולטעום את המגוון הרב של השמנים (הידעתם ששמן הזית הוא בעל נקודת השריפה הגבוהה ביותר ולכן הכי מתאים לטיגון?).

שווה לבדוק את האתר גם בשביל המתכונים המיוחדים –

http://shemen-yovel.com/

ואחרי שהכנסנו שמנים לתוך הגוף, הגיע הזמן גם להתמרח בהם מבחוץ ולעשות טיפול כולל- ולכן הגעתי ל"LAVIDO" בלב המדרחוב של זכרון יעקב. את המרכז אי אפשר היה לפספס כי הריח נישא כבר מרחוק. בכניסה לחנות יש שביל של צמחי תבלין וליד כל אחד מהם שילוט על יתרונותיו.

המוטו של "לבידו" היא – קוסמטיקה טבעית ואורגנית. התהליכים הם מסורתיים והאוריינטציה היא של ארומתרפיה, כך שגם הניחוחות וגם התמציות, הכל מתמזג כדי להשיג את התוצאה המושלמת.

בכל המוצרים אין חומרים סינטטיים כמו סיליקון, תוצרי נפט או צבעים מלאכותיים.

(וכמובן – אבל ממש כמובן ששום דבר לא מנוסה על בעלי חיים!).

כמובן שכשאני במקום כזה, הדבר הראשון שאני עושה זה להתמרח במה שמריח הכי טוב, מה שהיה קצת בעיה כי הכל הריח נפלא. מתוך מגוון ענק שנועד לתת פתרון לכל דבר- משיער ועד תינוקות, בחנתי את סידרת הפנים של לבידו" שכוללת חומצה אלורנית, שנועדה למלא קמטוטים, ופילינגים שונים ועדינים שלא שורטים את העור אבל מטהרים אותו, את המשחות הטיפוליות לכל צרה אפשרית – לגרויים ופגעי עור, להרגעה, לעור מגורה, את מוצרי השיער שנועדו להזין את השיער עד עומקו, ולחדשו תוך חיזוק השורשים, וכמובן שהרחתי את כל סידרת "רוח וגוף" שלא רק מטפחים לנו את העור והגוף אלא גם מרוממים את הנפש בניחוחות לפי תורת הארומתרפיה.

אהבתי במיוחד את שקי המלח הריחניים בניחוחות שונים שנועדו או לאמבטיות או להנחה על ברנר כדי שיתחממו ויפיצו ניחוח בכל הבית. מספיק ברנר אחד לדירה ממוצעת והאווירה שונה לחלוטין והרבה יותר מזמינה. להגיע הביתה ולהרגיש בספא.

הרחתי כמובן את השמנים האתריים שנועדו לשימוש במבער, אמבט או בשילוב עם שמן צמחי, והאהוב עלי ביותר הוא כמובן התפוז האורגני (שמצויין לריח טוב במכונית, ולחילופין, לחיזוק האון הגברי…).

הכי כיף להגיע בקבוצה למרכז המבקרים, ולעשות סדנה של הכנת שמנים או בשמים, להתנסות, להריח ואפשר גם לשלב עם הזמנת כיבוד. רעיון מעולה לגיבוש לעובדים או למסיבות רווקות למשל.

עוד פעילות כייפית מוגדרת כ"יופי של בוקר לאמהות ותינוקות" (ולדעתי גם אבות יכולים להפיק תועלת רבה מבוקר כזה) שבו לומדים על התפתחות התינוק, מתרגלים תנוחות ועיסויים לתינוק ומקבלים טיפים רבים. בחנות ישנה כאמור סידרה של מוצרים לאם ולתינוק- כשבחלק של האם יש למשל קרמים למניעת סימני מתיחה, שיכולים להטריד מאד נשים הרות, ובחלק של התינוק יש שמני עיסויים, קרם החתלה וסבונים שונים ששומרים על עורו של התינוק בדרך הכי טבעית שאפשר.

ביקור במרכז עשה לי חשק להקים ספא משלי בבית, לשימוש אישי, שבו אוכל לברוח מטרדות היומיום לעולם ריחני וטבעי.

אתר הבית של "LAVIDO," – http://www.lavido.com/home.asp

(ויש גם מחלקה לעוסקים בטיפולי גוף ופנים – לרכישת חומרי גלם ואביזרים נחוצים).

עולם השמן מעולם לא היה כל כך פורח.

VIM SPA- LPG- הלאה הצלוליט!

