דורות- הדור החדש של התיבול.

 

דור3

אני מאד אוהבת עשבי תיבול. במקום שבו אישה שמחה לקבל זר פרחים, אני מאד שמחה לקבל זר כוסברה. אממ-מה? בגלל שאנחנו מעט אנשים בבית, כל פעם שאני קונה צרור עלים, אנחנו משתמשים בערך בשליש, מנסים לשמור על השאר בעזרת כל מני עצות סבתא כמו נייר סופג, איחסון בקופסאות מקופסאות שונות, קיצוץ, מה לא, והתוצאה- כפולה- גם העלים נובלים ומוציאים ריחות דביקים ולא נעימים, וגם כשצריך- אין, למרות שהיינו בטוחים שיש בבית .

עשבי תיבול מוכנים לבישול, קצוצים, נקיים וזמינים תמיד, הם אוצר בלום של טעמים שמשדרגים מנות אוכל ביתיות בקלות, במהירות, ובנוחות, כשאפשר לשמור אותם תמיד בפריזר, וכשצריך- שולפים, זורקים לתוך התבשיל וזהו. לחיצה אחת שחוסכת קניות, שטיפה, ייבוש, תלישה מהגבעולים, קיצוץ וכך הלאה.

"דורות" כבר מזמן עושים לנו חיים קלים כאלה עם שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינגר ומבחר רטבים  כמו שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד. הכמויות הן תמיד קבועות כך שיודעים בדיוק כמה לשים.

 

דור2

עכשיו מצטרפת אחות חדשה למשפחה- מגשית של עשבי תיבול לבישול  איטלקי שמתאימה למנות איטלקיות וים תיכוניות כמו פסטה, פיצה, פוקצ'ה, עוף, בשר, דגים, ירקות וכיד הדמיון הטובה עלינו. באריזה כפי שאפשר לראות בתמונה, יש גם חוברת מתכונים כך שאם קנינו את המגשית בשביל מתכון אחד ונשארו לנו יחידות תיבול, יש עוד רעיונות טעימים בארסנל.

בתמונות ניתן לראות מה אנחנו עשינו (ליתר דיוק, הוא עשה ואני צילמתי ואכלתי). בסיר אחד הוא טיגן עגבניות קצוצות משומרות, והוסיף להן שלוש יחידות של "עשבי תיבול לבישול איטלקי". אחרי בישול קצר הריחות כבר שיגעו את כל הבית. במקביל הוא בישל אורז לבן פשוט, וכשהעגבניות היו מוכנות כל שנשאר היה להניח על האורז ויש מנה יפיפיה, טעימה, טריה ומהירה.

 

דור4

(למעלה- שלבי העבודה, למטה- המנה המוכנה)

 

דור5

בתמונות למטה ניתן לראות כיצד השתעשענו עם מוצרי "דורות" בסדנת "סטופ מושן" עם דנה ישראלי, שהיא צלמת ויוצרת בתחום הDIY.

 

דור1

מוצרי "דורות" , או בשם המלא – "דורות מוצרי שום ותיבול" מגיעים מקיבוץ דורות, ומתמחים בגידול, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי תיבול טריים – קפואים, לארץ ולחו"ל- שמתחילים משדות גידול נרחבים, ומשם קטיף, קיצוץ והקפאה מיידית בתהליך ייחודי ששומר על הטריות , הניחוח, הטעם וכמובן הערך התזונתי.

במוצרים אין חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומן טראנס וכולסטרול והם עומדים בתקנים המחמירים ביותר.

להשגה ברשתות השיווק המובחרות