אסם- עדינות ובריאות!

20200121_194413

בשנים האחרונות עלתה המודעות להפחתת סוכר ומלח במזון שאנו צורכים. מצד אחד אנו לא רוצים לוותר על הנוחות והכיף שיש במוצרים ומצד שני אנו מעוניינים לשמור על גוף בריא. האתגר של יצרניות המזון הוא כיצד לשלב הפחתה בסוכר ומלח, יחד עם שמירה על הטעם והאיכות של מוצרים אהובים.

ב"אסם" הרימו את הכפפה וייצרו סידרה שלמה של מוצרים מופחתי סוכר ומלח, שנמכרים לצד המוצרים הוותיקים כך שכל אחד יכול לבחור מוצר לפי טעמו והעדפותיו.

בקטגוריית הקרקרים למשל פיתחו ב"אסם" קרם קרקר במליחות מעודנת, ומוצר חדש "חטיפי קרקר מקמח מחמצת במליחות מעודנת". מה שנחמד בהפחתת המליחות, מלבד כמובן היתרון הבריאותי, הוא שעכשיו ניתן להשתמש בקרקרים גם לממרחים מלוחים בעצמם בלי שיהיה יותר מדי מלוח, או לחילופין ממרחים שאינם מלוחים או אפילו מתוקים, ולקבל שילוב של מלוח ומתוק בדיוק ברמה המתאימה.

אני אוהבת לשלב קרם קרקר במתכוני פשטידות למשל, פשוט על ידי ריסוק הקרקרים ויצירת תחתית, ובמקרה הזה עדיף לי שטעמם יהיה יותר נייטרלי כך שאוכל לשלב טעמים נוספים.

כמובן שהקרקרים וחטיף הקרקר מצויינים גם לנשנוש וגם לצירוף למטבל או גבינה.

שני סוגי הקרקר החדשים הם בהכשר בד"צ העדה החרדית רבנות יקנעם.

גם בקטגוריית החטיפים יש חידושים מופחתי סוכר ומלח –"במבה נוגט": מגיעה עכשיו גם בגרסת מתיקות מעודנת, ו"בייגלה שטוחים" ו"בייגלה שמיניות", מגיעים במליחות מעודנת.

20200121_194500

מבחינת הבמבה- אחרי טעימה, לא ממש ניתן לחוש בהבדל כך שבהחלט שווה להינות מהחטיף ולצרוך פחות סוכר. הבייגלה , כמו הקרקרים עדיין מלוח, ההבדל קטן מאד, ואם משתמשים בו לטבילה במטבל כלשהו, באמת שאי אפשר לחוש שיש פחות מלח.

כשרות הבמבה היא בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית שדרות, ושני הבייגלה בכשרות בד"צ העדה החרית ירושלים ורבנות מקומית יקנעם.

אחרונה  חביבה היא קטגוריית העוגות והבסקוויטים וכאן יש נציגות כפולה –

פתי בר קלאסי ועוגת הבית בטעם תפוז- שניהם מופחתי סוכר.

20200121_194209

פתי בר הוא הקלאסיקה בהתגלמותה, הן כבסקוויט, והן כמרכיב בעוגות, כדורי שוקולד ועוד הרבה מתכונים טעימים. בזכות העובדה שהוא הרבה פעמים משמש כמרכיב , אי אפשר לחוש שיש בו פחות סוכר. גם כשטובלים אותו במשקה חם לא חשים בהבדל. נכון שבמתכונים המתוקים בו  הוא משולב בוודאי שיש סוכר, אבל אם אפשר להפחית בכמות הכללית וליהנות מאותו טעם, למה לא?

"פתי בר מופחת סוכר" מצטרף לסידרת המוצרים הקיימים- שוקו, קלאסי, מריר, קרמל וללא גלוטן.

עוגת הבית מופחתת הסוכר היא בטעם תפוז, ודווקא בזכות הפחתת הסוכר ניתן להבחין בטעמי התפוז העסיסיים. כשמצרפים אותה בשילוב הקלאסי של "קפה ועוגה" מקבלים צירוף טעים שלא נפגם מהפחתת הסוכר.

העוגה מצטרפת לסידרת העוגות הבחושות של "אסם" – תפוז, שיש, שוקוצ'יפס, שוקו וניל, שוקולד ועוד.

בסקוויטים פתי בר ועוגת התפוז מופחתי הסוכר הם בכשרות בד"צ רבנות יקנעם.

בכל המוצרים מופחתי הסוכר והמלח הושקעה עבודת פיתוח ארוכה על מנת לשמור על הסטנדרטים הגבוהים, טעם והאיכות.

המוצרים יימכרו לצד מוצרים שאינם מופחתים כך שכל אחד יכול לבחור כרצונו.

מוצרים אלה הם חלק מההתחייבות של אסם לשיפור הערכים התזונתיים של מוצריה, והם עומדים בתקני משרד הבריאות.

להשיג בכל רשתות השיווק.