את הצלוליט אין צורך להציג, כולנו מכירים, ובעיקר מכירות את הגבשושיות האלו שהופכות את העור לנוף מהירח…אנו מנסים דיאטה, אנו מנסים ספורט, אבל לא הולך, הגבשושיות עדיין שם. הסיבה היא שבין תאי השומן הרגילים שלנו, מצטברים נוזלים, והם דחוסים ודוחסים כך שהתאים עולים למעלה ויוצרים את המראה הלא יפה. הדרך ליישר את הגבשושיות הללו היא לסלק את הנוזלים שנתקעו ובכך להשיג מראה מוצק יותר. כאן נכנס לתמונה מכשיר הLPG – מכשיר לניקוי לימפטי לגוף ולפנים, מתוצרת צרפתית, שקיים בשוק למעלה מ27 שנים ב110 מדינות, ופועל כמעין "שואב אבק" שמרים את העור והשכבות שתחתיו, ובכך מאפשר לנוזלים להשתחרר ולצאת דרך השתן, ובכך משטח את הגבשושיות ויוצר מראה חלק ואחיד.

הוזמנתי לספא VIM בראשון לציון כדי להתנסות בטיפול במכשיר. פגשתי את איטל שופ, המטפלת מזה 14 שנים בשיטת הLPG, שעבדה בעבר בקליניקות יוקרתיות, ונמצאת מזה שנתיים בVIM, והיא ערכה לי סיבוב בספא – על שלל הפונקציות שבו – ממניקוריסטית ומספרה, דרך קוסמטיקאית וחדר שיזוף ועד בריכה טיפולית לטיפולי מים, וכמובן המתקנים של חדר הכושר של VIM כולל האולמות, המכשירים ואיך אפשר בלי ג'קוזי וסאונות?

כדי להתחיל את הטיפול התבקשתי להסיר כל בגד (כן, הכל!!) וללבוש סוג של אוברול גרביוני (או גרביון אוברולי?) שעוזר למכשיר להחליק על העור ולא להתקע בוואקום. יש להדגיש שלכל מטופל יש בגד משלו למען ההגיינה והנוחות האישית.

נשכבתי על המיטה המחוממת (אני שוקלת לקחת כזו הביתה..) ואיטל הסבירה לי על המכשיר. הטיפול לא כואב ולא אמור להיות כואב וכל אחד יכול לבקש חזק יותר או חלש יותר לפי מה שמתאים לו, וכן כמובן איטל גם כבר מזהה את התגובות של הגוף עוד לפני שמישהו אמר משהו ומתאימה את המכשיר בהתאם.

התחושה היא אכן שאיבה, קצת דומה למה שחוויתי כשעשיתי טיפולי כוסות רוח למשל, רק בלי הסימנים הכחולים, וזה סוג של "עיסוי הפוך" למעשה כי בעיסוי לוחצים על הגוף וכאן מושכים את הגוף החוצה. איטל עוברת על כל הגוף עם דגש על נקודות בעייתיות כמו ירכיים, בטן ולא שוכחת את ה"מלח פלפל" – אותם חלקים מתחת לזרועות שמתנפנפים כשמנסים לתבל אוכל..

הטיפול נמשך כ35 דקות ואפשר לראות תוצאות כבר אחרי שמונה עד עשרה טיפולים.

איטל הסבירה לי שלא רק שהנוזלים מתנקזים, במהלך הטיפול נוצר עושר של זרימת דם וחמצן לכל חלקי הגוף, מה שמרווה אותו וגורם לו להיות חיוני יותר (ולכן מומלץ מאד ללכת לעשות אימון גופני אירובי מיד אחרי הטיפול או לפחות במהלך ה24 שעות שאחריו). גם חילוף החומרים משתפר מאד.

מעבר לטיפול הגוף, יש כאמור גם טיפול LPG לפנים שעושה אותו דבר- משחרר נוזלים (כך למשל נוזלים שהצטברו בשקיות שמתחת לעיניים) ומזרים דם וחמצן לפנים, ובכך מטשטש קמטוטים ומחדש את פעילות העור והשכבות מתחתיו, מעין "זריקת מרץ" שיש לנו באופן טבעי בגיל עשרים, אבל קצת פחות בגיל ארבעים.

התחושה שלי בטיפול הפנים היתה חדשה לי כי כל טיפולי הפנים שעברתי בכל החיים תמיד התבססו על עיסוי ועל החדרת חומרים, שוב , בתנועות של "פנימה" ואילו כאן התחושה היתה "הרמה החוצה". איטל עידכנה שאפשר בהחלט להביא למשל סרומים אישיים לטיפול ותוך כדי להחדירם בצורה טובה יותר לעור.

