NCL – נורוויג'יאן קרוז ליין- מרימים עוגן!!

כל מי שגדל בשנות השמונים בארץ, יכול עדיין מתוך שינה לזמזם את שיר הנושא של הסידרה "ספינת האהבה"- אוניית קרוז שהפליגה ביעדים מרהיבים ואצרה בתוכה סיפורי אהבה רבים מספור, וצוות מיתולוגי של קפטן סטובינג, ג'ולי מקויי וכמובן "גופר" ו"דוק".

קופצים ל2019- תרבות הקרוז היא כבר מזמן לא סידרת טלוויזיה אלא חוויה פופולארית בשוק התיירות הישראלי והעולמי , ובצדק מכיוון שלמה להטלטל עם מזוודות ולדאוג לארוחות, טיולים וסידורים כשמישהו אחר יכול לעשות זאת ולהפוך את החופשה למושלמת?

היתרון הגדול של ההפלגות הוא הנוחות, ברגע שהמזוודות בחדר, המלון צף ומביא אותך לכל יעד, עטוף בחבילת פינוקים היאה למלכים ובחוויות לכל החושים- בקולינריה, בבידור, באטרקציות וביעדים המיוחדים.

אמנם כשרואים את מיטות השיזוף בספינה חושבים אולי על בטלה, אבל בכל רגע נתון יש כל כך הרבה אפשרויות לכל הגילאים, שקשה להחליט לאן הולכים קודם – לאכול משהו? ללמוד שיעור? לבלות בפארק המים? לראות את הנוף? לשבת על הבר? לשחק בקזינו? לעסוק בפעילות ספורטיבית או קרטינג ממש על הסיפון? מה עם פארק חבלים, באולינג,  מועדוני ריקודים, ארוחה המשלבת מופע קרקס?

וזו כמובן רק רשימה חלקית שלא כוללת גם את הדברים שעושים ביעדים שמגיעים אליהם – מנסיעה במזחלת כלבים ועד שנורקלים באיים טרופיים וריקודים אל תוך הלילה בהוואנה.

חברת "נורוויג'יאן קרוז ליין" מציעה לאורחיה כל זאת ועוד הרבה  – מחדרים מפוארים ומפנקים בגדלים שונים, בריכות ומתקני ספא, הופעות היישר מברודווי, זמרים ובדרנים, פעילויות לילדים, ספא וסיורי חוף מושקעים, הכל שם.

(כל התמונות בכתבה זו באדיבות "נורוויג'יאן קרוז ליין" ומאתר האינטרנטNCL )

וכן, גם האוכל.

כל אחד יודע שבהפלגות האוכל הוא חלק מרכזי מהחוויה, ובאוניות של "נורווג'יאן" ישנן כל כך הרבה אפשרויות קולינריות שצריך קיבה נפרדת עבור השייט. באוניות יש מעל ל20 אפשרויות אכילה בכל רגע נתון, מארוחות מזנון קלות ועד מסעדות מושקעות, כולל מסעדות נושא כמו מסעדה אסיאתית המאפשרת לצפות בשף העומד במרכז ומכין את המנות, מסעדות דרום אמריקאיות שבהן הבשר הוא הכוכב, מזנוני מתוקים מושחתים במיוחד וכמובן אלכוהול שזורם כמים.

ההפתעה הגדולה של "נורווג'יאן" לאורחים ישראלים ויהודים היא ללא ספק האפשרות לארוחות כשרות בכל אחת מהמסעדות ללא תוספת תשלום. כל מה שצריך לעשות הוא להזמין שלושים יום מראש ומקבלים תפריט מגוון תחת פיקוח האיחוד האורתודוקסי (Orthodox Union) ומסופקות על ידי חברת קייטרינג בורנשטיין (Borenstein) הבינלאומית.כל ארוחה מגיעה אטומה וארוזה בכלים אישיים ויש אפשרות גם למנות גלאט.  כמו כן בארוחות שבת מוגשות חלות שבת מיוחדות ויש אפשרות לרכישת יין כשר.

קבוצות יכולות להזמין ארוחות חג כמו בפסח שכוללות גם מצות, והאוניה עצמה מקושטת לכבוד החגים.

 

עוד מאפיין של  "נורווג'יאן" – Feel Free, – חופשה שבה הנוסע בוחר מתי, איפה ועם מי הוא אוכל, מה ללבוש (אין קוד לבוש!!) ומה לעשות.

כשמעיינים באתר של "נורוויג'יאן קרוז ליין" אפשר למצוא מגוון דילים וחבילות מותאמות אישית שכוללות גם הטבות כמו חבילת משקאות שבה יינות, קוקטיילים, משקאות חריפים ובירות, לצד מיצים ומשקאות והכל ללא הגבלה, חבילת ארוחות גורמה במסעדות הנושא שעל האוניות, שוברי הנחה לסיורי חוף, חבילות אינטרנט WIFI כדי לחלוק את החוויות עם העולם ולשמור על קשר, והנחות לחברים ובני משפחה בהפלגה.

היעדים של ההפלגות רבים ושונים- אלסקה, אוסטרליה וניו זילנד, איי הבהאמה ופלורידה, ברמודה, קנדה וניו אינגלנד, הוואי, דרום אמריקה ,אסיה, הכל על המפה, כך שאם מדובר בקרחונים או איים טרופיים, נופים הרריים או שרשראות פרחים, "אולה" או "אלוהה" , הכל אפשרי. ה(ש)מים הם הגבול!.