"פיקניקרקר" – לפרוס מפה משובצת בסלון…

20200502_090513

סלון הבית וגם המרפסת הפכו בתקופה האחרונה לא רק לחלק מהבית אלא גם למקום בילוי מאולתר כשההגבלות מכתיבות לאן אפשר ולאן לא.

ילדים כבר יודעים לבנות ארמון מסדינים וכריות ולהמציא עולם שלם של דמיון, ומה איתנו המבוגרים?

אז אם אי אפשר לצאת לחיק הטבע לפיקניק רומנטי, ניתן להכין אחד כזה בקלות בסלון (ואפילו להפעיל מזגן ולחסוך יתושים ונמלים..). פורסים מפה, מניחים עליה הרבה "אוכל אצבעות" ובקבוק יין והאווירה כבר משתנה.

אחת הדרכים הנוחות ביותר ל"אוכל אצבעות" הם הקרקרים, כי הם תמיד זמינים וטריים (בניגוד ללחם שיכול להיות שקנינו אבל עד שהשתמשנו הוא כבר התקשה), ונוח למרוח עליהם ממרחים. בגלל יציבותם הם גם נוחים לאחיזה וניתן לערום עליהם כל מה שמתחשק.

"קרקרים פישתן"   של "ביכורים מזון ומאפה" הם האידאלים לתפקיד. מעבר לעובדה שהם פשוט טעימים ומגיעים בשלושה טעמים- שום, זעתר וטבעי, יש בהם רק גרם אחד פחמימה לקרקר, ואין בהם חומרים משמרים, רכיבים מהונדסים גנטי, רכיבים מהחי או תוספת סוכר.

20200502_105757

הפשתן הוא מקור צמחי טוב לחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 וסיבים תזונתיים ומסייעים להפחית כולסטרול ולשמור על בריאות הלב וכלי הדם ועל רמת סוכר מאוזנת.

בתמונה המצורפת ניתן לראות כמה אפשרויות שאני הכנתי ול"ביכורים מזון ומאפה" יש רעיונות נוספים כמו שילוב חומוס, סחוג ופרוסות דקות של מלפפון טרי, גבינת שמנת וסלמון, גוואקמולי ביתי שניתן להוסיף לו אם רוצים טבסקו וקמצוצים קטנטנים של בצל סגול, הכנת חמאה בטעמים פשוט על ידי ערבוב חמאה רכה עם תיבול או שום ומריחה על הקרקר, השילוב האהוב של גבינה צהובה, חסה, חמוצים ועגבניות, כל מה שאוהבים להוסיף על טחינה, סלט ביצים קצוץ דק, טונה ועוד, כיד הדמיון והטעם.

הקרקרים מגיעים בשלוש אריזות נפרדות נוחות לפתיחה, כך שהטריות נשמרת לאורך זמן רב.

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית והרבנות מעלה אדומים.

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ובאתר "ביכורים מזון ומאפה"