_20140127_08232708

הטיפול מצוין גם להפחתת נפיחויות, אחרי לידה, אחרי פציעה או ניתוחים פלסטים (כמובן בהתייעצות עם רופא – יש לחתום על הצהרת בריאות לפני הטיפול והוא אסור על נשים בהריון למשל או חולי אונקולוגיה).

איטל הדגישה שחשוב מאד לשמור על התוצאות באמצעות פעילות גופנית ותזונה נכונה, וסיפרה גם על נשים שמגיעות לטיפול גוף או פנים לפני אירוע, מכיוון שאז הבגד או האיפור יושבים טוב יותר ויפה יותר.

לאחר הטיפול נרגעתי ב"פינת השקט" של הספא, על ספות נוחות עם שתיה ונשנושים מפנקים.

פרטים , חבילות, ואפשרויות – באתר – http://www.vimspa.co.il/

יום העסקים הקטנים – כי מגיע להם.

בשניים ובשלישי לינואר מצויין יום העסקים הקטנים. אנו רגילים לרשתות הענק, לפרסומות בטלוויזיה ובתקשורת, לתקציבי ענק של חברות ולא תמיד אנו שמים לב לאנשים שחלומם היה להיות עצמאיים ולהביע את כישוריהם בעצמם, בעסק קטן.

אין להם תקציבי ענק לפרסומות או פרזנטורים מפורסמים, אבל יש להם לב ונשמה שמושקעים בעסק שהקימו במו ידיהם.

כדי לעזור ולעודד את העסקים הקטנים נוצר יום העסקים הקטנים שבו מעודדים רכישה ושימוש בעסקים הקטנים וכן להעניק חבילת קידום לעסקים שתסייע להם להתקדם.

התבקשתי לבחור את העסק הקטן שחביב עלי ולא היססתי לרגע – כי מאחורי כל אישה עומד הספר שלה עם מכשיר פן בידו ואוזן קשבת לחלומותיה. במקרה שלי מדובר ברוני פסקל, ממספרת "רוני פסקל" בפתח תקווה (רחוב איכילוב 6) שמאחוריו שלושים שנה של הפיכת נשות העיר ליפות יותר, בטוחות יותר בעצמן וגאות יותר. למי שיודעת מה היא רוצה , רוני מקשיב ומגשים, למי שלא יודעת מה היא רוצה , רוני מוצא מה הכי מתאים לה וכדאי לה, מתסרוקת יומיומית שקל לתחזק ועד לתסרוקות מיוחדות לאירועים, כל החידושים בעולם השיער, כל החומרים – רוני מתעדכן בטרנדים ובשיטות החדשות ביותר ומאפשר ללקוחה את כל האופציות לבחירתה.

כשאני מגיעה למספרה של רוני, אני אוהבת במיוחד את האווירה החמה , את המשפחתיות ואת החיוך שבו כל אחד מתקבל והכל תוך שירות מקצועי ויעיל. וזה לא קל למצוא את כל זה ולסמוך על מישהו עם השיער, את זה כל אישה יודעת.

רוני אף התמחה באיפור מקצועי כך שאפשר לקבל את כל החבילה ולצאת מתוקתקת מכף רגל ועד ראש (או מתוקתק – יש גם המון לקוחות גברים ) וכמובן שגם ילדים מתקבלים בחיוך ויוצאים מרוצים- גם הם וגם ההורים שלהם.

במספרה יושבת גם מניקוריסטית מנוסה כך שעל הדרך אפשר לסדר גם את הציפורניים להופעה מושלמת.

בעלי עסקים קטנים מוזמנים להנות מחבילת קידום לעסקים ואולי גם לזכות בפרס בשווי 30000 שקלים. כל הפרטים בלינק- http://www.mako.co.il/special-small-business

פרטי הגעה לרוני פסקל – http://www.d.co.il/9352540/30540/

DERMALOGICA – יופי בריא

ככל שהשנים עוברות, קשה יותר לשמר מראה בריא ויפה. כשאנו מוקפים בזיהום אוויר, לא ישנים מספיק ולא תמיד מקפידים על אי חשיפה לשמש ועל שתיה מספקת, העור שלנו הוא הראשון שסובל והדבר ניכר עליו ומכיוון שהפנים הם כרטיס הביקור שלנו , חייבים להקפיד עליהן במיוחד.

