דומינו'ס הולכת עד הקצה!

 

13

קצה הפיצה, השוליים, נושא לדיונים ארוכים- האם לאכול אותו או להשאיר?  תומכי האכילה טוענים שצריך להנות מהפיצה עד הסוף על כל חלקיה, מתנגדי האכילה טוענים שהבצק בקצה הוא החלק המשעמם של הפיצה . עכשיו דומינו'ס פותרת לנו את ההתלבטות עם הצ'יזי קראסט- סידרת פיצות שבשוליה מילוי גבינה איכותית בשני טעמים – גבינת מוצרלה וגבינת שמנת שום.

אחד הדברים האהובים ביותר בגבינות הוא ההתמתחות שלהן, הקו הדקיק של גבינה שנמתח מהמנה לתוך הפה והופך לטעם ומופע בידור גם יחד. עכשיו, בפיצות החדשות של דומינו'ס יש את החבילה הכוללת – פיצה משובחת, סיום בצקי גבינתי ואקשן נמתח.

כרגע יש בסידרה שתי פיצות :

משפחתית צ'יזי קראסט מוצרלה- פיצה של מאה אחוזי גבינת מוצרלה על הפיצה וגם בשוליים המתפקעים מרוב גבינה, ומשפחתית צ'יזי קראסט שמנת שום – עם מאה אחוזי גבינת מוצרלה על הפיצה ובשוליים מילוי גבינת שמנת שום משובחת.

כשהזמנתי את הפיצות דרך האפליקציה, בחרתי באפשרות של "איסוף עצמי" כי לא רציתי לחכות עד שהשליח יגיע (והסניף ממש קרוב לבית שלי), וזה גם אפשר לי להציץ לתהליך ההכנה. בתמונות אפשר לראות שלבי הכנה שונים שבהם הבצק הטרי נפתח במקום, מילויי השוליים מונחים על כל העיגול, רוטב עגבניות משובח נמרח בנדיבות, גבינת מוצרלה מפוזרת מעל, ואז התוספות ולתנור!.

 

11

(בתמונות למעלה ולמטה- עובדים חרוצים מכינים לי את הפיצה)

 

12

ניסיתי את שני סוגי המילוי ובחרתי תוספות שנראו לי מתאימות: לפיצה עם השוליים ממולאות המוצרלה הוספתי חצי אננס וחצי פטריות, שהשתלבו עם הטעם העדין של המוצרלה. לפיצה עם השוליים ממולאות גבינת השום, שהיא מטבעה יותר דומיננטית הלכתי על טעמים חזקים יותר של זיתי קלמטה וכרובית.

הפיצות היו מוכנות במהרה ואני רצתי הביתה לטעום כמה שיותר מהר.

בתמונות ניתן לראות את כמות הגבינה הענקית שיש בשוליים של כל פיצה וכמה שהיא נמתחת יפה.

 

14

ומה ההפתעה הכי גדולה?  בהמשך אפשר יהיה  לשלב את מילוי הקראסט בכל פיצה שרוצים (למעט פיצות השף של אסף גרניט) וליצור חוויה חדשה בכל פעם.

רשת דומינו'ס לא מפסיקים לחדש ולהפתיע, ואחרי שכבר צצו לנו שחקני נבחרת ישראל כשליחי פיצה בתקופת המונדיאל, וגילינו שגם אפשר להזמין פיצה דרך הטלוויזיה, מגיעים מילויי הגבינות וטורפים את הקלפים (כמו שאנחנו טורפים אותם).

לכבוד ההשקה מציעה דומינו'ס מבצע מיוחד – משפחתית צ'יזי קראסט במילוי מוצרלה או שמנת שום + תוספת לבחירה + משפחתית 100% מוצרלה ב- 59.90 ₪ כל אחת.