ארכיון תגים | פרווה

זמן פריחת הפריכיות

 

פיט1

מותג "פיטנס" מוכר בזכות האוריינטציה הבריאותית שלו מצד אחד , תוך שמירה על טעמים ומרקמים מצד שני. עכשיו טעמנו את הניצן הראשון מתחום תחליפי הלחם של "פיטנס" – פריכיות משני סוגים- פריכיות שלושה דגנים, ופריכיות שלושה דגנים וקינואה, שניהם מבית "נסטלה".

בכל פריכית יש דגנים מלאים והיא כוללת 15 קלוריות בלבד לכל יחידה.

להמשיך לקרוא

המונבטים – הלחמים החדשים בשכונה!

 

מו1

אוקי, אז מה אלה החבילות שצצו לי בפריזר ומה הקשר שלהם ללחם? אז ככה- מדובר בלחמים שמורכבים ממיטב הטבע- קינואה, כוסמת ירוקה, דוחן, בטטה , גזר, דלעת, בננה, סלק, תפוח עץ, קטניות שונות, תמר מג'הול, תאנים, מלח הימליה וורוד ומים מטוהרים. וממה הם לא מורכבים? אין בעם גלוטן, אין מוצרים מן החי, אין שמרים, אין חומרים משמרים , אין תוספת שמנים ושומנים, ואין הנדסה גנטית.  וואו, איזו רשימה. ה"מרכיבים" האחרונים בלחמי "מונבטים" הם האורגניות המוחלטת וכשרות המהדרין.

להמשיך לקרוא

ערגליות (מייפל) או לא להיות….

לפני כחצי שנה נסעתי לטיול בפאריז. אני לא שומרת כשרות ויכלתי לאכול בכל הפטיסרי האפשריים, כפי שאכן עשיתי, אבל בשביל הפינוק לקחתי איתי מהבית…. "ערגליות". כפי שאפשר לראות בתמונה שצולמה ביום חמים בגני לוקסמבורג, ישבנו וחיסלנו את הקופסה (מינוס כמה חתיכות שזרקנו ליונים).

להמשיך לקרוא

סלטי צבר- לשנה טובה וקלה!

בחגים יש מנהגים רשמיים ויש לא רשמיים. הרשמיים הם לשים על השולחן ראש של דג, לטבול תפוח בדבש, לברך ב" שנה טובה". הלא רשמיים כוללים הרבה הרבה הרבה יותר מדי אוכל, פתיחת כפתורי המכנסיים באנחה וסירוב לעלות על המשקל הביתי במשך שלושה שבועות לאחר מכן.

כדי להצליח בכל זאת לעבור את הדלתות גם אחרי תקופת החגים, כל צמצום קלורי הוא מבורך, כשהתנאי כמובן שהוא לא פוגע בטעם. "צבר" באו לעזרתנו עם סידרת סלטים שמכילה 7% שומן בלבד, כדי שנוכל להנות בלי נקיפות מצפון.

להמשיך לקרוא

"תבואות" – חגיגית ובריאה במיוחד.

נהניתי בעבר מהרבה מוצרים של "תבואות"– שמביאה לנו את מיטב הגורן- שמנים בכבישה קרה, קמחים, פסטות ועוד המון מזון אורגני, ואני תמיד שמחה למצוא מוצר חדש על המדף, והפעם- "מג'דרה קינואה אורגנית" – תערובת של קינואה לבנה, עדשים כתומות ובורגול.

ראשית עיינתי בחלק האחורי של האריזה, ומאד אהבתי לקרוא שיש אחוז חלבון גבוה, מה שגם בריא במיוחד וגם מצוין לי כי בדיוק חזרתי מחדר כושר. אחר כך קראתי את ההוראות וראיתי שזה בעצם כמו להכין פתיתים. כל מה שצריך היה לשטוף את התערובת, להוסיף לה מים ושמן, קצת תיבול, קצת בישול, ויש מנה עשירה ובריאה.

להמשיך לקרוא

FUZE TEA- שנה חדשה, טעם חדש.

יצר האדם אוהב חידושים. עם כמה שמשהו אהוב עלינו, תמיד נרצה לטעום ולנסות עוד משהו, אולי זה ימצא חן בעינינו גם או אפילו יותר?

זו הסיבה שמותג התה FUZE TEA  מבית קוקה קולה מביא לנו חידושים רבים, כדי שחלילה לא ישעמם לנו בפה.. והחידוש הדנדש- ממש בשביל ראש השנה, הוא משקה חדש – אפרסק רימון במתיקות מעודנת.

להמשיך לקרוא

"סמולינה דורום איטלקית " כי רומא זה אצלי בבית.

שני כוחות פועלים בי- לעיתים נוגדים , האמת ,בדרך כלל נוגדים. הראשון הוא הרציונל שאומר "אין לך מכונת פסטה, בחיים לא עשית פסטה, למה לטרוח שעות על משהו שעולה גרושים ומגיע מוכן?" והשני האתגר שאומר "קיבלת קמח לפסטה? תעשי פסטה!".

להמשיך לקרוא

החלבון של "טבעול"- בגדול!

נתחיל בווידוי- קוראים לי שוש ואני…. איך לומר את זה… נשואה ל…. צמחוני.

הנה , אמרתי את זה. הברזילאית שנשואה לצמחוני. בקיצור, בזמן שאני צורכת את החלבונים שלי מפרוסות פרה לרוחב, הוא איך לומר…. לא מתחבר לקטע.

עכשיו, אחד החוסרים למי שלא אוכל בשר הוא חלבונים. נכון, יש כל מני תוספים וכל זה אבל בתכלס, לא כולם צורכים תוספים וזה גם מסובך. הפתרון הוא לצרוך מנות לא בשריות שכוללות חלבונים שמחזירות לגוף את מה שהוא צריך.

להמשיך לקרוא

סבתא חיה "אני מתה- יש השקה חדשה של פרימור!!!"

כן, אז סבתא חיה כבר מתה, לפחות זו מהקלאסיקה של "מבצע סבתא" אבל ב"פרימור" החיים תוססים מאד, ויש חידושים רבים כל העת. עכשיו "פרימור" משיקה סידרת משקאות קלים בבקבוקי ליטר וחצי, וגם את הנקטרים המפורסמים שלה, בבקבוקי ליטר אחד במקום בקרטוניות.

להמשיך לקרוא

סלטי "צבר"- הקרם של הסלט!

תקראו לזה "מאזטים", תקראו לזה "טאפאס", תקראו לזה איך שתרצו העיקר שתקראו לי לאכול…

"סלטי צבר" משיקה סידרה של מאזטים בטעמים מיוחדים שמושפעים משלל העדות שיש לנו כאן בארץ (אם כי טוב שאין משהו פולני, יש לי הרגשה שממרח בטעם גפילטע פיש לא היה הולך טוב אצלנו..).

להמשיך לקרוא