מבין המבחר הגדול של מוצרי קוסמטיקה, קשה לנו לבחור מה מתאים לנו בדיוק. הוזמנתי להתנסות בחווית הטיפוח של "דרמלוג'יקה" , כדי להרגיש בדיוק איך המוצרים והשיטה עובדת.

נפגשתי עם ליאת הלפרט פליסר – סמנכ"ל ההדרכה בחברה, והתהליך שאני עברתי היה כזה –

ראשית עברתי "FACE MAPPING"  – ליאת הרכיבה מכשיר תאורה כדי לראות היטב את פניי, ועברה על העור גם בראייה וגם במגע ומישוש. השיטה של "פייס מפינג" מחלקת את העור והצוואר ל14 חלקים וכל חלק נבדק ונרשם לחוד. בצורה כזו ניתן להתאים בדיוק את הטיפול הנדרש, וגם לעקוב אחרי השינויים והשיפור שמתרחשים.

 

אחרי המיפוי עברתי לSKIN BAR  – בר של קוסמטיקה, שכשמו כן הוא- בר שכולל עמדה אחת או יותר של תכשירי דרמלוג'יקה, מכשירי אדים, מגבות חמות, וכל מה שצריך כדי להתנסות יד ראשונה במוצרים ובתחושות שהם מביאים עימם, וכל זאת בהדרכה צמודה של ה"ברמנית" – המטפלת המוסמכת של החברה.

בהתנסות שלי עמדה שם ליאת והתאימה לי כל מה שאני צריכה – בתחילה חומר להסרת האיפור שהגעתי איתו – במקרה שלי אולטרא קלמינג קלינסר (היינו כמה בנות בגילאים שונים, הן היו צעירות יותר , אני קיבלתי חומרים לעור בוגר יותר, ככה זה כשאת בת עשרים פלוס…עוד עשרים…), אחר כך פילינג מיוחד "מולטי ויטמין תרמפוליאנט" שהפתיע אותי כשהוא התחמם על פני (ועל הדרך ליאת גם לימדה אותי מה הדרך הטובה ביותר למרוח פילינג ואיפה להזהר), אחר כך השלמת שלב הניקוי  בהתזת "אולטרה קלמינג מיסט"- ספריי עדין שקירר והרגיע את העור, אחר כך מסיכה שגם היא מסדרת "אולטרא קלמינג" שנועדה לעזור עם האנטי אייג'ינג (מסכה שלא מתקשה ובסך הכל דורשת כמה דקות בודדות כך שזה נוח מאד גם בבית), ולבסוף אולטרה סנסטיב טינט- סוג של לחות שהיא גם מייקאפ עדין (עם מקדם הגנה בדרגה 30). קיבלתי גם המלצה לסרום אנטי אייג'ינג בשם "מולטי ויטמין פאוור סרום" לשימוש בלילה כמה פעמים בשבוע, מתחת לקרם הלילה.

כל התהליך הזה ב"סקין בר" עזר לי מאד להבין מה אני באמת צריכה וכיצד להמנע מרכישה רק בגלל שדיילת מכירה זו או אחרת "דגה" אותך בקניון או בחנות הפארם ורק רוצה לדחוף מוצרים בלי שתדעי אם זה בכלל מרגיש לך טוב.

השלב האחרון בהתנסות שלי היה טיפול פנים MICROZONE- שקיבלתי מהדר המקסימה, שמדריכה במרכז "דרמלוג'יקה " בתל אביב כבר שלוש וחצי שנים. הטיפול אורך 20 דקות ומצויין לאישה העובדת והעסוקה (והאמת, גם לגברים!). יתרונות נוספים הם שלא צריך לקבוע תור מראש, שהוא עולה פחות מטיפול של שעה וחצי, ושהוא נוח מאד וממוקד. ישנם טיפולים שונים שמתמקדים כל אחד באזור אחר- עיניים עייפות, שפתיים, פילינג מהיר או במקרה של הטיפול שאני קיבלתי- אנטי אייג'ינג.

אגב, לדעתי רעיון מוצלח מאד הוא מסיבת רווקות למשל שכוללת את בר ה"סקין בר" וטיפול "מיקרוזון", או לפינוק אם ובת, חברות טובות ועוד.

ל"דרמלוג'יקה" נקודות מכירה רבות בכל רחבי הארץ כולל בקניונים, במלונות, במכוני ספא, ומרכזי יופי, את כל הפרטים ניתן למצוא באתר –

http://www.dermalogica.co.il/

מה ההבדל בין צביקה הדר לשמשון הגיבור?

