אחת התוכניות האהובות עלי היא תחרות בישול אוסטרלית בשם "המטבח המנצח" ויש שם שף צרפתי נודע שמבקר את המנות של המתחרים, ותמיד תמיד צועק "מה עם הרוטב? חסר רוטב!!!". כי האמת, בלי רוטב, מנות רבות הן פשוט משעממות במקרה הטוב, או יבשות במקרה הפחות טוב.
ארכיון
קירוסקאי-פלבם- ציוד טוב=אוכל טוב.
כולנו אוהבים לצאת לאכול, ומצפים לאוכל טוב. וכל בעל עסק קולינרי יודע שבישול טוב מתחיל בציוד טוב.
ב"קירוסקאי –פלבם " מגשמים את חלומו הרטוב של הבשלן המוסדי (ויש כאלה גם ביתיים) עם כל מה שצריך וכל מה שחלמתם שצריך במטבח שמאכיל ומפנק הרבה אנשים.
חוץ מפינת הOUTLTET שצצה לה ומציעה מוצרים מחודשים במחירים מפתים ובאחריות מלאה ומוארכת, יש גם את האוסף האדיר של מוצרי מטבח.
קמח תירס- טעם של מקסיקו לחג הפסח
האוכל המקסיקני כובש לו מקום בלב הישראלים ולא סתם – התיבול, העזות, הטעמים, המגוון, ונדמה שבכל נגיסה שומעים את הקצב של ספידי גונזלס בעודו צועק "טקילה!!" כשהוא חבוש סומבררו ססגוני.
קמח תירס הוא אחד המרכיבים החשובים במטבח המקסיקני, ובגלל שהוא נטול חיטה, הוא מתאים לנו כל שנה וגם בפסח, פותח אופציות חדשות שאינן כוללות תמיד קמח מצה, שהוא מוגבל בגלל תכונותיו.
פסטיבל "אוצרות הגליל" – הגליל המערבי- פסח תשע"ו
אביב הגיע, פסח בא, השמש הזורחת ביחד עם חופשת בית הספר, מוציאים אותנו החוצה אל הטבע- לטייל, לנשום, לראות את הארץ ולאהוב אותה ברגליים ובנשמה.
אחד האזורים המקסימים ביותר בארץ הוא אזור הגליל המערבי, מרחק נסיעה קצר מהמרכז, ואנחנו בלב הפורח והירוק, עם המון פעילויות לכל הגילאים , רק לבחור.
איפה להתחיל? הדרך הנוחה ביותר להתחיל היא באתר של "אוצרות הגליל".
הטבע המיוחד של "חוות תקוע".
מאז שאני בלוגרית יצא לי להתנסות ולטעום המון דברים שלא טעמתי בחיים, או שבכלל לא ידעתי על קיומם. ב"חוות תקוע" יש כל כך הרבה דברים מיוחדים, שכל פעם הם מצליחים להפתיע אותי.
הפעם נחתו אצלי שני דברים- אנדיב (המוכר גם כ"עולש"), ו"עלי ניצנים". מה זה בדיוק?
"משחקי השף" ב"רשת" – כשהלהבות מתגברות.
נתחיל בגילוי נאות- אני מתה על תוכניות ריאליטי קולינרי. קודם כל כי הרעיונות שעולים שם בלחץ של זמן הם דברים שלא בהכרח הייתי חושבת עליהם (ואני בשלנית קטנה מאד, אבל אכלנית גדולה…), שנית כי המקצוענות מרקיעה שחקים, גם אם מדובר בבשלן חובב ולווא דווקא באיש מקצוע, ושלישית כי בניגוד לתוכניות ריאליטי אחרות, יש רוח חברות אמיתית (כפי שהדגיש מושיק רוט בשלב מחנה האימונים – עזרה הדדית היא חלק מהמשימה) וביחד יוצאות יצירות שנראות כל כך טוב על המסך, שאני כבר למדתי לאכול קודם ארוחת ערב טובה, כי אחרת הבטן מקרקרת מהר מאד לנוכח המנות המגרות.
FOOD APPEAL- אהבה מבישול ראשון (ושני, ושלישי…)
מכירים את הדברים האלה ש"עושים חשק"? אודה על האמת, אני לא בשלנית גדולה, ותמיד מעדיפה שמישהו אחר יבשל ואני אוכל. אבל כשאני נכנסת לFood appeal – – האתר או החנויות, אני מקבלת חשק לרוץ למטבח ולנסות שם את כל הדברים המקסימים שאני רואה בערוץ האוכל ובקיר שלי מכל ידידי הבשלנים והאופים.
פוד אפיל, שלמעלה מעשור מייבאת ומשווקת כלי בישול ואביזרים משלימים של המותגים המובילים בעולם, עם דגש על בישול בריא ויעיל, מציגה אוסף ענק של כלים ואביזרים שמהווים את חלומו הרטוב של כל פודי וחובב אוכל, ומצד שני גם כלים שיקלו על החובבן הטרי שרוצה להצליח להוציא יצירות פאר קולינריות תחת ידיו בדרך קלה, נוחה ובריאותית.
כוסמין וחלבון- במהירות ובבריאות.
לחדר הכושר אני מגיעה רק בשעות הערב , כך שהביתה מהאימון אני מגיעה כשכבר חושך בחוץ, והעיניים כבר נדבקות מרוב עייפות. הדבר היחיד שאני יותר מאשר עייפה זה רעבה.
השילוב של רעב ועייפות הוא מסוכן במיוחד כי הוא יכול לחרב את כל האימון שהרגע השלמתי, לא חבל?
אז צריך משהו שהוא מהיר, ומשהו שהוא בריא.
איך זה עובד?

סוכרלוז+- מתיקות ובריאות.

קיבלתי להתנסות את הממתיק החדש מבית "מרמולייט" – סוכרלוז+ סיבים תזונתיים. אישית אני משתמשת בסוכר רגיל (בתור בלוגרית שאוכלת המון, אז מה זה כבר סוכר…. ) אבל למי שרוצה להמעיט בסוכר, למי שלא יכול לצרוך סוכר, ממתיקים תמיד היו התחליף, ואם אפשר להוסיף להם ערך בריאותי – למה לא?
שופרסל חוגגים אהבה.
וכן, לכבוד חג האהבה- כל הטקסט באדום!!!

הכלל "כל המרבה הרי זה משובח", פועל בגדול בישראל, כשרק אצלנו חוגגים את חג האהבה פעמיים- פעם במועד העברי בט"ו באב, ובפעם במועד האוניברסלי של "וולנטיינס דיי" כי אין דבר כזה "יותר מדי אהבה". (וכן, בתור בחורה אני מצפה שתקנה לי מתנה גם בט"ו באב, גם בוולנטיינס, גם ביום ההולדת, גם ביום הנישואים וגם ביום האישה הבינלאומי שבמקרה האישי שלי נחגג יום אחרי יום הנישואים).