הראשון לא היה צריך את הwet brush והשני ברור שכן, כי אחרי הכל, שיער הוא הכוח…

כשקראתי את הכיתוב מאחורי המברשת של "ווט בראש" הייתי מאד סקרנית – מה כבר יכול להיות מיוחד במברשת שיער? אז ככה…

כולנו שמענו ממעצבי השיער שאסור בשום פנים ואופן לסרק או להבריש שיער רטוב כי הוא במצב שברירי ויישבר בקלות, מה שיצור נשירה וקצוות מפוצלים. מצד שני, כולנו גם מתקלחים לפני יציאה וצריך איכשהו גם להסתרק, ולא כל רגע רוצים לייבש עם פן רק בשביל להצליח לסרק אחר כך. אז מה עושים?

לנישה הזו נכנסת ה"ווט בראש"- הישר מהמקום הראשון במכירות למברשות מקצועיות בארצות הברית. התכונה העיקרית שלה – סיבים חכמים עם טכנולוגיית intelliflex – סיבים דקים אך חזקים שמאבחנים את השיער שבו הם עוברים ויודעים באיזה רמת גמישות לטפל בכל שערה כך שאין משיכה, קריעה ושבירה של שיער.

כמה פשוט ככה חכם.

למעשה, לכל מי שיש שיער, יש צורך במברשת כזו  –

  • הורים שצריכים לסרק ילדים, בעיקר ילדות (אבל לא רק, ראו בתמונה את הבן שלי שגידל שיער ארוך עד גיל 11 והצריך טיפול עדין כי זה גם ארוך וגם שיער ילדותי עדין וגם מחובר לילד שכמו כל הילדים לא מסוגל לעמוד יותר מדי בשקט ולסבול שמנסים לפתוח לו קשרים בשיער אחרי יום בארגז החול).
  • גברים ונשים אחרי מקלחת, שכאמור צריכים לסדר את שערם לפני יציאה, או אפילו לפני שהולכים לישון ולא רוצים לקום בבוקר עם תערובת לא ברורה על הראש.
  • אנשים בעלי נשירה או בעיות דילול שיער שלא רוצים לסכן אף שערה יקרה מפז, יכולים להנות מהעובדה שהסיבים פשוט לא נתפסים בשיער הראש.
  • אנשים חובשי פיאות יקרות שרוצים לסרקן (כמו למשל נשות הציבור הדתי שלא רוצות לרוץ לפאנית שתסדר את התסרוקת של הפיאה שיכולה להגיע למחירי אלפי דולרים).
  • וכמובן גם על יבש, כי קשרים זה לא כיף לסרק גם כשהשיער יבש.

(מי אמר ששיער של בן זה קל יותר לסרק? התמונה טושטשה לשמירה על פרטיות).

אישית, אחד הכייפים הכי גדולים כבחורה זה לשבת בערב, אחרי שמורידים איפור, ולהבריש את השיער כמו שהאמינו פעם "מאה הברשות לשיער מבריק". בלי קשרים ובלי פחד אפשר להנות מהפינוק ומהמגע העדין של המברשת ושל השיער לאחר הברשתו.

המברשת עמידה  וחזקה כך שהיא לא תיפגע מנפילות, והיא ניתנת להשגה במגוון צבעים כך שכל בן משפחה יכול לקבל את שלו.

מחירים –

מברשת רגילה – 69.90, מברשת קטנה לילדים או לתיק כדי להיות יפים כל היום – 49.90.

לרכישה אונליין ורשימת חנויות –

http://www.wetbrush.co.il/

הברק של אילומינה.

אחד הכיפים הגדולים בלהיות אישה, הוא שאפשר לשנות צבעי שיער בכל רגע נתון. נכון, יש גם גברים שצובעים שיער, בעיקר בשביל להסתיר שיער שיבה, אבל השיער הנשי הוא חגיגה של עיצוב, של צבעים, של מרקמים, אורכים וסגנונות.
כולנו מכירים את הפרסומות בטלוויזיה שבהם דוגמנית מעיפה את שערה בהילוך איטי (זוכרים את הפרק ההוא ב"חברים"?) והקריין אומר "איזה שער שופע ומלא ברק" ("מלא" בניקוד של MLE). ואז אנחנו הולכים וצובעים את השיער, ו… זה לא ממש נראה ככה.. למה בעצם?

על זה חשבו ב"וולה פרופשיונלס", העסיקו 32 מדענים במשך חמש שנות מחקר, שבחן דגימות שיער שיכלו להקיף את כדור הארץ עשרים פעם באורכן ובסוף גילו את התשובה.

קצת רקע לפני – בלי להכנס להסברים מדעיים ארוכים ומיגעים – השכבה העליונה של השערה נקראת "קוטיקולה" והיא בנויה כמו רעפים אחד על השני. שיער פגום הוא שיער שהרעפים מתרוממים למשל. גוף האדם מייצר נחושת שאמנם נחוצה לבריאות השיער אבל בגלל שהיא ממוקמת על הקוטיקולה, כשאנו צובעים שיער בצבע רגיל, הצבע נתפס על חלקיקי הנחושת, יוצר חיספוס ואז קרני האור (טבעי או מלאכותי) נשברות בכל מני צורות, ותוצאה היא ברק לא אחיד או סתם מראה חסר חיים.

אז אותם עשרות מדענים בשנים הארוכות של המחקר גילו את הפטנט – טכנולוגיה שבה הצבע החדש – "אילומינה", מכסה את הנחושת והחספוס במעטה הגנה, שגורם לאחידות לכל אורך השערה, ומכאן להחזר מדויק של האור בכל כיוון, מכל תאורה. התוצאה בשורה התחתונה- שיער בוהק וחי בכל מצב ובכל שעה.

כמובן שאני חייבת לבדוק את הדברים בעצמי והתנדבתי לדגמן את הצבע החדש. בסטודיו "וולה פרופשיונלס" פגשתי את עופר טורג'מן – מנהל ההדרכה, שאיבחן את שערי ואחר כך צבע אותו בצבע הנבחר בגוון חום. טווח הצבעים נע בין בלונדיני בהיר לצבעים כהים, ובקרוב גוונים נוספים.
מה שנחמד ב"אילומינה" שהצבע "לא נראה כמו צבע" או במילים של עופר "ללכת עם ולהראות בלי"- השיער לא נראה "צבוע" (ויסלחו לי כל תאומותיה של מיסיס סלוקומב המיתולוגית עם השיער הכחול/ירוק/כתום) אלא נראה טבעי וחי, וכמובן גם מרגיש בהתאם.

בזמן ההמתנה של הצבע הסביר עופר כי יש שלושה סוגים של צבעי שיער- הצבע העמיד מכולם הוא הפרמננטי – צבע חי, עשיר ועמוק, שמיועד למי שרוצה לבלוט בשערו. מהצד השני של הסקאלה נמצא צבע "קולור טאץ'" שהוא צבע שטיפה, כלומר שיורד מעט אחרי כל חפיפה ואמור להחזיק כ24 חפיפות, מיועד למי שלא רוצה עדיין צבע "מלא" אלא רק נגיעה, וכאמור בקטגוריה משל עצמו נמצא ה"אילומינה" שמצד אחד הוא צבע פרמננטי, ומצד שני לא נראה כזה אלא "סתם" כשיער אמיתי, חי, בריא ו..הזכרנו כבר מבריק?

מעבר לצביעה, הצבע גם מגן על השיער וכמובן מכסה 100% שיער לבן.

ולמבחן התוצאה –
הנה אני לפני הצביעה..

באמצע התהליך….
בסוף..

התוצאה ניכרת. השיער חי יותר, מבריק יותר ואם אפשר היה להעביר תחושה בצילום הייתם מרגישים את רכותו .

עופר גם נתן טיפים להגנה על השיער- למשל –
לזכור ששיער רטוב רגיש פי עשר משיער יבש, מה שאומר שאסור לשפשף אותו אחרי חפיפה אלא רק לטפוח בעדינות כדי לא לשבור, להשתמש במברשת איכותית (אם יש מברשת עם כדוריות, לא להשתמש אם נפלו ממנה כדוריות), ולבעלי שיער דק מומלץ לייבש עם הראש למטה.

כמובן שלכל אחד חשוב גם להגן על השיער במסיכות הגנה והזנה לשמירה על הצבע, בהתאם לסוג השיער.
הצבעים של "אילומינה" בשימוש מספרות בלבד (לא צבעים שניתן לרכוש בקופסאות בפארמים למשל) והמספרות מסומנות במדבקות כך שניתן לדעת איפה אפשר לקבל את הצביעה.

עוד פרטים – https://www.facebook.com/wellaProfessionalsIsrael